Vatzeque Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Jeśli nie masz już pomysłów, to może lepiej oddać sprzęt ludziom od silników? Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 a co maiłem na mysli dziura w gazie to to ze jak dam gazu to ma bardzo ciezko sie zebracna obroty jak dam gwałtownie to nawet zgasnie mówie teraz jak mam temperature ok 2 kreski a jak jest zimny to dopiero sie niechce zbierac z obrotów dobiero jak jest bardzo ciepły to jest troszke lepiej.Duzo lepiej wtedy sie zbiera i niema takiej dziury w gazie dziua w gazie jest o 1000 obr do ok 9000 potem juz jest oki dodam jeszcze taka zecz ze jak juz jest bardzo ciepły i przejade sie przykładowo jedynka max do odciecia prawie i zmienie na dwójke to ma taka dziure i po chwili zabierze normalnie i tak na kazdym biegu ja juz mysle ze moze to jest to ze za mało paliwa dostale albo cos . Bo naprawde nieiwiem za co jeszce sie zabrac!! panowie POMOCY!! Na podstawie takiego opisu zaryzykuję tezę, że tak jak podejrzewasz - silnik dostaje za mało paliwa. Masz seryjny tłumik? Jeżeli nie było grzebane w gaźnikach - to może zmieniłeś puszkę na jakąś przelotową, względnie wyprułeś oryginalną? To jest dość typowe - po zmianie wydechu na przelot trzeba wzbogacić mieszankę, zwykle podnosząc iglicę o 0.5-1 mm, no nie Fat? Ale zacznij od rzeczy najprostszej, czyli zasilania gaźników. Masz oryginalny filtr paliwa? Może jest już przytkany? Jeżeli jest nieoryginalny - może ma zbyt małą przepustowość? Próbowałeś podawać paliwo bezpośrednio na gaźniki, z pominięciem pompy? Z jakim rezultatem? Jeżeli nie - spróbuj zasilić gaźniki z wężyka podłączonego bezpośrednio do nich, na zdjętym baku, i zobacz czy będzie lepiej. Jeżeli nie będzie różnicy - to ja zacząłbym od sprawdzenia/podniesienia iglic, potem, gdyby nie pomogło - to pewno poziomy paliwa w komorach pływakowych. Acha, jeszcze jedno: na wolnych obrotach chodzi równo? Jakie masz wolne obroty? -- pzdryahoo & ZX-666RT '02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziekan Opublikowano 29 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 (edytowane) wiec tak tłumik jest orginalny nic nie było grzebane!!! ORGINAŁ co do tego filtra to prubowałem juz tak jak napisałes tzn ominac wszsytko i podac besposrednio DALEJ TO SAMO co do wolnych obrotów to powiem ci ze sa takie sobie nie najlepsze ale nie najgorsze!! tylko z tego co wiem co koles mi mówił to przed wypadkiem jak jechał to było wszystko GIT ps ( co to znaczy) no nie Fat? i jeszcze jedno jak mam zwykły tłumik to o ile mam podniesc te iglice tak jak napisałeś jak by mial przelot czyli 0.5-1 mm ????? Edytowane 29 Listopada 2006 przez Dziekan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yahoo Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 wiec tak tłumik jest orginalny nic nie było grzebane!!! ORGINAŁ co do tego filtra to prubowałem juz tak jak napisałes tzn ominac wszsytko i podac besposrednio DALEJ TO SAMO co do wolnych obrotów to powiem ci ze sa takie sobie nie najlepsze ale nie najgorsze!! tylko z tego co wiem co koles mi mówił to przed wypadkiem jak jechał to było wszystko GITps ( co to znaczy) no nie Fat? i jeszcze jedno jak mam zwykły tłumik to o ile mam podniesc te iglice tak jak napisałeś jak by mial przelot czyli 0.5-1 mm ????? O Fatum pisałem, bo u niego w 98 po wymianie puszki na Miga - trzeba było regulować iglice, bo miał właśnie dziurę, dławił się po otwarciu gazu. Co do Twojego przypadku: Wobec tego, że puszka jest oryginalna, podłączenie zasilania bezpośrednio do gaźników niczego nie zmienia, i że reszta jest (tak piszesz) ok - ja podniósłbym, jak pisałem, iglice. Zdejmij pokrywki, wyciągnij iglice, zobacz jak są ustawione. Standard - to rowek środkowy. Na zapince każdej iglicy powinieneś mieć taką malutką podkładeczkę. Wkładając ją POD zapinkę - podnosisz iglicę o 0.5mm. Położenie iglicy odpowiada w dużej mierze za reakcję na otwarcie gazu, przejście wolne-średnie, i większość zakresu średnich obrotów. Obejrzyj przy okazji membrany - czy nie są przygniecione deklem, czy są miękkie, nie dziurawe, czy przepustnice suwakowe chodzą płynnie, bez zacięć i samoczynnie opadają pod naciskiem sprężyny. A, i jeszcze zupełnie trywialne pytanie: rozumiem, że synchronizacja gaźników jest zrobiona? Wszystkie złącza pod wakuometry są zaślepione? -- pzdryahoo & ZX-666RT '02 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziekan Opublikowano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 oki wiec zabieram sie do pracu dzisiaj tak jak napisałes wszytko porobie posprawdzam i odp synchronizacja jest zrobiona wszsytkie przewody zaslepione!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Kolega Yahoo daje bardzo dobre wskazowki, ale ja bym tak szybko nie wykluczyl tego Magneto. Moze masz kogos znajomego od kogo moglbys pozyczyc Magneto, zalozyc do siebie i sprawdzic? Wtedy byloby 100% pewnosci, ze to nie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziekan Opublikowano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 wiec tak panowie zrobiłem dzisiaj tak!! podnioslem te iglice i sprubowałem . Było juz duzo lepiej ale nie dokonca . bo jak jechałem na 1 do odciecia i 2 do odciecia to przy 3 działo sie cos takego chodzby wraz braklo paliwa musiałem zwolinic pogazowac i znowu bedzie oki i szło dalej jechac i było oki potem przypadkowo zdiołem cała czache !! i sie przejechalem. Teraz jest prawie dobrze ma jeszcze niekiedy taka dziure ale mysle ze to da sie wyregulowac w sumie teraz to sam niewiem jutro dalej do tego dojde co wkoncu było nie tak czy brakowało mu powietrza czy paliwa a moze i to i to jeszcze dokonca niewiem jutro dalej bede sie z tym bawił ale juz jest o 95 % lepiej!!! jeszce tylko te 5% i bedzie GIT YAHO co o tym sadzisz!!! bo najbardziej interesuje mnie twoja opinia. Najbardziej mi w tym pomogłes i narazie wielkie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.