Gość Visuz Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Ha!.. A ja Ci mówię, że w przypadku Visuza bliższe prawdy jest 5 :banghead: Przynajmniej w przypadku tego egzemplarza, który poprzednie 2 sezony (przed wspomnianymi) miałem przyjemność testować osobiście :buttrock: Mój wart wspomnienia wynik na trasie, to 4,75 l/100km. Fakt, jazda bardziej kontemplacyjna, ale bez przesady :buttrock: BTW, ciesze się, że "Babcia" nie zawodzi, starałem się.. ;) Pozdrówka, Visuz... Witam :)Dzięki za pozdrowienia.To miejsze spalanie może mieć związek z tym że jest w wersji tłumionej. O ile jakiś ślad po tym tłumieniu jeszcze w ogóle został :)Objechałem na niej kawałek Polski, szkoda będzie się z nią rozstawać...Chociaż kto wie, może nawet ją sobie zostawię i tak teraz za CX500 wiele się nie weźmie, widzialem na allegro egzemplarze zarejestrowane i na chodzie za 2 klocki z hakiem. ... aaa wlasnie, jak jest gaznik to na samym jego spodzie wychodzi przewod gomowy, z jednej i drugiej strony. Nie sa do niczego podlaczone, zastanawiam sie czy maja tak zostac czy powinno sie je gdzies wcisnac...Lesnik... z gory dzieki za odpowiedz :) Do spuszczania paliwa z gaźników, tak mają sobie zwisać. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśnik5 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 drugi jest ok, nie leci z niego>mowisz ze na te wewnetrzne dzyndzelki maja byc zalozone rurki gumowe odprowadzajace paliwo pod maszyne, czyli maja tez byc luzem jak te co sa pod spodem gaznika tak? Dzieki za rade, zapewne zaraz sie zabiore do pracy :flesje:Jak już przebrnież przez gażniki i nadal nic to chyba czeka cię pomiar ciśnienia w cylindrach (zamiast świec wkręca się takie ustroistwo, które po przekręceniu starterem wykaze ci ciśnienie w cylindrach. Super jak będziesz miał 10 atm a jeśli masz 5-6 lub nizej to czeka cię szlif i pierścionki.Pozdrawiam Leśnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśnik5 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 (edytowane) Pozdrawiam Edytowane 28 Stycznia 2007 przez Leśnik5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leśnik5 Opublikowano 28 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2007 (edytowane) Sorry, ale coś mi się potroiłoPozdrawiam Leśnik Edytowane 28 Stycznia 2007 przez Leśnik5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosiasty Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 Ok, Mysle ze jesli nie odpali to skozystam z twojej rady i skocze do mechanika na sprawdzenie cisnienia w cylindrach. Puki co zdycham z goraczka 39 i pare. Jak stane na nogi to zabieram sie do roboty :notworthy: Pozdro!! Raz jeszcze dzieki za cenne rady :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosiasty Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Dzisiaj probowalem odpalic, akumulator naladowalem max, zrobilem wszystko co mi poradziliscie, no i lipa :) nie odpala:( jestem zdesperowany... sprawdzilem wszystko, powinno byc ok. chociaz burknac powinien,a ja krece krece i nic. chyba cos powazniejszego sie dzieje z czym sam rady sobie pewnie nie dam:(((( ale bede probowac, moze stanie sie cud... Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 (edytowane) Może troche brutalny sposób, ale zastosuj do filtru powietrza odrobinę samostartu. Wymieniłeś świece? Sprawdziłeś iskrę? Jest poprawny luz zaworowy? Mierzyłeś ciśnienie sprężania? Może zalewa świecę? Nie znam budowy CX, ale może coś z zapłonem... Edytowane 6 Lutego 2007 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosiasty Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Może troche brutalny sposób, ale zastosuj do filtru powietrza odrobinę samostartu. Wymieniłeś świece? Sprawdziłeś iskrę? Jest poprawny luz zaworowy? Mierzyłeś ciśnienie sprężania? Może zalewa świecę? Nie znam budowy CX, ale może coś z zapłonem... Widzisz, jesli chodzi o samostart to nie wiem jak sie tlumaczy na wloski,a sam dokladnie nie wiem co to jest dokladnie.Jestem we wloszech wiec praktycznie z pojeciami technicznymi jest ciezko w tlumaczeniu. Swiece sa nowe, iskra jest, Jesli chodzi o luz zaworowy to nie wiem, poniewaz nie sprawdzalem i nie chcialem ruszac bo nie mam serwisowki.Mam jedna z netu ale nie wiele mozna sie z niej dowiedziec. I co do cisnienia to kombinuje jak zdobyc uzadzenie... Swiecy raczej nie zalewa bo po kreceniu rozrusznikiem,wykrecalem i sprawdzalem, czysciutka. Widzisz, motor stal rok poniewaz poprzedni wlasciciel zgubil kluczyki, tak to jezdzil (podobno) ale prawdy sie nie doszukam... Opisz mi jasniej co to jest samostart,zebym wiedzial jak to przetlumaczyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Ciśnienie sprężania 12 -/+ 2 kg/cm2 gdy silnik zimny i otwarta na maxa przepustnica. Przerwa pomiędzy elektrodami świecy 0,6-0,7mm Wolne obroty na poziomie ~1100obr/min Luzy zaworowe ustawiasz na zimnym silniku- ssące 0,08mm- wylotowe 0,10mm Tutaj masz dwie serwisówki:http://www.mosue.neostrada.pl/manual2.htm Samostart to sprey, służy do pomocy przy odpalaniu silników, posiada on silne właściwości palne, pryskasz do filta powietrza, albo do cylindra, ale pamiętaj że tylko niewielką dawkę, bo jeśli przesadzisz to możesz silnik uszkodzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosiasty Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 dzieki!! sciagnolem juz servisowki. Udalo mi sie kupic samostart, jednak makarony nie sa tacy glupi jak myslalem;)) Dzisiaj Probowalem odpalic i poszedl strzal z tlumika, wiec chyba to dobry znak. Jutro sprobuje z samostartem,jak nie pomoze to trzeba bedzie sprawdzic to cisnienie i zawory.Dzieki za cenne rady i ogolnie za pomoc!!! :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzorzo Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Sprawdż może jeszcze kable wysokiego napięcia, może trochę je odżwieżyć ucinając po pół centymetra. Z zamkniętym wlotem powietrza próbowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 A właśnie, Rzorzo ma też racje, zmień na nowe przewody wysokiego napięcia, jesli masz takie wkręcane, a nie zatapiane w plastyk, jeśli masz dostęp to wymień fajki na nowe, albo cały komplet. Uważaj na akumulator, takie rozładowywanie go w szybkim tempie i ładowanie (wielkorotne) może podniszczyć go troche. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 bylem ogladac ladna cx 500 w wersji e z 83 roku . Odpala pieknie ale nie chce sie wkrecac ponad 2000tys obrotow. co to moze byc? gostek dodaje ze niedawno wymienial lancuszek rozrzadu - czy to moze byc zle zalozony lancuszek? maszyna ma ok 30000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sadek Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 wszystko na temat CX'a, o czym chcialem napisac, zostalo juz napisane zadam wiec pytanie do użytkowników - jak odpowiadaja wasze CX'y na szybkie dodanie gazu kiedy silnik pracuje na wolnych obrotach, dodam, ze u mnie zanim wkreci sie na obroty dlawi sie, nie podoba mi sie to, planuje regulacje na wiosne i chcialbym wiedziec jakich efektow oczekiwac!!! pozdrawiam pskosiasty, powodzenia w odpalaniu sprzeta, jak juz go doprowadzisz do stanu uzywalnosci to bedziesz sie cieszyl niezawodnym motocyklem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Do Koks: Kurcze, to wychodzi na to, że w ciągu roku robił jakieś 1200km. Moim zdaniem to też może być przyczyną. Chciałbym Tobie pomóc, ale wiecej nie powiem, niech sie wypowiedzą użytkownicy tego sprzętu bo mogę wypowiedzieć jakąś błędna teorię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.