Skocz do zawartości

GS 500 na co zwrócić uwagę, oględziny


Rekomendowane odpowiedzi

OD WRZESNIA TEGO ROKU POSIADAM suzuki GS 500E i jestem naprawde zadowolony : to moje pierwsze powazniejsze moto, przesiadłem się z simsona i jestem naprawde zadowolony smile.gif choc nie ukrywam, że na jesień 2007r. planuje kupić cos mocniejszego smile.gif ale jak na początek to GS jest naprawde fajny , a co najwazniejsze wybacza wiele błędów początkującego motocyklisty smile.gif długowieczny silnik, tani w eksploatacji, tanie częsci i ogulnie jak siędba o niego to raczej niezawodny : pozdrawiam smile.gif

 

Gratulacje. Niestety nie wszystkie części są takie tanie...

 

Bezzwłocznie zmień mechanika.

 

--

pzdr

yahoo

 

Zastanawiam się nad tym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Więc jak z tym kręceniem do najwyższych obrotów?? Bo wybieram sie niedlugo na oględziny i nie wiem :/

 

Nie mozna krecic na maksa na zimnym silnku to raz, a dwa bez obciazenia. Jak bedzie ladnie palil i przy ok 5- 6 tys obrotow nie bedzie dymil to sie zastanawiac mozna. Wazne sa tez inne duperele jak przy zakupie kazdego moto :). Swoja droga GS tak czy siak bierze olej, tylko kwestoa przy jakiej predkosci. Moja suza nie bierze nic oleju przy V do 120- 130- 140. Przy 150 w gore zaczyna go ubywac, a nie jest to zadna oznaka padliny. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kręcenie na czerwone pole na biegu jałowym jest bezcelowe i niebezpieczne.

W czasie jazdy odkręcając na 'maks' mamy dodatkowo rozeznanie jak motocykl oddaje moc.

 

To fakt. Tak jest najlepiej. U mnie w motorze przycinał przy 6-7 tys - po regulacjach wszystko już było w normie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko. JA mam 176cm i 105 kg wagi i GS jest spoko. uzywam GS-y do pracy na kurierce i dziennie nawijam 200-250 km po zatlocoznym Londynie i jest OK. Zwroc uwage na dzwoniacy lanuszek rozrzadu i ogolnie dzwieki z glowicy. Sprawdz tez czy silnik kreci sie spoko w calym zakresie obrotow. czasem GS maja problem zeby przejsc przez 6 tys obr, a jak juz przejdzie to pow. 8 tys jest luzik. to jest wina regulacji chyba, moja tez to ma ale narazie nei zparzatam sobie glowy. W ten weekend bede synchornizowla gaxniki to zajrze glebiej moze cos znajde co bedzie przyczyna tej dziury w mocy. Moto zachowuje sie tak ze przy okreslonych obrotach zaczyna sie dlawic i zalewac i to jest ten objaw wlasnie. Zwroc tez uwage czy sie zalewa podczas ostrego przyspieszania (ale ajk dlugo nie jezdzilem motocyklami to sam lepiej nie probuj tego). Zwroc uwage na stuki ze skrzyni i z wyjsca walka zdawczego, zebaka zdawcza jest osadzona na wielowpuscie i jak to sie wyslizga to lipa straszna bo trzeba rozbierac caly silnik i wymienaic caly walek.

 

Moja GS ma przejchane ok.90 tys km, a jest to rocznik 94 i jest OK. Niezbyt wiele rdzy, silnik nie beirze oleju w ogóle ijest spoko. Latwy w prowadzeniu, nie robi duzje roznicy czy mokro czy sucho i tak mzoan zejsc na kolanko na kazdym skrzyzowaniu. Stoppie tez da rade spoko. V-max ok 190km/h. W miescie mi spala cos kolo 5l/100km a na trasie 7,5l/100km ( dziwne,ale to dlatego ze na motorway`u trzymam caly czas 150+ km/h bo robota expressowa przewaznie.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

No racja, dzięki, będę na to zwracał uwagę :)

Mógłby ktoś poszukać GS 500 w dobrym stanie, bezwypadkowy i wgl niepodejrzany na allegro? w cenie do ok 7000-8000 pln max, taka mała prośba ;)

a co powiecie na to? 9000km(????), wydech jeszcze nie zardzewiały, ale przednie koło było już wyważane, widać ołów na feldze na przedostatnim zdjęciu...

http://allegro.pl/item929763973_suzuki_gs_...cbr_bandit.html

Edytowane przez rachub48

Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co powiecie na to? 9000km(????), wydech jeszcze nie zardzewiały, ale przednie koło było już wyważane, widać ołów na feldze na przedostatnim zdjęciu...

http://allegro.pl/item929763973_suzuki_gs_...cbr_bandit.html

Chyba 109000km.

Widze że przedział cenowy masz dość szeroki . :icon_mrgreen:

A chcesz GS500 z 94 za duzo mniej niż 4000PLN ?

W dużym skrócie :

-podrapany z lewej i prawej

- ~80000km (na liczniku 30000km)

-osiąga 170km/h solo (waże 105kg)

-oryginalny lakier (czarna perła z niebieskim czymś , a'la brokat)

-nic nie jest malowane ani zamaskowane, nawet komplet kluczy jest pod siedzeniem .

-fajna czarna szybka z przodu

 

Ołów na feldze nie znaczy nic , opona moze miec nierówny rozkład masy .

Jak sie zainteresujesz to wal na PW.

Edytowane przez janosikkk

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fakt, łudzę się na te niskie przebiegi.

a jesli chodzi o tego z 9000km, pytalem sie goscia jak to jest mozliwe, to mi napisal tak :"tak samo mozliwe jak to ze ja mam motcykl 9 leti i mam 3200km przebiegu po prostu 3 przejazdzki rocznie po 200km i to wszystko, niektorzy lubia miec a nie maja czasu jezdzic, przebieg 100% oryginal, wystrarczy przyjechac i ogladnac moto- to widac - stąd cena nie mala", i tak, jest to wersja slingshot i powinna miec 54km, a on mowi ze moze odblokowac do 50.

a to? raczej nie kręcony, tak mi się wydaję

http://allegro.pl/item915429526_suzuki_gs_...zf_gpx_gpz.html

Edytowane przez rachub48

Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...