Skocz do zawartości

Drag Star 1100 , Czy warto ?


koval
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich na tym forum.

Od miesiąca czytam szczegółowo wszystkie tematy, a to wszystko przez to że postanowiłem kupić cruisera.

I to dzięki wam Panowie i Panie :) wybrałem co chce mieć.

Jest to Drag Star XVS 1100 .

Podoba mi się okrutnie :) , przysiadałem już w salonie do 650, a w jednym komisie do 1100 i wszystko jest ok.

 

Ostatnio namierzyłem jedną ciekawą ofertę.

Bardzo proszę obejrzeć zdjęcia i jeżeli uważacie że coś może być nie tak to proszę ostudzić mój zapał :)

 

Motor sprowadzony zza Odry.

Rocznik 2001

Przebieg 15000 (???)

Cena 23500 zł

 

Poniżej link zdjęcia od 1-24

http://www.isport.pl/images/dragstar/24.JPG

 

Pozdrawiam

Koval

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęcik super. Po obejrzeniu pierwszych zdjęć chciałem pójść do garażu, żeby sprawdzić, czy mój jeszcze stoi, ale uspokoiły mnie delikatne różnice na następnych zdjęciach. Ja kupiłem w październiku mojego Draga, również w Niemczech, i jestem baaaaaaardzo zadowolony. Co do przebiegu, możesz być raczej spokojny, nie każdy robi kilkanaście tysięcy rocznie. Mój jest z 2000 roku i miał 8500 przejechane. Tych kilometrów byłem pewien po spotkaniu i rozmowie z gościem, od którego kupowałem.

Co do samego zakupu, to radziłbym Ci pojechać na oglądanie z zaufanym znajomym mechanikiem. Niezależnie od tego, czy się znasz, czy nie, on na pewno podejdzie do tego chłodno i z dystansem. Wydasz 100-150 zł, co zaprocentuje w przypadku, gdyby sprzedający w jakiś sposób chciał Cię wpuścić w maliny, czego Ci oczywiście nie życzę. Ale życzę natomiast dobrego wyboru i roztropności przy podejmowaniu decyzji.

Pozdrawiam

 

Szyba w moto na zdjęciu jest do wyrzucenia. Za mała :P. Nic Ci nie da.

Niekoniecznie. Moja ma regulację wysokości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęcik super. Po obejrzeniu pierwszych zdjęć chciałem pójść do garażu, żeby sprawdzić, czy mój jeszcze stoi...

Myślałem że jak kupię fioletowego to będę się bardziej wyróżniał. :icon_razz:

 

A na poważnie to chciałbym abyście zwrócili uwagę czy moto nie nosi śladów jakiegoś wypadku.

Przynajmniej na tyle co widać na zdjęciach.

Mnie np. troszkę zastanawiają takie małe wgniecenia na przykrywce od zbiorniczka z płynem (zdj. nr 14)

 

http://www.isport.pl/images/dragstar/14.JPG

Edytowane przez koval
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjecie male, ale wydaje mi sie ze tam sa tylko przytarcia.

Motor mogl sie przewrócic kolesiowi ( tak jak mi ) i stad takie obtarcia.

Jesli przymierzales sie do dwoch dragów i masz kase to bierz 1100.

To jest to samo tylko ......... wieksze, wiecej spali, i szybciej pojedzie :( :P

Przebiegiem sie nie stresuj bo tu gdzie jestem mozna kupic motry z 1999 roku z ........... 700 mil przebiegu, jak i 20000 i wiecej.

Bierz smiało ;)

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dymsha... Pisałeś o poszukiwaniu bagażnika. Znalazłem tę stronę...

 

http://www.motoroni.pl/produkty.php?id=b

 

Pozdrawiam.

Jurek.

Znam tą stronkę, akurat te blaszanki nie bardzo mi odpowiadają. Ten ze zdjęć Kovala jest raczej oryginalny yamahowski. Z resztą poluję w komplecie z oparciem, bo też mi brakuje, no i może jeszcze gmole. Jak na razie tutaj najbardziej mi pasuje wszystko, no może oprócz ceny :icon_mrgreen: : http://www.motoakcesoria.go.pl/ . Gmole z podnóżkami rządzą :D ...

 

Mnie np. troszkę zastanawiają takie małe wgniecenia na przykrywce od zbiorniczka z płynem (zdj. nr 14)

A co do tej przykrywki, to akurat tak się składa, że mam taką samą i to nie są wgniecenia tylko ona ma takie miejsca wypukłe i dlatego trochę inaczej w tych miejscach odbija się światło na zdjęciach, więc wszystko jest OK :biggrin: . Wygląda na oko naprawdę na idealny sprzęt :lalag: .

Edytowane przez Dymsha
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dymsha jak zdejmiesz szybe będziesz wyglądał ja lep na muchy :icon_mrgreen:

Ale Jemu chyba rzeczywiście tak ustawić szybę, by głowy nie urywało. Niby nie jest mała, a jednak. Swoja drogą kumpel sprzedawał kiedyś szybę bulwarówkę do Draga. A że rozstaw śrub mi podpasował, to z ciekawości ja założyłem do Wilda. Od 70km/h mialem jej juz dosyć. Cały pęd powietrza na głowę. Zrobiłem 60 km i koniec. Wiem, co czuł Dymsha wracając kilka stówek na nowym moto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie np. troszkę zastanawiają takie małe wgniecenia na przykrywce od zbiorniczka z płynem (zdj. nr 14)

 

http://www.isport.pl/images/dragstar/14.JPG

Ale przy wymianie plynu hamulcowego bedziesz mial zabawe- srubki od dekielka kompletnie zjechane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gratuluje !! model 1100 to juz jest naprawde cos... moj ojciec ma 650 i narzeka na mala moc i

prawdopodobnie tez kupi 1100... szkoda tylko ze to custom... classic jest ciekawszy i lepszy.

a juz napewno mniej chlapie blotka z przedniego kola...

ale naprawde ladny motorek :notworthy:

Belgu1.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...