kreda14 Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Posiadam dt 80 lc2 i mam z nią pewien problem. Dt nie pali z kopa zwykle zapalam ją tak że daje troche paliwa pod świece i pcham nie raz zaciągnie paliwo i jedzie a nie raz nie. Mam też inny sposób to znaczy linka + samochód po 100m mniej więcej zapala (bez dawania paliwa pod świece). Na ciepłym silniku pali z kopa jak najbardziej ale troche ostygnie i tylko strzela nie raz z tłumika. Nie jest to wina gaźnika ponieważ był podstawiany inny (reakcja taka sama). Dt jest po remoncie, ale tuż przed nim miała takie same objawy. A i jeszcze jedno nie jest to zatkany kranik. Jedyne podejrzenie teraz to membrana. Czyściłem ją kilka razy ale to nic nie dało nie widać żadnych ubytków na blaszkach. Sam już nie wiem co może być przyczyną tego że dt nie chce palić :icon_question:. Może macie jeszcze jakieś pomysły jaka może być przyczyna :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 U mnie tak bylo przed remontem gdy sie pierscien wylamal :/ Na zimnym kopalem z 60 razy i powoltku lapal a na cieplym odrazu. Sprawdzales na innej swiecy bo moze ona jest jakas lipna :icon_question: To ze strzela swiadczy o tym ze paliwo dochodzi wiec to nie gaznik. Ja bym na twoim miejscu sprobowal na tej innej swiecy a jak nic nie da to rozbiorka silnika:( POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreda14 Opublikowano 12 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 To nie pierścień w ostatni weekend zmieniałem tłok. A z tym tłumikiem to może pomyliłem jak wleje troche pod świece paliwa to si tak dzieje.Próbowałem już na kilku świecach. W każdym bądź razie świeca jest sucha :bigrazz: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marian91 Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 ja mialem tak samo ze trzeba bylo pchac u mnie to byla uszczelka pod glowicasprawdz czy plyn ie wylatuje ci tlumikiem i czy nie musisz go co chcwile dolewac:)ja zmienilem uszczelke pod glowica i bylo dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreda14 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Uszczelka pod głowicą jest nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 No to co, ze nowe :bigrazz: sprawdz raz jeszcze :eek: ja jak zlozylem po wymianie walu sprzeta to tez takie fochy stroil - okazalo sie ze sie zrobil maly przedmuch miedzy cylkiem a glowica i bral plyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.