Skocz do zawartości

Tarcza hamulcowa GSXR 1100


makumba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Za tydzień odbieram swój "nowy" motocykl Suzuki GSXR 1100 WS z 95r. Jest w nim kilka rzeczy do zrobienia.

Pierwsza sprawa to spory luz na przedniej prawej tarczy hamulcowej. Dla odmiany lewa nie ma w ogóle luzu i jest jak nowka. Prawa też nie ma w ogóle progu, tylko ten luz. Wyczytałem w necie że istnieje taka firma SPIEGLER, która produkuje tzw. FLOATERY, których potrzebuję, aby zlikwidować ten luz. I teraz pytanie do Was gdzie to kupić? Ewentualnie z jakiego innego modelu suzuki tarcza by pasowała, jest to tarcza dziórkowana, w starszych modelach były inne.

Druga sprawa to wydech, został on przerobiony w ten sposób, że zostały wyciete wszystkie zwężki w rurach pomiędzy kolektorami wydechowymi a tłumikami, i zamontowane tłumiki przelotowe A & M (co to za pies). Wydech jest teraz dosyć głośny. Czy rozważać powrót do oryginalnych wydechów? Czy na oryginalnym wydechu i odpowiednim ustawienu wydechu gaźników motocykl będzie palić mniej?

 

Pozdrawiam Darek.

Zdjecia motocykla: http://www.motorbike.kgb.pl/suzukiGSXR.htm

Edytowane przez makumba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Za tydzień odbieram swój "nowy" motocykl Suzuki GSXR 1100 WS z 95r. Jest w nim kilka rzeczy do zrobienia.

Pierwsza sprawa to spory luz na przedniej prawej tarczy hamulcowej. Dla odmiany lewa nie ma w ogóle luzu i jest jak nowka. Prawa też nie ma w ogóle progu, tylko ten luz. Wyczytałem w necie że istnieje taka firma SPIEGLER, która produkuje tzw. FLOATERY, których potrzebuję, aby zlikwidować ten luz. I teraz pytanie do Was gdzie to kupić? Ewentualnie z jakiego innego modelu suzuki tarcza by pasowała, jest to tarcza dziórkowana, w starszych modelach były inne.

Druga sprawa to wydech, został on przerobiony w ten sposób, że zostały wyciete wszystkie zwężki w rurach pomiędzy kolektorami wydechowymi a tłumikami, i zamontowane tłumiki przelotowe A & M (co to za pies). Wydech jest teraz dosyć głośny. Czy rozważać powrót do oryginalnych wydechów? Czy na oryginalnym wydechu i odpowiednim ustawienu wydechu gaźników motocykl będzie palić mniej?

Pozdrawiam Darek.

Zdjecia motocykla: http://www.motorbike.kgb.pl/suzukiGSXR.htm

Raczej nie wracaj do oryginałów (chyba ,że dźwięk Ci przeszkadza), moto wcale palić mniej nie będzie - różnice będą minimalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tarczy, wydaje mi sie ze lepiej poszukac uzywki - do tego modelu dostaniesz za 100-150 pln tylko trzeba ja oblukac najpierw. nie jestem pewien, ale jesli zaciski masz 3-tloczkowe to klocki i (chyba) tarcze sa takie same jak w duzym bandicie po 2001.

Co do wydechow - nie wracaj, mielam u siebie... masakra, ciche ze nic nie slychac a przy odcinie gwizdza jak czajnik na gazie.

P.S. Gratulacje !!

 

 

Polukalem na fotki - ladniutki, zaciski 3-tloczkowe, poszukaj na oldskoolsuzuki.info wymiarow tarcz, tam powinny byc podane zamienniki i wymiary,

Edytowane przez janciownik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...