Skocz do zawartości

Problemyz rozruchem Yamaha Virago 535


stach
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W mojej Virówce jest to samo - właściwie odpala bez ssania a jak dodam to poprostu gaśnie - ja w mojej mam gaźniki od 1100 i chyba dlatego nie muszę palić na ssaniu... aczkolwiek mimo większych dysz nie przekracza (przy normalnej eksploatacji) 5 literków / 100km - to podobno dobry wynik. POZDRAWIAM!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze,że moja Virażka jest z roku 82 i naprawde ma się dobrze :icon_evil:

 

Smigam nią już ładnych pare latek i jak narazie sprawuje się całkiem dobrze - miałem wprawdzie problemy z rozrusznikiem ale to właściwie już przeszłość - teraz jest lepiej niż wymyśliła to fabryka

 

Jeździłem również Virażką z lat 90 ale wydaje mi się,że jednak lepiej prowadzi się ta starsza...

 

jest troszkę dłuższa i stabilniejsza.

 

Swojego czasu paliła mi znacznie więcej ale miałem rozkalibrowane dysze i po wymianie na gaźniczki z 1100 spalanie autentycznie zdecydowanie spadło :lalag:

 

i tak dla przykładu na trasie Dęblin - Opoczno (127km) ruszając z pełnym zbiornikiem - po dotarciu do Opoczna wlałem do zbiornika 6l paliwa przy średniej prędkości 100km/h (+ - 20km/h ) Z pewnością jest to też zasługa kolegi który walczył z synchronizacją gaźniczków - i jak widac wyregulował je naprawde dobrze.

 

POZDRAWIAM!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

koledzy jakie świece kupić do virówki 535 z 95 roku na razie nie mam czasu nia sie zająć cały czas problem z zalewaniem świec, a jak juz odpali to przy jeździe zrywa. Czytałem że pomoże wymiana filtra sprawdze.

pozdrawiam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam

 

wlasnie jutro jade kupic nowe świece NGK irydowe, zobaczymy co bedzie, ale mam jeszcze jedno pytanie aby wymontowac akumulator do ladowania musialem zdemontowac przewody paliwowowe i odziwo nie bylo w nich paliwa czy to normalne czy gorny zbiornik sie wyczerpał.?

 

pozdo Krzyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aby wymontowac akumulator do ladowania musialem zdemontowac przewody paliwowowe i odziwo nie bylo w nich paliwa czy to normalne czy gorny zbiornik sie wyczerpał.?

Hmmm...jak wyjmowałem aku z 535 to wystarczyło tylko rozchylić przewody, obyło się bez demontażu. Co do pustego górnego baku to proste - mieści się tam tylko 3,5L, pozostałe 10L jest w dolnym, więc wystarczy przejechać z 80km od tankowania i "góra" jest pusta :wink:

Edytowane przez krasnal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

wlasnie jutro jade kupic nowe świece NGK irydowe, zobaczymy co bedzie, ale mam jeszcze jedno pytanie aby wymontowac akumulator do ladowania musialem zdemontowac przewody paliwowowe i odziwo nie bylo w nich paliwa czy to normalne czy gorny zbiornik sie wyczerpał.?

 

pozdo Krzyś

 

Hmmm...jak wyjmowałem aku z 535 to wystarczyło tylko rozchylić przewody, obyło się bez demontażu. Co do pustego górnego baku to proste - mieści się tam tylko 3,5L, pozostałe 10L jest w dolnym, więc wystarczy przejechać z 80km od tankowania i "góra" jest pusta :)

 

 

Hej

 

Powiedz mi kolego czy w virówce jest gniazdo do ladowania akumulatora czy to jest zapalniczka lub cos takiego znajduje się to obok stacyjnki na plastikowym panelu.

 

Pozdrawiam K

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej jest gniazdo wyjściowe na 12V ale ja mam XV 750 wersje USA - ale sądze,że u Ciebie to też raczej jest gniazdo do zapalniczki - ale niech się wypowie posiadacz 535 - wcześniej miałem ale w tamtej nie było nic takiego... :) - bynajmniej nie przypominam sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej 535 (rocznik 2000) nie było żadnego gniazda do ładowania akumulatora. Jeśli coś tam masz to może poprzedni właściciel coś zamontował, najlepiej wrzuć fotkę okolic stacyjki.

W obecnej 1100 mam zamontowane gniazo - wykorzystywane do ładowania komórki na długich wyjazdach. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej wamdalem ssanie na

 

Udalo mi sie go odpalic, wymienilem swiece na irydowe NGK i dalem ssanie na ful i poszlo huraaaaaaaaaa.

 

pozdro

 

W mojej jest gniazdo wyjściowe na 12V ale ja mam XV 750 wersje USA - ale sądze,że u Ciebie to też raczej jest gniazdo do zapalniczki - ale niech się wypowie posiadacz 535 - wcześniej miałem ale w tamtej nie było nic takiego... :flesje: - bynajmniej nie przypominam sobie.

 

hej kolego

 

rozkrecilem je i juz wiem ze to jest ladowanie akumulatora ale zroboine przez poprzednika, mam tez czujnik temperatury silnika, motor jest z niemiec wiec wszystko jest mozliwe. Ale najlepsze jest to ze po wymianie swiec wreszcie go ponownie odpalilem.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...