MariuszJ Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 mowie wam to na pewno od ssaniajest niewyregulowane i jak otworzy je do konca to sie zalewahmmm, ale jestem ciekawy co to jak zapala bez ssania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 W mojej Virówce jest to samo - właściwie odpala bez ssania a jak dodam to poprostu gaśnie - ja w mojej mam gaźniki od 1100 i chyba dlatego nie muszę palić na ssaniu... aczkolwiek mimo większych dysz nie przekracza (przy normalnej eksploatacji) 5 literków / 100km - to podobno dobry wynik. POZDRAWIAM!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 masle ze calkiem niezlymi srednio wychodzi kolo 6 l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Dodam jeszcze,że moja Virażka jest z roku 82 i naprawde ma się dobrze :icon_evil: Smigam nią już ładnych pare latek i jak narazie sprawuje się całkiem dobrze - miałem wprawdzie problemy z rozrusznikiem ale to właściwie już przeszłość - teraz jest lepiej niż wymyśliła to fabryka Jeździłem również Virażką z lat 90 ale wydaje mi się,że jednak lepiej prowadzi się ta starsza... jest troszkę dłuższa i stabilniejsza. Swojego czasu paliła mi znacznie więcej ale miałem rozkalibrowane dysze i po wymianie na gaźniczki z 1100 spalanie autentycznie zdecydowanie spadło :lalag: i tak dla przykładu na trasie Dęblin - Opoczno (127km) ruszając z pełnym zbiornikiem - po dotarciu do Opoczna wlałem do zbiornika 6l paliwa przy średniej prędkości 100km/h (+ - 20km/h ) Z pewnością jest to też zasługa kolegi który walczył z synchronizacją gaźniczków - i jak widac wyregulował je naprawde dobrze. POZDRAWIAM!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 ja wlasnie tez musze naprawic sprzeglo rozrusznikamam nadzieje, ze po tym tez bedzie ok i spotkamy sie wreszcie na trasie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktopus Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 koledzy jakie świece kupić do virówki 535 z 95 roku na razie nie mam czasu nia sie zająć cały czas problem z zalewaniem świec, a jak juz odpali to przy jeździe zrywa. Czytałem że pomoże wymiana filtra sprawdze. pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 20 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2007 ja mam u siebie NGK BPR7ES a czy chodzi ci o filtr powietrza czy paliwa ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktopus Opublikowano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2007 witam wlasnie jutro jade kupic nowe świece NGK irydowe, zobaczymy co bedzie, ale mam jeszcze jedno pytanie aby wymontowac akumulator do ladowania musialem zdemontowac przewody paliwowowe i odziwo nie bylo w nich paliwa czy to normalne czy gorny zbiornik sie wyczerpał.? pozdo Krzyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 (edytowane) aby wymontowac akumulator do ladowania musialem zdemontowac przewody paliwowowe i odziwo nie bylo w nich paliwa czy to normalne czy gorny zbiornik sie wyczerpał.?Hmmm...jak wyjmowałem aku z 535 to wystarczyło tylko rozchylić przewody, obyło się bez demontażu. Co do pustego górnego baku to proste - mieści się tam tylko 3,5L, pozostałe 10L jest w dolnym, więc wystarczy przejechać z 80km od tankowania i "góra" jest pusta :wink: Edytowane 30 Stycznia 2007 przez krasnal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktopus Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 witam wlasnie jutro jade kupic nowe świece NGK irydowe, zobaczymy co bedzie, ale mam jeszcze jedno pytanie aby wymontowac akumulator do ladowania musialem zdemontowac przewody paliwowowe i odziwo nie bylo w nich paliwa czy to normalne czy gorny zbiornik sie wyczerpał.? pozdo Krzyś Hmmm...jak wyjmowałem aku z 535 to wystarczyło tylko rozchylić przewody, obyło się bez demontażu. Co do pustego górnego baku to proste - mieści się tam tylko 3,5L, pozostałe 10L jest w dolnym, więc wystarczy przejechać z 80km od tankowania i "góra" jest pusta :) Hej Powiedz mi kolego czy w virówce jest gniazdo do ladowania akumulatora czy to jest zapalniczka lub cos takiego znajduje się to obok stacyjnki na plastikowym panelu. Pozdrawiam K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 W mojej jest gniazdo wyjściowe na 12V ale ja mam XV 750 wersje USA - ale sądze,że u Ciebie to też raczej jest gniazdo do zapalniczki - ale niech się wypowie posiadacz 535 - wcześniej miałem ale w tamtej nie było nic takiego... :) - bynajmniej nie przypominam sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krasnal Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 W mojej 535 (rocznik 2000) nie było żadnego gniazda do ładowania akumulatora. Jeśli coś tam masz to może poprzedni właściciel coś zamontował, najlepiej wrzuć fotkę okolic stacyjki.W obecnej 1100 mam zamontowane gniazo - wykorzystywane do ładowania komórki na długich wyjazdach. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 ja w 535 nic takiego nie posiadama ako tez wyciagam rozchylajac tylko przewody paliwowe pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oktopus Opublikowano 1 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2007 hej wamdalem ssanie na Udalo mi sie go odpalic, wymienilem swiece na irydowe NGK i dalem ssanie na ful i poszlo huraaaaaaaaaa. pozdro W mojej jest gniazdo wyjściowe na 12V ale ja mam XV 750 wersje USA - ale sądze,że u Ciebie to też raczej jest gniazdo do zapalniczki - ale niech się wypowie posiadacz 535 - wcześniej miałem ale w tamtej nie było nic takiego... :flesje: - bynajmniej nie przypominam sobie. hej kolego rozkrecilem je i juz wiem ze to jest ladowanie akumulatora ale zroboine przez poprzednika, mam tez czujnik temperatury silnika, motor jest z niemiec wiec wszystko jest mozliwe. Ale najlepsze jest to ze po wymianie swiec wreszcie go ponownie odpalilem. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek3578 Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 :bigrazz: no to gratuluję - pewnie cieszysz się teraz jak dziecko... - wiem coś o tym :) Fajnie ,że udało Ci się odpalic - POZDRAWIAM!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.