dawid93 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Sie maie ludzie,mam kilka pytanek dotyczacych motocykla WSK 125.Wiecie moze co mozna zrobic alebo podłozyc pod nózke od starteru,tam gdzie sa zabki,bo jak mocno kopne to przeskakuja i niewiem co mam zrobic,a chce zeby to działało bo wsk pali na kopa.I jeszcze jedno jak robie remont silika,wymieniam tłok i jest luz na tuleji wału i jak sie zostawi te luzy i da nowy sworzen to to bedzie grało czy czeba wał do regeneracji.Pomuszcie czekam,z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Może to kosz sprzęgłowy jest wytarty i lata jak szalony na tuleji. Złap za kosz sprzegłowy i poruszaj nim w kierunku osiowym. Jak ma luz to może to być jego wina. Kiedyś tak miałem. A jeżeli chodzi o drógie pytanie to nie bardzo wiem o co pytasz. Chodzi Ci o tulejkę w głowce korbowodu? Włóż nowy sworzeń i sprawdz czy ma luz promieniowy. Jeżeli wyczujesz luz promieniowy to tulejka do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Witam Wiecie moze co mozna zrobic alebo podłozyc pod nózke od starteru,tam gdzie sa zabki,bo jak mocno kopne to przeskakuja i niewiem co mam zrobic,a chce zeby to działało bo wsk pali na kopa Z tego co zrozumiałem to masz zużyty wieloklin na wałku startera tak ? Niektórzy wstawiają tam rożne kliny i inne śruby ...ale to "druciarstwo" !! Najlepiej wymień obie części (wałek startera i starter ) na nowe przy okazji remontu . o którym wspominasz . I jeszcze jedno jak robie remont silika,wymieniam tłok i jest luz na tuleji wału i jak sie zostawi te luzy i da nowy sworzen to to bedzie grało czy czeba wał do regeneracji.Pomuszcie czekam,z góry dzieki Dasz nowy sworzeń i zobaczysz czy to sworzeń był zużyty czy tulejka , jeżeli to drugie to czeka Cię jej wymiana . Sprawdź też luzy w łożysku stopy korbowodu herflik ps . "Boże ... widzisz i nie grzmisz" Pomuszcie Dawid ... przed remontem sprzętu zainwestuj w słownik , bardzo Cię proszę !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid93 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Mam wytarte zombki i jak kopne starterem to poprostu sie slizga.A chodziło o to ze jak na tuleji (na korbowodzie)bedzie luz i niezrobie tego tylko zostawie z luzem,moze sie przez to cos stac?? bo narazie niechce rozbierac silnika i wyciagac wału i wiercic nowa tuleje.I sorki za błedy jestem słaby z ortografi :-( postaram sie pisac lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Witam Luz w głowce zostawić mozesz ,ale bedzie sie to tłuc i w przyspieszonym tempie zużywac dalej . Wiec radze jednak to naprawic , zwlaszcza ze wcale nie trzeba rozbierac silnika aby wymienic tulejke w głowce . Wyciskasz starą używając do tego takiego sprytnego urządzonka ;) , wciskasz nową tym samym sprzetem a potem rozwiercasz rozwiertakiem na wymagany wymiar i wszystko . Moze sie okazac pomocne :D http://rapidshare.com/files/6994946/naprawa_glowki.rar.html Co do startera to jezeli ma być porządnie to wymiana czesci . Można to tez przewiercic prostopadle do osi walka i wstawic srubke (czy inny sworzen) , ale to pachnie popeliną na kilometr :) herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid93 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Starter juz zrobiłem,podłozyłem pasek z puszki po piwie i skreciłem bardzo mocno i jest idealnieAle jak sie rozwieci tuleje krzywo to puzniej bedzie dzwonic i dopiero moga byc problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Tulejki sie nie rozwierca, ją sie wybija i wciska nową, to żaden kłopot. Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Witam Tulejki sie nie rozwierca, ją sie wybija i wciska nową Od kiedy ? herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid93 Opublikowano 14 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 No własnie od kiedy??jak siegam pamiecia to sie ją rozwierca jest do tego specjany przyzad...Niepomyliło Ci sie cos?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid93 Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 No dzisaj rozebrałem silnik,i zrobiłem co było czeba,wsk chodzi ale wydaje mi sie ze jest jeszcze słabsza niz była:( czy to sie jeszcze dotrze czy nie?Jak uwazacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 KOMPRESJA DO CHRZANU i ten pierscionek co muwilem.PS.nie zakładaj 2 takich samych tematów :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puchaty Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Witam mam pytanie odnośnie licznika WSK czy można dostać i zamontować białą tarcze licznika może od czegoś innego będzie pasowała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Witam mam pytanie odnośnie licznika WSK czy można dostać i zamontować białą tarcze licznika może od czegoś innego będzie pasowała?Biała tarcza to chyba poroniony pomysł, no ale z drugiej strony trzeba docenić inwencje twórczą chodzby nawet miała sie przerodzić w destrukcję. Ja bym to zrobił tak: rozbieram licznik, wyjmuje tarczę, skanuje ją na skanerze. Skan tarczy podkładam jako tło do Corela (skan można rozjasnić tak aby nieprzeszkadzał przy rysowaniu) i na tym tle rysuje nową tarczę. Skan zapewni Ci to że cyferki będą tam gdzie trzeba i licznik będzie pokazywał prawidłowo no i nie będziesz sie musiał martwić o rozmiar nowej tarczy. Jak już projekt jest zrobiony to drukuję go na naklejce (takie białe naklejki A4 można kupić w papierniczym) wycinam i naklejam na oryginalną tarczę (tarcze można pomalować na biało żeby czarny kolor nieprzebijał z pod naklejki). Składamy licznik i gotowe. Jeżeli zrobisz to schludnie i starannie to będzie ładnie wyglądał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.