Rez Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Witam mam kilka pytań do użytkowników Gpz 500 wiec zaczynamy :bigrazz: : 1. Czy jak odkręci sie ten korek od chłodnicy to powinna być tam ciecz chłodząca ?2. Ile wchodzi w układ chłodzący cieczy ? 3. No i meczące mnie trochę pytanie z której powinien być strony termostat jak sie siedzi na moto z prawej czy lewej ?4. Gdzie można dostać filtr powietrza K&N ? narazie tyle jak cos mi przyjdzie do głowy to dopisze tutaj :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 (edytowane) Witam mam kilka pytań do użytkowników Gpz 500 wiec zaczynamy :biggrin: : 1. Czy jak odkręci sie ten korek od chłodnicy to powinna być tam ciecz chłodząca ?2. Ile wchodzi w układ chłodzący cieczy ? 3. No i meczące mnie trochę pytanie z której powinien być strony termostat jak sie siedzi na moto z prawej czy lewej ?4. Gdzie można dostać filtr powietrza K&N ? narazie tyle jak cos mi przyjdzie do głowy to dopisze tutaj :bigrazz: 1. Tak2. Ok 2l. Poziom płynu ma być taki (na zimno) , żeby sięgał szyjki wlewu. 3. OIDP termostat siedzi w tej samej obudowie co korek korek wlewu płynu, czyli po lewej stronie pod owiewką.http://yahoo.riders.pl/gpz/06.jpg 4. W larssonie, i wielu innych miejscach. Ja kupiłem w www.jotte.pl -- pzdryahoo & 636RT'02 Edytowane 6 Stycznia 2007 przez yahoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zolw84 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 a jak mam jeszcze takie pytanko do was! Moja kawa podczas jazdy prawie w ogóle sie niei grzeje powiedzial bym nawet ze jade na zimno bo wskazowka ledwo sie podnosi oczywiscie w korku lub jak jade bardzo wolno to podnosi sie temperatura ale tak przy zwyklej jedzie to moze ze 3 razy wlaczyl mi sie wentylator w czasie calego sezonu!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek77 Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 a jak mam jeszcze takie pytanko do was! Moja kawa podczas jazdy prawie w ogóle sie niei grzeje powiedzial bym nawet ze jade na zimno bo wskazowka ledwo sie podnosi oczywiscie w korku lub jak jade bardzo wolno to podnosi sie temperatura ale tak przy zwyklej jedzie to moze ze 3 razy wlaczyl mi sie wentylator w czasie calego sezonu!! Mam ten sam problem, myslałem, że to termostat i kupiłem nowy, ale nowy i stary otwierają się identycznie w tej samej temperaturze. Wywaliłem kasę i nie wiem czy cos się zmieni, jeszcze nie odpalałem giepezetki po wymianie termostatu. Jak bedziesz miał jakies spostrzeżenia to daj koniecznie znać. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 sprawdz termostat , a pozatym, ten typ moze tak miec :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Ten typ tak ma :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16valve Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 U mnie jest tak samo, naprawdę długo się nagrzewa i wskazówka nie węddruje za wysoko.Moim zdaniem przy sprawnie działającym układzie chłodzenia ten motocykl tak się zachowuje.Poprostu "ten typ tak ma" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IG x] Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 :D Gpz- tak ma. U mnie jest to samo i jest to calkowicie normalne!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rez Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 (edytowane) u mnie jeszcze bardzo niską temperature pokazuje wskazówka nad C sie troche unosi predzej na starym zegarze pokazywała wyższa temperature mozna jakoś sprawdzić czy wskażnik dobrze działa ?? No i mam na sprzedaz zegary do gpz tyle ze działają wskazniki obr, predkosci i temp ( ale może go wymienie ) nie ma uchytów do przykrecenia w stelaż tarcza ma zamazane km/h i jest pęknieta szybka pozatym funkiel nówka :biggrin: Edytowane 7 Stycznia 2007 przez Rez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek77 Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 ' date='06 Styczeń 2007 - 22:26' post='829196']:buttrock: Gpz- tak ma. U mnie jest to samo i jest to calkowicie normalne!!! Dzięki, szkoda że ten temat sie ruszył jak jush wymieniłem termostat :crossy:, a zdejmowałeś może pokrywy gaźników? jestem ciekaw czy mam pokrywy od 50 KM czy 60KM, czy masz tam od spodu takie wybrzuszenie jakby kółko poprzecinane na cztery części wysokości około 2 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rez Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 ja mam raczej 60 km juz pedzila moja 190 km/h :banghead: i wogule dosyć sie zbiera :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rez Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 (edytowane) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA własnie zlałem plyn chłodzacy własciwie to cos co tam było ( kolor błota ) zeszło mi troche ponad 1 litr a gdzie drugi :biggrin: i tak jeżdziłem :clap: :D :clap: :crossy: bo w zbiorniczku widzialem ze jest ciecz przy spuszczaniu z układu została ciecz w zbiorniczku czy to normalne ?? zreszta w zbiorniczku był syf piasek jakies gówna własnie go wymyłem musze wyczyścic chłodnice wystarczy ja przepłukać wodą ?? prosze o pomoc :crossy: :evil: :evil: Edytowane 8 Stycznia 2007 przez Rez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek77 Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Własnie zastanawiam sie czy ten zbiorniczek wyrównawczy to nie jest przypadkiem przelewowy. Przewód, który do niego dochodzi znajduje się ponad zaworkiem w korku wlewowym do chłodnicy, to tak jakby nadmiar płynu, który wydostanie sie pod woływem cisnienia w układzie miał sie tam dostać. Miałem taki sam przypadek w Toyocie i w polonezie. Tą pierwszą prawi zatarłem bo myslałem że jest jeszcze płyn w zbiorniczku "wyrównawczym". Może ktoś wie jak to jaest z tym naprawdę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rez Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 no własne chyba tak to działa ech mam jeszcze pytanie czy mogło sie coś stać jak tak jeździłem bez odpowiedniej ilości cieczy chłodzącej jeśli tak to co i jak to sprawdzić ?? i kolejne jak głęboko powinien wchodzić czujnik temperatury w odbudowe termostatu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 (edytowane) To zbiorniczej rezerwowy , jak masz malo plyny to z chlodnicy powinna go sciagnac , a jak za duzo (plyn sie roszerza) to przelewa do zbiorniczka. Poziom i jakos plynu kontroluszej bezposrednio w chlodnicy , to ze masz syf w chlodnicy moze swiadczyc o uszkodzeniu uszczelek pompy cieczy - wymienia sie cala pompe koszta sa spore ok 1000 zl. Ale moze to byc tylko zaniedbanie poprzedniego wasciciela w wymianie plynu. Nic sie nie uszkodzilo o ile nie jedziles na sucho, a silnik nie przegrzewal sie Edytowane 8 Stycznia 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.