Skocz do zawartości

Kilka pytań o GPZ 500


Rez
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam kilka pytań do użytkowników Gpz 500 wiec zaczynamy :bigrazz: :

 

1. Czy jak odkręci sie ten korek od chłodnicy to powinna być tam ciecz chłodząca ?

2. Ile wchodzi w układ chłodzący cieczy ?

3. No i meczące mnie trochę pytanie z której powinien być strony termostat jak sie siedzi na moto z prawej czy lewej ?

4. Gdzie można dostać filtr powietrza K&N ?

 

narazie tyle jak cos mi przyjdzie do głowy to dopisze tutaj :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam kilka pytań do użytkowników Gpz 500 wiec zaczynamy :biggrin: :

 

1. Czy jak odkręci sie ten korek od chłodnicy to powinna być tam ciecz chłodząca ?

2. Ile wchodzi w układ chłodzący cieczy ?

3. No i meczące mnie trochę pytanie z której powinien być strony termostat jak sie siedzi na moto z prawej czy lewej ?

4. Gdzie można dostać filtr powietrza K&N ?

 

narazie tyle jak cos mi przyjdzie do głowy to dopisze tutaj :bigrazz:

 

 

1. Tak

2. Ok 2l. Poziom płynu ma być taki (na zimno) , żeby sięgał szyjki wlewu.

3. OIDP termostat siedzi w tej samej obudowie co korek korek wlewu płynu, czyli po lewej stronie pod owiewką.

http://yahoo.riders.pl/gpz/06.jpg

 

4. W larssonie, i wielu innych miejscach. Ja kupiłem w www.jotte.pl

 

--

pzdr

yahoo & 636RT'02

Edytowane przez yahoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak mam jeszcze takie pytanko do was! Moja kawa podczas jazdy prawie w ogóle sie niei grzeje powiedzial bym nawet ze jade na zimno bo wskazowka ledwo sie podnosi oczywiscie w korku lub jak jade bardzo wolno to podnosi sie temperatura ale tak przy zwyklej jedzie to moze ze 3 razy wlaczyl mi sie wentylator w czasie calego sezonu!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak mam jeszcze takie pytanko do was! Moja kawa podczas jazdy prawie w ogóle sie niei grzeje powiedzial bym nawet ze jade na zimno bo wskazowka ledwo sie podnosi oczywiscie w korku lub jak jade bardzo wolno to podnosi sie temperatura ale tak przy zwyklej jedzie to moze ze 3 razy wlaczyl mi sie wentylator w czasie calego sezonu!!

 

Mam ten sam problem, myslałem, że to termostat i kupiłem nowy, ale nowy i stary otwierają się identycznie w tej samej temperaturze. Wywaliłem kasę i nie wiem czy cos się zmieni, jeszcze nie odpalałem giepezetki po wymianie termostatu. Jak bedziesz miał jakies spostrzeżenia to daj koniecznie znać. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jeszcze bardzo niską temperature pokazuje wskazówka nad C sie troche unosi predzej na starym zegarze pokazywała wyższa temperature mozna jakoś sprawdzić czy wskażnik dobrze działa ??

 

No i mam na sprzedaz zegary do gpz tyle ze działają wskazniki obr, predkosci i temp ( ale może go wymienie ) nie ma uchytów do przykrecenia w stelaż tarcza ma zamazane km/h i jest pęknieta szybka pozatym funkiel nówka :biggrin:

Edytowane przez Rez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

' date='06 Styczeń 2007 - 22:26' post='829196']

:buttrock: Gpz- tak ma. U mnie jest to samo i jest to calkowicie normalne!!!

 

Dzięki, szkoda że ten temat sie ruszył jak jush wymieniłem termostat :crossy:, a zdejmowałeś może pokrywy gaźników? jestem ciekaw czy mam pokrywy od 50 KM czy 60KM, czy masz tam od spodu takie wybrzuszenie jakby kółko poprzecinane na cztery części wysokości około 2 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA własnie zlałem plyn chłodzacy własciwie to cos co tam było ( kolor błota ) zeszło mi troche ponad 1 litr a gdzie drugi :biggrin: i tak jeżdziłem :clap: :D :clap: :crossy: bo w zbiorniczku widzialem ze jest ciecz przy spuszczaniu z układu została ciecz w zbiorniczku czy to normalne ?? zreszta w zbiorniczku był syf piasek jakies gówna własnie go wymyłem musze wyczyścic chłodnice wystarczy ja przepłukać wodą ?? prosze o pomoc :crossy: :evil: :evil:

Edytowane przez Rez
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie zastanawiam sie czy ten zbiorniczek wyrównawczy to nie jest przypadkiem przelewowy. Przewód, który do niego dochodzi znajduje się ponad zaworkiem w korku wlewowym do chłodnicy, to tak jakby nadmiar płynu, który wydostanie sie pod woływem cisnienia w układzie miał sie tam dostać. Miałem taki sam przypadek w Toyocie i w polonezie. Tą pierwszą prawi zatarłem bo myslałem że jest jeszcze płyn w zbiorniczku "wyrównawczym". Może ktoś wie jak to jaest z tym naprawdę??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własne chyba tak to działa ech mam jeszcze pytanie czy mogło sie coś stać jak tak jeździłem bez odpowiedniej ilości cieczy chłodzącej jeśli tak to co i jak to sprawdzić ?? i kolejne jak głęboko powinien wchodzić czujnik temperatury w odbudowe termostatu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zbiorniczej rezerwowy , jak masz malo plyny to z chlodnicy powinna go sciagnac , a jak za duzo (plyn sie roszerza) to przelewa do zbiorniczka. Poziom i jakos plynu kontroluszej bezposrednio w chlodnicy , to ze masz syf w chlodnicy moze swiadczyc o uszkodzeniu uszczelek pompy cieczy - wymienia sie cala pompe koszta sa spore ok 1000 zl. Ale moze to byc tylko zaniedbanie poprzedniego wasciciela w wymianie plynu.

 

Nic sie nie uszkodzilo o ile nie jedziles na sucho, a silnik nie przegrzewal sie

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...