Skocz do zawartości

HUSQVARNA WR 125


MOTOOOCROSS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

NO Q**** JA NIE MAM SŁOW TO JAEST PRZEKLETE WYMIENIŁEM SWIECE , FILTR POWIETRZA PRZECZYSCIŁEM GAZNIK I KRANIK DOKŁADNIE PRZECZYSCIŁEM USTAWIŁEM ZAWÓR WYDECHOWY I Q**** NIC DALEJ GO DŁAWI JA NIE WIEM........... moze lewe powietrze??????? ale z kąd???? ale to mało prawdopodobne silnik jest naprawde w idealnym stanie bo jezdziła na nim dziewczyna i ma przebieg 13 tys km ???

POMOCY??? :eek:

 

:banghead: jak by ktos miał do sprzedania cross o poj 250-500 tylko 2t za niedrogie pieniądze do 4000 zł to prosze o kontakt gg644266

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewe powietrze moze lapac poprzez polaczenie gazniak z cylindrem (np pekniety kursiec ) Oraz poprzez walniety zimering na wale od strony magneta badz sprzegla :biggrin: jesl iwsyzstko zrobiles tak jak ja i inni uzytkownicy pisali to bardzo mozliwe ze walsnie poszedl jakis zimering :clap:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ktm też się dławił po gwałtownym dodaniu gazu, ale jak już miał zużyty tłok. Za duży luz miał i jak dałem gazu to robił buuuu. Więc sprawdź jaki tłok ma luz i w jakim jest w ogóle stanie, bo może jest do wymiany.

Edytowane przez endurowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to przypadkiem nie slawetny gaznik Delltoro masz w Husce ???

 

pozatym jak wyzej napisano wyglada na lewe powietrze

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mam gaźnik dellorto i nie narzekam na niego. Proponuje, żebyś odpalił moto, nastepnie śrubkę od powietrza(składu mieszanki) wkręcił do końca i po tym wykręć o 2 obroty, a następnie ustaw wolne obroty drugą śrubką. powinno być lepiej, bo może masz zabardzo skręcone powietrze i moto sie zalewa, bo za dużo samego paliwa dostaje.

Edytowane przez endurowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lewe powietrze - simmer na wale pod pradnica/alternatorem , albo nieszczelny kruciec ssania.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim exc mam gaźnik keihin i jeśli wkręcę śrubkę od składu mieszanki do oporu to moto po chwili się dławi i gaśnie.

Najlepiej tak jak pisze endurowiec, wkęcić na maksa i wykręcić 2 obroty. Gdzieś wyczytałem, że w exc zalecają 1,5 obrotu, ale moto jest mniej żwawe w górnym zakresie obrotów.

Proponował bym ci zdemontować na chwilę filtr powietrza i zobaczyć jak się będzie zachowywał motor.

Edytowane przez Wo09
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...