crossowiec Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Witam.mam taki problem z moim sprzętem WSK 125 .Mianowicie jest cos takiego, że gdy obracam zębatką napędową to w pewnych momentach coś zazgrzyta obciera i zębatka sie blokuje gdzieś tam w środku.Wystarczy cofnąć troche do tyłu i obraca sie normalnie przez moment.gdy sie kręci dalej to po chwili znów jest to samo.Dzieje się tak na każdym biegu.Silnik mam wyjęty z ramy.Wie ktoś co może być nie tak??Da sie to jakoś zrobic bez rozpoławiania silnika??pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Witam.mam taki problem z moim sprzętem WSK 125 .Mianowicie jest cos takiego, że gdy obracam zębatką napędową to w pewnych momentach coś zazgrzyta obciera i zębatka sie blokuje gdzieś tam w środku.Wystarczy cofnąć troche do tyłu i obraca sie normalnie przez moment.gdy sie kręci dalej to po chwili znów jest to samo.Dzieje się tak na każdym biegu.Silnik mam wyjęty z ramy.Wie ktoś co może być nie tak??Da sie to jakoś zrobic bez rozpoławiania silnika??pozdr. A co ze sprzęgłem, skrzynia jest zesprzęglona z silnikiem? Bo w takim razie na biegu to chyba wszystko gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 tulejki wybite w bloku od choinek czeka rozpolawianie silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 3 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 A co ze sprzęgłem, skrzynia jest zesprzęglona z silnikiem? Bo w takim razie na biegu to chyba wszystko gra. na biegu jest to samo.czy to na 1 ,2 czy 3. tulejki wybite w bloku od choinek czeka rozpolawianie silnika a tak jasniej to co to jest blok od choinek??chodzi Ci o wałek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybson13 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 w bloku silnika jest otwor:) a w nim tulejka mosiezna do ktorej wkladasz choinke, jest tulejka a nie tak jak w innych moto lozysko i ona lubi sie wybic i robia sie problemy w tym silniku 90% awari skrzyni winna jest wlasnie ta tulejka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Ja bym postawił raczej na wykruszenie zębów w ktorymś z kol w skrzyni biegów. Bez rozbiórki sie nie obejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 3 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 w bloku silnika jest otwor:) a w nim tulejka mosiezna do ktorej wkladasz choinke, jest tulejka a nie tak jak w innych moto lozysko i ona lubi sie wybic i robia sie problemy w tym silniku 90% awari skrzyni winna jest wlasnie ta tulejka a z której strony jest ta tulejka od stronu dźwigienki od biegów czy od strony zapłonu? Ja bym postawił raczej na wykruszenie zębów w ktorymś z kol w skrzyni biegów. Bez rozbiórki sie nie obejdzie. zęby wszystkie są to sprawdzałem bo widać przez otwory w karterze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.