robert11250TT Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 siema mam yamahe tt600 i padl mi amorek no i kupuje juz drugi uzywany no ale nie gazowo-olejowy..lecz tylko olejowy ktory mnie wyniesie 150zl...czy taka inwestycja sie oplaca??? I czy taki olejowy amorek sie sprawdzi?? I na jak dlugo moge byc spokojny o niego??prosze o podpowiedzi i POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Witaj.A nie taniej i lepiej byłoby oddać ten zużyty amor Brendlerowi albo Sanchezowi do kompletnej renowacji?Ja tak zrobiłem w LC4 z amorami przednimi, i tylnym, i to byla dobra inwestycja. Nikt rozsądny nie zawyrokuje ile pochodzi ci wmontowana używka, a olejak to olejak-nie da Ci tego co gazowiec.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250TT Opublikowano 24 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 no siema..sluchaj juz poprzedni wlasciciel go regenerowal..i co z tego?? pojezdzil na dobrym amorku ok tygodnia i znow pal a za regeneracje zaplacil z dwie banki...takze ja juz nie zamierzam sie w to bawic..tylko wymienie go...a mam inny amorek tylko to chyba gazowo-olejowy i kolo chce 450zl za taki. A ja nie pracuje jeszce takze mam ograniczone funusze... no siema..sluchaj juz poprzedni wlasciciel go regenerowal..i co z tego?? pojezdzil na dobrym amorku ok tygodnia i znow padl a za regeneracje zaplacil z dwie banki...takze ja juz nie zamierzam sie w to bawic..tylko wymienie go...a mam inny amorek tylko to chyba gazowo-olejowy i koles chce 450zl za takie cudo i to uzywany. A ja nie pracuje jeszcze takze mam ograniczone funusze...hmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 no siema..sluchaj juz poprzedni wlasciciel go regenerowal..i co z tego??eeeeee z tego co sie orientuje to na zabieg regeneracji amortyzatora tylnego udzielaja jakiejs gwarancji. napewno by to poprawili jak sie popsul po tygodniu! A co sie dzieje z amortyzatorami konkretnie? Ja bym raczej szukal przyczyny w czyms innym: moze krzywe dziwgnie od zawieszenie czy cos? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Za 200 PLN nie zrobisz całkowitej regeneracji amortyzatora, nie ma szansy. Uczciwa, profesjonalna regeneracja u specjalisty od zawieszeń motocyklowych to koszt minimum 500 PLN, z gwarancją i pewnością że wszystko będzie chodzic jak trzeba.Kiedyś robiłem amory od motocykli, i powiem Ci uczciwie że nie wiem czy zmieściłbym się w 200 PLN kupujac sam olej i nowe części do amora. A gdzie zapłata za robotę-dość czasochłonną? To se ne da.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik8888 Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Kolega chciał u sancheza zregenerować amor to za wymiane oleju i uszczelniacza chyba 400zł powiedział mu, a jak są jakieś teflonowe tulejki to cena może wzrosnąć nawet do 600 albo i więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 znajomego koles w klr 600 regeneruje raz w roku amor za 150 zl i lata rok bez klopotu Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250TT Opublikowano 25 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 ty a co myslicie zeby wstawic od jakiegos CROSS amorek ciekawe czy mocowania by pasowaly.?? ale za to bylby wyzszy..hmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Wazna jest srednica sztycy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 ty a co myslicie zeby wstawic od jakiegos CROSS amorek ciekawe czy mocowania by pasowaly.?? ale za to bylby wyzszy..hmmNo miałbyś dobry amorek ale nie do enduro. Musiałbyś zmieniać olej i kombinować żeby sie fajnie jeździło. Jeżeli już to od jakiegoś hard enduro (nie DR 350) tylko to już są konkretne pieniążki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 inny znajomek do klr 600 wstawil WP ze starego LC4 - dawal rade :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert11250TT Opublikowano 26 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 inny znajomek do klr 600 wstawil WP ze starego LC4 - dawal rade :) a jak tam bylo z mocowaniami??i ile za ten amorek od KTM LC4 dal?? bo najwazniejsze sa mocowania trzeba je dopasowac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 dolen pasuje, ale gorne przerabial z tego co pamietam dorobil jakis element z metalu Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.