jakuba1 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Czołem Pany !!!!!!!! (i panie oczywiście) Kilkanaście dni temu męczyłem was o przebieg w XJR ( 68 000) i przekonaliście mnie , że to nie problem więc pojechałem i kupiłem !!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.allegro.pl/item137083305_super_...etfighter_.html Myśle , że zrobiłem niezły interes bo oprócz tego co jest w opisie aukcji ma jeszcze grzane manetki i skootoiler ! W serwisie sprawdzona rama , napęd , głowka ramy, zwias i co tam jeszcze można było tak na oko - wszystko super jak w nówce !!!!!!!.............. i to beczka miodu Ale niestety - jest w/w łyżka dziegciu . Zmierzyliśmy ciśnienie i okazuje się trochę za małe ok. 8,5 w dwóch środkowych cylindrach a powinno być jak wiecie 10,5- czy to możliwe żeby tak nierówno się rozłożyło ?. Gościu zrobił jeszcze tzw. próbę olejową(nie znam się na tym) i stwierdził , że to zawory. Podobno to nic strasznego ale zasiał we mnie ziarno niepewności - czekam na wasze opinie i rady -z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LYsY Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Cześć! Takie ciśnienie nie jest jeszcze tragedią. Owszem, jest ciut niskie, ale z tego co pamiętam, norma wynosi właśnie od 8,5 wzwyż. Nie znam się aż tak na mechanice motocyklowej, żeby stwierdzić, czy można tak jeździć; w samochodzie można :icon_question: Dodam, że mój brat miał w GS 500 odpowienio 5 i 6 atmosfer na garnkach a moto jeździło tylko ciut wolniej niż fabryczny v max (koło 170kmh zamiast 180kmh). Mam jednak dla Ciebie pewną propozycję - niezwiązaną z silnikiem. Możesz mi podać nr telefonu? pozdrawiamWojtek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 no to gratulacje zakupu fajnego sprzętu.Miłej i bezpiecznej jazdy :icon_question: pozdrawiam,krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YARECK Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Gratulacje. ładnie zrobiony, choć szkoda (moim zdaniem), że jeden komin, aczkolwiek pewnie ładnie brzmi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drogowiec Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 jakuba1 skoro zawory, to trzeba sprawdzić regulaację. Jeśli ona nie poskutkuje, to znaczy, że są nadpalone i wymagająą przeszlifowania samych zaworów, jak i ich gniazd w głowicy. Wymagana fachowa obsługa i tyle. Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 tak jak drogowiec mowi, sprawdzic trzeba ich regulacje.IMO pewnie te dwa zaworki mialy za maly luz i byly przez to podpierane tak, ze nie domykaly sie wtedy gdy powinny - przez co moglo je delikatnie nadpalic. to tylko teoria, ale jesli sluszna to moze byc tak, ze dalej bedzie podpalac je - mimo poprawnej regulacji. wszystko zalezy w jakim sa stanie. proba olejowa polegala zapewne na tym, ze gosc wstrzyknal olej do cylindra. jesli bylyby walniete pierscienie - wtedy cisnienie sprezania wzrosloby w stosunku do pomiaru na suchym cylindrze.widocznie cisnienie nawet po zalaniu olejem cylindra nie zmienilo sie, wiec jedynym slusznym miejscem, ktoredy kompresja mogla uciec sa zawory. tylke teoretyzowania, dobrze byloby przyjrzec sie temu. najpierw wyregulowalbym zaworki, jesli sprezanie wroci do normy nic nie grzebal tylko jezdzi, jesli nie wroci zastanowil sie co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakuba1 Opublikowano 22 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Dzieki !!!! po trochu do każdego - moj mechanik też powiedział , że w najgorszym razie do wymiany 1 kmpl. zaworów tzn. 8 bo to prawie niemożliwe żeby wszystkie 16 strzeliło a w najlepszym tak jak nadmienił drogowiec - przeszlifowanie i regulacja więc może się udać. Ciśnienie 8,5 to już lipa patrzyłem - oznacza to utratę mocy o około 15-20 koni a to już sporo.No cóż zobaczymy w najgorszym razie wyrzygam z tysiąc złociszy i już ale i tak wydaje mi się że było warto - same te dodatki zrobione w salonie to około 1600-1800 EuroI na koniec - Yareck uważam , że gdyby nie te swiatła (rozważam powrót do oryginału+owiewka jak myślisz?) to jest najładniejsza i najlepiej wyposażona XJRa jaką widziałem - pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 I na koniec - Yareck uważam , że gdyby nie te swiatła (rozważam powrót do oryginału+owiewka jak myślisz?) to jest najładniejsza i najlepiej wyposażona XJRa jaką widziałem - pozdrawiam jeśli będziesz zakładał owiewkę to najpierw spróbój poprzymierzać kilka modeli - stety lub niestety, motor mocno zmienia swój wygląd przez taki dodatek. Jest kwestia czy ważniejszy będzie dla Ciebie wygląd czy praktycznośćpozdrawiam,kris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YARECK Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Rzeczywiście wyposażenie jest "obszerne" - bym powiedział, a i wygląd nieczego sobie.Widziałem raz w Warszawie XJR-ke poprzerabianą - ale to była padaka.Co do owiewki to ja jeżdżę z szybką od Louisa i powiem tyle, że różnica nie jest wielka ale coś tam daje jak się trochę szybciej jedzie. Przy 140 i powyżej i tak radzę się chować za szybke bo chce zdmuchnąć.Tak czy siak jeszcze raz gratuluję zakupu i mam nadzieję - do zobaczenia kiedyś na trasie albo jakims zlociku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss.g Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 I na koniec - Yareck uważam , że gdyby nie te swiatła (rozważam powrót do oryginału+owiewka jak myślisz?) to jest najładniejsza i najlepiej wyposażona XJRa jaką widziałem - pozdrawiam ... jeśli stan techniczny podobny do wyglądu (no oprócz tych zaworów) ... to fajny sprzęt ... i jestem za ... jeśli chodzi o zmianę świateł ... Gratulacje !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakuba1 Opublikowano 24 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Rzeczywiście wyposażenie jest "obszerne" - bym powiedział, a i wygląd nieczego sobie.Widziałem raz w Warszawie XJR-ke poprzerabianą - ale to była padaka.Co do owiewki to ja jeżdżę z szybką od Louisa i powiem tyle, że różnica nie jest wielka ale coś tam daje jak się trochę szybciej jedzie. Przy 140 i powyżej i tak radzę się chować za szybke bo chce zdmuchnąć.Tak czy siak jeszcze raz gratuluję zakupu i mam nadzieję - do zobaczenia kiedyś na trasie albo jakims zlociku. Yareck a powiedz no czy masz jakieś spostrzeżenia jeśli chodzi o kapcie - będe musiał zmienić i nie mam pojecia co jest optymalne. Nie mam zamiaru ciorać jej po torze tylko do turystyki i żeby trochę wytrzymała bo wiem , że one lubią oponki nosem wciągać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Szacun dla maszyny. Jak widzę "streetfightery" z kablami na wierzchu itp. to aż mdli. Twój jest pięknie skomponowany.Zastanów się dwa razy zanim wrócisz do "szarzyzny". Chyba, że turystyka wchodzi w grę, to owiewka się przyda..... Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.