Skocz do zawartości

Zdlawiona ZX6R 04'


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam takie pytanie, czy wie ktos jak dlawione sa Kawy sprwoadzone z Niemiec?

Kawa powinna miec ok 125KM, jest zdlawiona do 100, chcialbym ja oddlawic, ale serwis Kawy w Ladku, nie ma pojecia gdzie jest blokada, spotkal sie ktos kiedys z tym modelem, albo wie moze gdzie i czego szukac?

 

Jest podejrzenie, ze to mapy sa zmienione.

 

Marcin

Edytowane przez mrmisquamacus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie pisze w briefie na ostatniej stronie? Gdybyś mieszkał bliżej to moglibyśmy sprawdzić czy rzeczywiście chodzi o mapy bo kumpel ma ECM luzem (dopóki nie złoży sprzęta)

Edytowane przez redline
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie pisze w briefie na ostatniej stronie? Gdybyś mieszkał bliżej to moglibyśmy sprawdzić czy rzeczywiście chodzi o mapy bo kumpel ma ECM luzem (dopóki nie złoży sprzęta)

 

no niestety jestem tu gdzie jestem :D

najsmieszniejsze jest to, ze dealer Kawy z Niemiec zlal mojego majla cieplym moczem.

Kawa UK nie ma pojecia. Do glownego dealera Kawy DE nawet nie ma mejla :banghead: na stronie.

 

Ech...

 

moge sie pocalowac w du*e i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

 

Ech...

 

moge sie pocalowac w du*e i tyle.

 

Spokojnie, lepiej rusz dupę i poszukaj :banghead:

Poszukaj na niemieckim forum Kawasaki, może znasz kogoś kto zna dobrze niemiecki, lub zadaj pytanie po angielsku. Niemcy w tym siedzą. Coś jest chyba tu: http://forum.motorradonline.de/viewtopic.php?p=6747.

Wpisz w google: kawasaki ZX6R forum i daj co by szukał w jęzuku niemieckim, znajdziesz odpowiednie forum. Ja w ten sposób dowiedziałem się jak było blokowane moje moto. Powodzenia.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z blokadami to jest różnie. Kumpel kupił ostatnio F4 sport z niemcowni i była zblokowana tylko na manetce.

Hmmm a moglbys powiedziec na czym ta blokada na manetce polgega?

Sprawdzalem wlasnie z druga ZX6R (ten sam model) i manetka odkrecala sie dalej. Napisz jak to sprawdzic. Na niemieckich forach sie zarejestrowalem i napisalem posty w j.angielskim. Zobaczymy, ale na razie interesujace sie wydaje rozwiazanie z manetka.

 

M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm a moglbys powiedziec na czym ta blokada na manetce polgega?

Sprawdzalem wlasnie z druga ZX6R (ten sam model) i manetka odkrecala sie dalej. Napisz jak to sprawdzic. Na niemieckich forach sie zarejestrowalem i napisalem posty w j.angielskim. Zobaczymy, ale na razie interesujace sie wydaje rozwiazanie z manetka.

 

M

 

 

rozkręć prawe przełączniki (te w które wchodzą cięgna od gazu), zajrzyj pod bak i powinno być wszystko jasne... blokada o której pisze Redline to tak blaszka (kątownik) w kształcie litery L - uniemożliwia ona pełne odkręcanie manetki...przynajmniej w CBR tak to wygląda

Edytowane przez TUREK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. ... entdrosselt wird u.a. über den Gaszug; so ein kleiner Bolzen ganz Links, wenn Du den

Tank runtermachst, blockiert den Gaszug auf etwa 1/3 des Weges. VORSICHT: Zuätzlich ist

ein Widerstand zwischen die Einspritzpumpenelektronik gesteckt. Wenn Du den nicht entfernst,

nachdem Du den Bolzen rausgenommen hast, bekommt sie nicht genug Sprit! Wenn Du sooo

aufdrehst, kannst Du Dir so schnell einen Fresser einfangen! Wenn Du nur den Gasanschlag

rausgemacht hast, dann bist Du gerade dabei, Deinen Motor zu ruinieren, wenns 'ne 2003er

636 ist, wie ich spontan vermute! Außerdem verläuft zwischen Tank und Einspritzanlage noch

ein Kabel mit nem braunen Clip. Das müsste ein ca. 10 cm langes Zwischenstück sein, dass

auch noch raus muss. Das ist die elektronische Drossel der Einspritzanlage. Die Einspritzanlage

musst auch rausbauen, wenn Du die Schraube vom Gasanschlag nicht raus bzw. rein bekommst,

das ist das eigentliche Gefriemel. - Äääähh ja, was ich noch sagen wollte:

 

Jeżeli ktoś może niech to przetłumaczy mirmisquamacusowi, bo to właśnie chodzi o to jak odblokować kawę ( tak mi się wydaje :banghead: )

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozkręć prawe przełączniki (te w które wchodzą cięgna od gazu) i powinno być wszystko jasne... blokada o której pisze Redline to tak blaszka (kątownik) w kształcie litery L - uniemożliwia ona pełne odkręcanie manetki...przynajmniej w CBR tak to wygląda

 

Turek, dzieki, zobacze w sobote jak bedzie wolna chwilka i pogoda.

 

Jacek 5 przez 10 rozumiem, ale to faktycznie o to chodzi, jest tylko jeden problem, gdyby to bylo wszystko takie proste to czy ten niemiecki post bylby taki dlugi? :icon_mrgreen:

Edytowane przez mrmisquamacus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale z tego co rozumiem z opisu to w twojej kawie ta blokada jest na lince ale na drugim jej końcu czyli pod bakiem.....i nie jest to blaszka tylko jakiś bolec...i jeszcze musisz też tam w okolicy jakiś kabelek z brązowym klipsem odłączyć bo będzie bida... tak czy srad musisz szukać :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale z tego co rozumiem z opisu to w twojej kawie ta blokada jest na lince ale na drugim jej końcu czyli pod bakiem.....i nie jest to blaszka tylko jakiś bolec...i jeszcze musisz też tam w okolicy jakiś kabelek z brązowym klipsem odłączyć bo będzie bida... tak czy srad musisz szukać :D

 

Wrzucilem ten tekst do tlumacza w googlach i wyszlo, tak jak mowisz.

ja i tak juz podjalem decyzje, ze nie bede macal sie z tym sam, bo sie nie znam.

 

Mam tylko nadzieje, ze sie okaze ze to jest tylko to. oni mi mowili, ze moze byc namacane w mapach tudziez w elektronice a wtedy duzo ££££ by kosztowalo aby to zdjac.

 

Jak to generalnie jest, czy w w jednym modelu zaleznie od dealera moga byc rozne blokady?

To by sie chyba nie oplacalo, musi chyba byc jedno standardowe rozwiazanie.

Ale moge sie mylic. Z cala pewnoscia jak bede wiedzial cos wiecej to postaram sie ta zagadke na lamach forum rozwiazac.

 

Dzieki wszystkim.

 

PS na niemieckim forum wszystkie odpowiedzi dostalem w ich jezyku :D

na szczescie troche rozumiem hehe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to generalnie jest, czy w w jednym modelu zaleznie od dealera moga byc rozne blokady?

To by sie chyba nie oplacalo, musi chyba byc jedno standardowe rozwiazanie.

Ale moge sie mylic. Z cala pewnoscia jak bede wiedzial cos wiecej to postaram sie ta zagadke na lamach forum rozwiazac.

 

Motocykle blokowane są fabrycznie w zależności na jaki kraj są dostarczane, chyba, że ktoś zażyczy sobie kastrata, wtedy blokuje serwis.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykle blokowane są fabrycznie w zależności na jaki kraj są dostarczane, chyba, że ktoś zażyczy sobie kastrata, wtedy blokuje serwis.

 

Pzdr.

 

 

Stalo sie!!! :icon_rolleyes:

W sobote odzyskalem pelne stadko.

Dzieki wielkie za ten post z niemieckiego forum, to bylo dokladnie w tamtym miejscu.

Teraz juz tylko na dyno run i zobaczymy ile mocy ma moj zixxer :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...