aker6 Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 WitamKupiłem na allegro tarcze sprzęgła nówki ze starych zapasów. Dzisiaj (w wigilię :rolleyes:) wziąłem się za zakładanie. Problem w tym ze nie ma szans ścisnąć na tyle tych tarcz żeby założyć zabezpieczenia, w sposób w który to do tej pory robiłem (na 2 śrubokręty). Może ktoś z Was ma jakiś sprawdzony sposób jak to zrobić. Jak na razie nie wymyśliłem nic poza przyrządem z bardzo grubych kawałów żelastwa, który będzie dźwignią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Nie wiem jak to jest w Jawie, ale w Romecie ściskałem tarcze ściskami stolarskimi przez cały silnik. Rozciągałem ścisk na cały silnik i z jednej strony opierał się na deklu, a z drugiej ściskał tarcze. :buttrock: Sposób dziwny, ale skuteczny. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 25 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Chłopaki kto zna czeski na tyle żeby opisać ten problem po czesku. Zamiescił bym go na ich forach może by ktoś odpisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 26 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 dobra chłopaki juz sobie poradziłem, troche brutalnej siły i zrobione. swoja drogo to wpadłem przy tym na doby sposób zakładania tych zabezpieczeń. Trzeba by wytoczyć rurke o średnicy zewnętrznej takiej jak sprężyna dociskowa sprzęgła i zrobic nacięcie na szerokość kołeczka zabezpieczjącego, zwieńczyc to jakimś uchwytem,zeby sie dobrze dociskało :bigrazz: P.S.oczywiście jak złożyłem to okazało sie ze nie mam silikonu zeby załozyć pokrywę :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Nie wiem jak to jest w jawie, ale czytałem w jakiejś mądrej książce że tarcze korkowe trzeba przed założeniem długo moczyć w oleju, a potem każdą z osobna ściskać dużą prasą stolarską. Tarcze są potem cieńsze i twardsze, wolniej sie zużywają i nie ma problemów z montażem. Nigdy tak nie robiłem, zawsze zakładałem tarcze tego samego dnia co kupiłem i przy moim stylu jazdy tarcze w Wsk zmieniałem co sezon bo już były spalone, może te zabiegi by temu zapobiegły...Pozdro Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker6 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 no ja swoje namoczyłem w oleju, ale o prasie jeszcze nie słyszałem :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpanerq Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 rozbieralem to moze sie wypowiem jak dosyc prosto zalozyc , tyle ze najlepiej sie to we 2 robi : najlepiej sie poslugiwac takimi szczypcami http://moto.allegro.pl/item156142079_szczy...25_mm_485_.html nie wiem jak to sie konkretnie nazywa :bigrazz: dla mnie poprostu to jest zaba wiec do konkretow o ile dobrze pamietam tam jest 6 bolcow wiec tak : 1.Zaciskamy z byle ktorej strony i w byle ktory otwor wsadzamy malutkiego gwozdzia lub drucik, cos co sie nie połamie...2.Zaciskamy po 2 stronie i wkładamy zawleczke i juz mniej wiecej jest jakas tam rownowaga , a potem wkladamy nastepne , a jak zostanie ta ostatnia to wyjmujemy gwozdzia i wkladamy zawleczke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.