gobert Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 Co od właściwego momentu dokręcania głowicy, to chodzi o jeszcze jedną istoną recz o której chyba nikt nie wspomniał.Głowica podczas pracy silnika stale unosi się i opada w granicach tysięcznej części milimetra.Uszczelka uszczelnia min.: dzięki swojej sprężystości materiału, stale dopasowując się do powierzchni.Jeżeli dokręcimy głowicę zbyt dużym momentem, to poprostu zgnieciemy uszczelkę zbyt mocno i utraci ona swoją sprężystość. Ps.: Co do uszczelki f-my Athena, to kupiony przezemnie komplet do kawasaki KZ1000 owszem niezły, poza uszczelkami pod głowicę, niedokładnie wykonanymi, przez co nie da się ich ułożyć tak aby ich otwory pokrywały się centrycznie z otworami w cylindrach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 3 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Ok, poradziłem sobie, działa dobrze, jutro sie pewnie nim przejade i jak po 20 km nic sie nie stanie to znaczy ze mi sie udało ;) Wkreciłem na klej dłuzsze sruby, siegajace gwintu Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.