Skocz do zawartości

Wymiana uszczelki pod głowicą


Greedo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co od właściwego momentu dokręcania głowicy, to chodzi o jeszcze jedną istoną recz o której chyba nikt nie wspomniał.

Głowica podczas pracy silnika stale unosi się i opada w granicach tysięcznej części milimetra.

Uszczelka uszczelnia min.: dzięki swojej sprężystości materiału, stale dopasowując się do powierzchni.

Jeżeli dokręcimy głowicę zbyt dużym momentem, to poprostu zgnieciemy uszczelkę zbyt mocno i utraci ona swoją sprężystość.

 

Ps.: Co do uszczelki f-my Athena, to kupiony przezemnie komplet do kawasaki KZ1000 owszem niezły, poza uszczelkami pod głowicę, niedokładnie wykonanymi, przez co nie da się ich ułożyć tak aby ich otwory pokrywały się centrycznie z otworami w cylindrach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, poradziłem sobie, działa dobrze, jutro sie pewnie nim przejade i jak po 20 km nic sie nie stanie to znaczy ze mi sie udało ;) Wkreciłem na klej dłuzsze sruby, siegajace gwintu

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...