gutek_rapier Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Siemka kupiłem Rm 250 i mam następujące pytania: Czy są zestawy regeneracyjne do tylnego zawieszenia ponieważ motor wogle niema tłumienia? Co ile wymienia się podzespoły silnika? I jeśli ktoś ma to jakiekolwiek dane o tym motorku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Ktory to rok ?? :notworthy: Rm 250 chyba cos kolo 54KM. Z podzespolow silnikanajczesciej oczywiscie tlok i korba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucek123123 Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Mocna ta RM??Ile za nią zapłaciłeś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 1 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 97 rok dałem 5000zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 siemamam zamiar kupić sobie honde CR 250,z tego co wiem to silnik podobny do tego z RM więdz przyłączam się do pytanie o remonty-co ile robi się remont??ile ma koni?? jeśli ktoś ma taki motor niech opisze charakterystyke silnika -a jak ktoś ma tanio do sprzedania(do 2 tys)to prosze o napisanie.narazie więcej nie będe miał na następny motor ale ciągle zbieram!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 W tym wieku jeszcze po przesiadce z takie (bez obrazy oczywiscie) "komarka" bedziesz miał co trzymac :bigrazz: Ja jezdziłem juz jakiś czas seta (ktora po DT mnie troche na poczatku sponiewierala) i mialem okazje polatac 250 i powiem wam, że jest to naprawde mocna maszyna no i jeszcza charakterystyka wyczynowego 2T on/off. Remonty hmm jak zrobisz zima, to caly sezon powinienes przelatac bez problemu, tylko olej w skrzyni raz w miesiacu i to wszystko. Do paliwa lejesz dobry olej, minimum to jakis mobil 2T najlepiej syntetyk. Silnik CR jest tak samo podobny do RM jak silnik KXa, SXa czy YZ :). Teraz odnosnie tylnego zawieszenia: Zestawy regeneracyjne są aby skasować luz w zawieszeniu (lapiesz za łaczanie ramy głownej z tą "dodatkowa" na ktorej opiera sie siedzenie i podnosisz i sluchasz czy nic nie puka i patrzysz czy nie ma luzu). Jesli tam jest ok, a amorek nie tlumi to znaczy, ze winny jest sam amor. Wtedy musisz go wymontowac i najlepiej oddac do specjalistow, bo tylko oni zrobia ci to tak jak powinno byc (Brendler w gdańsku lub Sanchez pod warszawa) koszt zalezny od tego co trzeba w nim zrobic, dokladnych informacji udziela ci telefonicznie. To chyba na tyle. Co do mocy to i tak jest dla was i wiekszosci amatorow za duza i czesto przeszkadza w jezdzie, aha i nie zapomnij o filtrze powietrza, nie wiem jak czesto jezdzisz, ale maks co 2 jazdy wyciagasz myjesz i nasaczasz specjalnym olejem. Za 2k bedziesz mial ciezko wyrwac dobra sztuke, lepiej dozbieraj i kup cos lepszego. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 1 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 (edytowane) Nom maszynka jest super dokupiłem sobie ją do yamahy rd i dt 80 lc2.NO i jest bardzo mocna ma jeszcze wstawione sportowe membrany itp.Słyszałem ze tłok wymienia sie co 30 motogodzin, a korbowód co 2 tłoki czy to prawda??Do sancheza mam dosłownie kawałeczek drogi wiec go odwiedze w środe i popytam Edytowane 1 Stycznia 2007 przez gutek_rapier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucek123123 Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 gutek_rapier Możesz zapodać jakieś fotki tego RM?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 1 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Pucek123123 pisz na PW a nie zaśmiecasz całe forum bezsensownymi postami i pytaniami,jeśli chcesz zobaczyć jego fotki zagadaj na gg i a nie robisz off topa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 jeżdziłem na tym i wiem jaką ma moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Słyszałem ze tłok wymienia sie co 30 motogodzin, a korbowód co 2 tłoki czy to prawda?? Bo taka powinno sie robić, gdy moto ciagle krecisz (tor i oparta maneta) a smiem watpic, ze tak jest bo tacy zdarzaja sie w MP i dalej :) Przy jezdzie po torze zmienasz sobie raz na rok, przy jezdzie mix (teren + tor) lub sam teren 2 razy to maks. Korbe sprawdzasz zima jak nie ma luzu latasz dalej, no ale co 2 lata od biedy mozna by ja wymienic zeby spac spokojnie. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Jestes ostry hardkorowiec jak sie z 80 przesiadasz na fulla i to od razu 250 :icon_twisted: Obyś dal rade :cool: Znam ludzi ktorzy sobie poradzili i znam ktorzy za miesiac wystawili moto na alegro na sprzedaz z checią na zamiane 125 :cool: A wyczyn 250 robi jesien i to ostrą :icon_twisted: Zycze super sezony i jak najmniej tlokow :biggrin: too juz nie przelewki :biggrin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 3 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 No gdy wsiadłem odrazu dawałem pełen gaz i nie boje sie tej mocy.Maszynka jest w Bdb stanie itp.Tak mi sie przynajmniej wydaje bo z 5 biegu czyli z ostatniego z bardzo małych obrotów gdy dam do deski to idzie na koło z gazu i przy okazji jeszcze ora ziemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucek123123 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Ciebie gutek_rapier chyba głowa boli:) sraka bedzie a nie stawianie na koło z małych obrotów:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 (edytowane) No gdy wsiadłem odrazu dawałem pełen gaz i nie boje sie tej mocy.Maszynka jest w Bdb stanie itp.Tak mi sie przynajmniej wydaje bo z 5 biegu czyli z ostatniego z bardzo małych obrotów gdy dam do deski to idzie na koło z gazu i przy okazji jeszcze ora ziemie Wydaje mi sie człowieku że żeś sie czegoś najarał. Przesiadłeś się z 20 letniego grata, który ma na pewno 10 razy mniejszą moc od RM. Żeby dawać mu palnik od razu trzeba być przynajmniej wysoce zaawansowanym riderem a tobie na pewno jeszcze daleko do początkującego. Podsumowując twoje szpanowanie jest do tego stopnia żałosne że aż mnie śmieszy. Więc proszę abyś oszczędził wszystkim takich bredni i umieścił swoje RD w dziale ''ZABYTKI" i zajął sie udzielaniem w tamtym dziale!!! Edytowane 5 Stycznia 2007 przez Wiertara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi