gobert Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Ludzie pomóżcie!Po 38 tys. km padła koledze pompa paliwa w VN-1500 1993r. Padała już wcześniej, bo wypalały się styki przerywacza, to udało się jakoś naprawić, ale prawdziwą przyczyną jest nieszczelna membrana.Nowa pompa kosztuje 1100zł, i nie ma do niej części naprawczych!To jakiś obłęd, swoją drogą jak oni mogą dawać taką bombę, pompa nieszczelna+iskrzenie styków i pożar gotowy.Ma ktoś jakiś pomysł co zrobić by nie wywalać tyle kasy, na coś co być może znowu się rozwali.Dodam tylko, że pompa ma elektronikę, która czuwa nad jej wydajnością i gdy jest dość paliwa, wyłącza ją w ogóle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Kup używaną. Nieważne od jakiego motocykla. Pasują bez problemów i działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 28 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 (edytowane) Ostatecznie podjęliśmy decyzję, pompę kupujemy w Stanach, nową za 191 dolarów, koszty przesyłki żadne-kolega przywiezie w walizce. Edytowane 28 Grudnia 2006 przez gobert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.