Skocz do zawartości

dziura w gazie zx6r po wypadku


Dziekan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

a co maiłem na mysli dziura w gazie to to ze jak dam gazu to ma bardzo ciezko sie zebracna obroty jak dam gwałtownie to nawet zgasnie mówie teraz jak mam temperature ok 2 kreski a jak jest zimny to dopiero sie niechce zbierac z obrotów dobiero jak jest bardzo ciepły to jest troszke lepiej.Duzo lepiej wtedy sie zbiera i niema takiej dziury w gazie

 

dziua w gazie jest o 1000 obr do ok 9000 potem juz jest oki dodam jeszcze taka zecz ze jak juz jest bardzo ciepły i przejade sie przykładowo jedynka max do odciecia prawie i zmienie na dwójke to ma taka dziure i po chwili zabierze normalnie i tak na kazdym biegu

 

ja juz mysle ze moze to jest to ze za mało paliwa dostale albo cos . Bo naprawde nieiwiem za co jeszce sie zabrac!!

 

panowie POMOCY!!

 

Na podstawie takiego opisu zaryzykuję tezę, że tak jak podejrzewasz - silnik dostaje za mało paliwa. Masz seryjny tłumik? Jeżeli nie było grzebane w gaźnikach - to może zmieniłeś puszkę na jakąś przelotową, względnie wyprułeś oryginalną? To jest dość typowe - po zmianie wydechu na przelot trzeba wzbogacić mieszankę, zwykle podnosząc iglicę o 0.5-1 mm, no nie Fat?

 

Ale zacznij od rzeczy najprostszej, czyli zasilania gaźników. Masz oryginalny filtr paliwa? Może jest już przytkany? Jeżeli jest nieoryginalny - może ma zbyt małą przepustowość? Próbowałeś podawać paliwo bezpośrednio na gaźniki, z pominięciem pompy? Z jakim rezultatem? Jeżeli nie - spróbuj zasilić gaźniki z wężyka podłączonego bezpośrednio do nich, na zdjętym baku, i zobacz czy będzie lepiej. Jeżeli nie będzie różnicy - to ja zacząłbym od sprawdzenia/podniesienia iglic, potem, gdyby nie pomogło - to pewno poziomy paliwa w komorach pływakowych.

 

Acha, jeszcze jedno: na wolnych obrotach chodzi równo? Jakie masz wolne obroty?

 

--

pzdr

yahoo & ZX-666RT '02

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak tłumik jest orginalny nic nie było grzebane!!! ORGINAŁ

 

co do tego filtra to prubowałem juz tak jak napisałes tzn ominac wszsytko i podac besposrednio DALEJ TO SAMO co do wolnych obrotów to powiem ci ze sa takie sobie nie najlepsze ale nie najgorsze!!

 

tylko z tego co wiem co koles mi mówił to przed wypadkiem jak jechał to było wszystko GIT

 

 

ps ( co to znaczy) no nie Fat? i jeszcze jedno jak mam zwykły tłumik to o ile mam podniesc te iglice tak jak napisałeś jak by mial przelot czyli 0.5-1 mm ?????

Edytowane przez Dziekan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak tłumik jest orginalny nic nie było grzebane!!! ORGINAŁ

 

co do tego filtra to prubowałem juz tak jak napisałes tzn ominac wszsytko i podac besposrednio DALEJ TO SAMO co do wolnych obrotów to powiem ci ze sa takie sobie nie najlepsze ale nie najgorsze!!

 

tylko z tego co wiem co koles mi mówił to przed wypadkiem jak jechał to było wszystko GIT

ps ( co to znaczy) no nie Fat? i jeszcze jedno jak mam zwykły tłumik to o ile mam podniesc te iglice tak jak napisałeś jak by mial przelot czyli 0.5-1 mm ?????

 

O Fatum pisałem, bo u niego w 98 po wymianie puszki na Miga - trzeba było regulować iglice, bo miał właśnie dziurę, dławił się po otwarciu gazu.

 

Co do Twojego przypadku: Wobec tego, że puszka jest oryginalna, podłączenie zasilania bezpośrednio do gaźników niczego nie zmienia, i że reszta jest (tak piszesz) ok - ja podniósłbym, jak pisałem, iglice. Zdejmij pokrywki, wyciągnij iglice, zobacz jak są ustawione. Standard - to rowek środkowy. Na zapince każdej iglicy powinieneś mieć taką malutką podkładeczkę. Wkładając ją POD zapinkę - podnosisz iglicę o 0.5mm. Położenie iglicy odpowiada w dużej mierze za reakcję na otwarcie gazu, przejście wolne-średnie, i większość zakresu średnich obrotów. Obejrzyj przy okazji membrany - czy nie są przygniecione deklem, czy są miękkie, nie dziurawe, czy przepustnice suwakowe chodzą płynnie, bez zacięć i samoczynnie opadają pod naciskiem sprężyny.

 

A, i jeszcze zupełnie trywialne pytanie: rozumiem, że synchronizacja gaźników jest zrobiona? Wszystkie złącza pod wakuometry są zaślepione?

 

--

pzdr

yahoo & ZX-666RT '02

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak panowie zrobiłem dzisiaj tak!! podnioslem te iglice i sprubowałem . Było juz duzo lepiej ale nie dokonca . bo jak jechałem na 1 do odciecia i 2 do odciecia to przy 3 działo sie cos takego chodzby wraz braklo paliwa musiałem zwolinic pogazowac i znowu bedzie oki i szło dalej jechac i było oki potem przypadkowo zdiołem cała czache !! i sie przejechalem. Teraz jest prawie dobrze ma jeszcze niekiedy taka dziure ale mysle ze to da sie wyregulowac

 

w sumie teraz to sam niewiem jutro dalej do tego dojde co wkoncu było nie tak czy brakowało mu powietrza czy paliwa a moze i to i to jeszcze dokonca niewiem jutro dalej bede sie z tym bawił

 

ale juz jest o 95 % lepiej!!! jeszce tylko te 5% i bedzie GIT

 

YAHO co o tym sadzisz!!! bo najbardziej interesuje mnie twoja opinia. Najbardziej mi w tym pomogłes i narazie wielkie dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...