CyganCR250 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Witam sorry ża takie banalne pytania ale widzę ze można tu uzyskać sporo informacji a nie znam sięna motocyklach na tyle żeby wszystko zrobić Mam pytania odnośnie regulacji gażnika w CR250 86r czy można to domowym sposobem wykonać bo mój koleżka jak był na serwisie to mu nawet suwmiarką mierzyli ływak wysokośc i odstępy czy jest na to jakaś zasada czy każdy motocykl ma inaczej Dzieki za podpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Do tego sluzy serwisowka :icon_mrgreen: Tam masz zapisane wszystkie dane lacznie z poziomem paliwa w gazniku ktory ustawiali twojemu koledze w servisie :icon_mrgreen: Ale ogolnie rzecz biorac praktycznie w kazdym gazniku regulacja odbywa sie tak samo. Mozna sprawdzic wlasnie poziom paliwa porownujac z danymi servisowymi, nastepnie sie reguluje dwiema srubami sklad mieszanki (mniejsza) oraz poziom niskich obrotow. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Regulacja gaźnika najlepiej zrozum najpier konstrukcje a poźniej bierz się za regulacje. Polecam:Tu masz wszystko:http://ataman.junak.net/naprawa/napHTMLmot.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyganCR250 Opublikowano 30 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Regulacja gaźnika najlepiej zrozum najpier konstrukcje a poźniej bierz się za regulacje. Polecam:Tu masz wszystko:http://ataman.junak.net/naprawa/napHTMLmot.html Dzieki kolego za info z tą stronką bardzo mi się przyda a jest tam w miare prosto wytłumaczone zagadanienia. Wlasnie czekam bo zamówiłem sobie serwisówkę wydawnictwa haynes co mojej CRki tylko po angielsku ale podobno dorze jest tam wszystko wytłumaczone pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Wszędzie regulacja jest taka sama, jeżeli mówimy o 2T w sensie gaźników. Serwiówka dobra sprawa ,ale jedynie wartości ustawień zapłonu, przerwy na świecy itp rzeczy mogą się przydać. Reszta to odbijanie tego samego co w innych serwisówkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.