Skocz do zawartości

Zuzyte rury nosne teleskopu


Nitomen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

w moim moto jedna rura nosna teleskopu jest zuzyta i mimo wymiany simmeringa po paru dniach znowu cieknie - co mozna z tym fantem zrobic ?? dac mniejszy uszczelniacz ? chromowac ?? kupic uzywke ? czy szukac nowej rury np tu: http://moto.allegro.pl/item151773295_rury_...lki_wybor_.html.

 

ile moze kosztowac nowa orginalna rura ??

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gosc z linku mi odpisal ze za 385 zl mi sprowadzi jedna rure .

 

Rybson13 cos blizej, co ,gdzie, jak, za ile ??

 

Bread jakie panewki - od czego to ?? - chodzi o te pierscienie metalowe na koncu rury ??, a co jesli dam stare ??

 

2 uzywane kompletne lagi moge kupic za 160 zl - mam szanse ze trafie na podobne jak moje, ale rownie dobrze moga byc ok

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz zamowilem 2 uzywane cale lagi za 160 zeta - mam nadzieje ze cos z tego bedzie :D

 

 

czy na uszczelniacze zgrubne/przeciwpylowe mozna dac zwykle simmeringi dopasowane wielkoscia, czy tez sa to jakies spiecialne simery dostepne tylko w orginale ( umnie 35 zl sztuka - do sprowadzenia )

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy na uszczelniacze zgrubne/przeciwpylowe mozna dac zwykle simmeringi dopasowane wielkoscia, czy tez sa to jakies spiecialne simery dostepne tylko w orginale ( umnie 35 zl sztuka - do sprowadzenia )

 

No z deczka mają inna konstrukcję... i są twardsze. Ja bym nie rzeżbił w g. tylko zalożył oryginalne nowe. Zwłaszcza w motocyklu terenowym.

I rozejrzyj się za panewkami, bo jak się rury wydarły to i one lepiej nie wyglądają. To tak jakbyś wymienił łańcuch, a nie zmienił zębatek. Nawet od tych używanych które masz zamiar kupić, byle były w dobrym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam dwa komplety amortyzatorów, lecz te same z tych kompetów są walnięte, czy moge przelać olej i wymienić uszczelniacze z jednego amorka do drugiego? (dodaje że są tej samej firmy i prawie tej samej długości)

 

Jak wyżej + ciężko wyjąć uszczelniacz, żeby go nie pokaleczyć... uszczelniacze też nie są aż takie drogie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...