Zolw84 Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 tak naprawde mi to w niczym nie przeszkadza:) moto chodzi dobrze a wentylator wlancza sie wtedy kiedy trzeba choć troszke puzno poprostu chodzi mi o to ze trudno jest GPZ rozgrzać w normalnej jezdzie:D:D jeszcze takie male pytanko do rozpoznawania wersji silnikowych jak moge to szybko sprawdzic czy mam 59km czy 60kurcze bo boje sie ze mam 50 ale 190km/h jechalem ale chyba powinno byc wiecej!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16valve Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Poczytaj tutaj.http://www.motocykle.domeczek.pl/prezentacje_moto/kawasaki/gpz500/gpz500.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rez Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Dziś rozebrałem pompe wodna jeszcze jest brud na rękach :icon_mrgreen: porobiłem foto części pompy czy mogę samemu dorobić uszczelkę do niej ? czy lepiej kupić ? na jednym z foto jest jak by uszczelka z materiału i jest tam olej który smaruje pompe wodna czy może być tak olej rozlany czy może powinno być go tam mniej prosze o opinie i sugestiePozdrawiam http://img205.imageshack.us/img205/2522/10000012ug3.jpg http://img293.imageshack.us/img293/2686/10000022ay3.jpg http://img221.imageshack.us/img221/8314/10000032hk0.jpg http://img92.imageshack.us/img92/1690/10000042yn3.jpg http://img153.imageshack.us/img153/4884/10000052lb8.jpg http://img441.imageshack.us/img441/7533/10000072jz3.jpg http://img101.imageshack.us/img101/7296/10000082pj2.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Dziś rozebrałem pompe wodna jeszcze jest brud na rękach :bigrazz: porobiłem foto części pompy czy mogę samemu dorobić uszczelkę do niej ? czy lepiej kupić ? na jednym z foto jest jak by uszczelka z materiału i jest tam olej który smaruje pompe wodna czy może być tak olej rozlany czy może powinno być go tam mniej prosze o opinie i sugestie Oleju być nie powinno. Dorobić to możesz uszczelki papierowe, między połówkami pompy, i między obudową pompy a karterem, ale jeżeli cieknie olej - to na 90% wymiany wymaga ten gumowy uszczelniacz na wałku. Jego już nie dorobisz, a i kupić poza dealerem - będzie ciężko, bo jest dość nietypowy. TSD silikon w pompie świadczy o tym, że była już robiona. Sprawdź, czy powierzchnie przylegania do siebie połówek obudowy pompy, i przylegania pompy do karteru - są proste i gładkie, jeżeli nie, trzeba będzie na płycie traserskiej zrobić im płaszczyznę przylegania, inaczej ze szczelnością moż być kłopot... Oleju wewnątrz pompy (w sensie tam, gdzie wirnik, między jej połówkami) - nie powinno być pod żadnym pozorem. Ma tam być tylko i wyłącznie ciecz chłodząca. Co do syfu w chłodnicy: wcale nie jest tak, że od razu musi to być wada uszczelnień pompy. Zazwyczaj jest to osad z wody nalewanej zamiast płynu, albo z bardzo długo nie wymienianego płynu. Zwykle wystarczy przepłukać porządnie cały układ (uwaga na termostat), zalać świeżym płynem, zrobić 1000km, zlać płyn, znowu przepłukać, zalać świeżym płynem - i zwykle wystarcza, czasem trzeba operację powtórzyć, bo nadal syf. -- pzdryahoo & ZX-666RT '02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rez Opublikowano 14 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 wiec tak robie cały układ chłodzący czyszczę i w ogóle co sie okazało termostat był cały czas otwarty po prostu sie jakoś zaciął jak go oczyściłem i wrzuciłem go garnka z woda to sie ładnie otwiera i zamyka :icon_twisted: ale nie o tym chciałem pisać wiec tak kolejne pytania: 1 Jak głęboko powinien być wkręcony czujnik temp w obudowie termostatu u mnie jest to 5 zwojów no porostu nie siedzi tam cały ledwie jest tam w komorze termostatu. 2 Jak sprawdzić ten czujnik temperatury ? 3 Jak sprawdzić ten czujnik co jest w chłodnicy czy działa ? 4 Jak go podłączyć u mnie nie był on podłączony poprzedni właściciel zrobił włączanie wentylatora ręcznie i ten czujnik go włącza ?? skąd jakie kable powinny być pociągnięte ? 5 I ostatnie pytanie jak na razie gdzie powinna znajdować sie wskazówka temperatury na liczniku po przekręceniu kluczyka ?? poniżej skali lekko sie odrywając znad tego kolca czy na skali ?? Prosze o odpowiedzi i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rez Opublikowano 19 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 nie dopisałem jeśli chodzi o 5 pytanie ze na zimnym silniku a i kolejne pytanie jakie macie czujniki do włącznika wentylatora chodzi mi o ilość kabli i z której strony sie znajdują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 19 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2007 Co do ilości zwojów to nie patrz, tylko dokręca się odpowiednim momentem.Dlatego podstawą jest serwisówka.Czujnik możesz sprawdzić poprzez pomiar rezystancji t temp. np. 20st i 90st. ale musisz mieć serwisówkę aby sprawdzić czy wartość mieści się w granicach tolerancji. Jeśli masz przeróbki w elektryce to na 80% możesz być pewien że coś nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rez Opublikowano 20 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 (edytowane) ok będę niedługo sprawdzać rezystancje i tu pojawił sie problem z tego co widze to powinienem mieć czujnik po prawej stronie chłodnicy a mam go po lewej i do tego mam wyjście na dwa kable a na tym schemacie jest na jeden czy bez problemu mogę zrobić układ na tym włączniku wentylatora z dwoma kabelkami schemat powinien iść tak prosze o poprawkę jeśli coś źle napisze tu : zasilanie pociągnąć z jednego z przewodów dodatnich z akumulatora do pudełka z bezpiecznikami stamtąd ( przez bezpiecznik 10A ) do tego włącznika w jedną końcówkę a drugim wyjście na wentylator i gdzieś od masy pociągnąć kabel do wentylatora no to na tyle schematu ale właśnie nie wiem czy działa do końca ten czujnik zresztą nie wiem czy jest odpowiedni pisze na nim 98-ON a na innym boku FL2 98 to temperatura załączenia wentylatora czy jest poprawna ?? tu zamieszczam link do schematu układu chłodzenia GPZ 500 http://www.bikebandit.com/partsbandit/show..._id~1294993.asp Prosze o pomoc z góry dzięki Edytowane 20 Stycznia 2007 przez Rez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 Niewiem czy Tobie wysyłałem, ale jak chcesz to mogę wysłać Tobie katalog częsci do GPZ z czujnikiem po strnie lewej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rez Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 ok wysłałeś :banghead: ech instalacje mam naprawde zajebiscie po sklejaną ech ile mozna dać za instalacje ?? z używanego moto ktoś sie orientuje ?? i kolejne pytanie jakiego silikonu użyć do uszczelnienia pompy wodnej bo wegług manuala potrzeba uszczelnić tylko nie wiem jakim prosze o odpowiedzi na pytania :biggrin: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 tam gdzie masz porozwalane kable, poprute itp. sam dorób. Przewody 1,5mm2 jeśli dobrze pamiętam, lutownica, konektory, koszulki termokurczliwe i do dzieła. W swoim ltd też musiałem kawałek dorobić, bo poprzedni własciciel zaczepił o coś o się troche popruła. A temat o silikonach juz był w mechanice ogólnej, nawet nie tak dawno. Użyj normalnego silikonu dla motoryzacji, kupionego w dobrym sklepie motoryzacyjnym, ja kupuję niebieski, za tubkę ok 15zł, nie mam żadnych zastrzeżeń, warunkiem szczelnosci jest dokładne oczyszczenie i odtuszczenie powierzchni. W moim Uazie tez go uzywałem i działał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rez Opublikowano 23 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 hmmm trochę mało powiedziane to wygląda tak ida dwa kabelki od masy łączą sie w jeden i tak z 15 cm jest jeden potem rozchodzi sie na trzy inne podobnie kable sa po robione normalnie masakra jak takie cos widze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rez Opublikowano 4 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Witam jeśli ktoś chce to posiadam angielsko języczną instrukcje do Gpz ( Ex ) 500 i kolejne pytani czym nawilżyć filtr powietrza ?? mam środek penzoil nada sie do tego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek77 Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Jeśli ten penzoil jest do filtrów powietrza to jak najbardziej się nada, spryskaj nim filtr równo i dokładnie, ale nie przesadzaj żeby nie ciekło. A serwisówka by mi się bardzo przydała. Jeśli ten penzoil jest do filtrów powietrza to jak najbardziej się nada, spryskaj nim filtr równo i dokładnie, ale nie przesadzaj żeby nie ciekło. A serwisówka by mi się bardzo przydała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Tutaj masz po niemiecku instrukcję do GPZ:http://www.motocikli.com/content/view/21/58/ , na dole storony masz instrukcje do KLE500, też ja sciągnij, będziesz miał pogląd na silnik, na budowę, dane, wyraźne zdjecia, w końcu ten sam silnik z bardzo niewielkimi różnicami. Ta sama instrukcja gdyby tamta nie działała:http://www.megaupload.com/?d=5HZESAAW Katalog części: http://www.motosonline.net/manuales/kawasakiex500.pdf Niewidzę tu nigdzie serwiswki haynesa, ale jak znajdę to podeśle linka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.