Strzalek Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 Końcówka od yz450f da i to sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 (edytowane) Najpiew chciałem DT, kupiłem XT i zamierzam zmienić na hard kiedyś. :icon_biggrin: Czyżbym miał tą samą drogą podążyć? :clap: To musi być gdzieś w gwiazdach. :bigrazz: Jakie wrażenia z przesiadki z XT? O teren nie pytam to chociaż o asfalcie wspomnij. Edytowane 7 Stycznia 2007 przez Baron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akiraone Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Najpiew chciałem DT, kupiłem XT i zamierzam zmienić na hard kiedyś. :buttrock: Czyżbym miał tą samą drogą podążyć? :lalag: To musi być gdzieś w gwiazdach. :) Jakie wrażenia z przesiadki z XT? O teren nie pytam to chociaż o asfalcie wspomnij. W wielkim skrocie nie mysl, nie czekaj tylko zamieniaj :-) daje Ci 100% gwarancji ze nie bedziesz zalowal. Roznica kolosalna nie tylko w wadze, choc 50kg roznicy to kosmos. Styl jazdy, odmienny :-) chodz ja tam sobie juz DT'ka troche w blotku popyrkalem (bo jazda XT'kiem nawet na kostce nie nalezala do przyjemnych) i jakies podstawy zostaly. Ale teraz ucze sie wszystkiego na nowo, pod dupskiem dosiadam 50 konna maszynke o gabarytach prawie roweru :-) i trzeba to jakos ujarzmic, duzo cierpliwosci i cos mi sie wydaje ze odpornosci na bol takze bedzie mi potrzebne :-) (po ostatnim sobotnim wypadzie dalej boli :icon_evil: ) Ale jak na razie pozostaje przy hard enduro moze kiedys XT albo TT a moze jakis Adventure ale jeszcze nie teraz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akiraone Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 To by było na początek wszystko ale warto zainwestować o osłony chłodnic jeśli masz motorek sprowadzony z USA przypuszczam że jest zablokowany więc cza go jeszcze rozblokować najlepiej rozblokuj po dotarciu. Pacian wracajac do starego tematu, po czym rozpoznac czy jest to wersja Europejska czy z USA ? bo ja kupilem swoja w salonie Yamaha ale cos mi sie zdaje ze jest to wersja ze stanow.Czy jest jakas podstawowa roznica miedzy nimi ? Jakie sa roznice w blokadach WR'k z euro. i ze stanow ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 W wielkim skrocie nie mysl, nie czekaj tylko zamieniaj :-) No tak, ale to jeszcze nie moja pora, bo nie zarabiam. :) No wiem, że jest całkiem inaczej, bo miałem WRke między nogami przez jakieś pięć minut, ale nadal mi nie odpowidziałeś jak to jest (po XT) pojechać sobie asfaltem gdzieś dalej niż do najbliższego skrętu do lasu. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.