Skocz do zawartości

zmiana amora centralnego + ŁAŃCUCH MGM


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hi

na przyszly sezon musze wymienic centralny amor w mojej KLR 250, bo ten oryginalny nie daje rady (zle zrobiona regeneracja i przez to ciagle jaja).

 

chcialbym wstawic amor calkowicie rozbieralny, najlepiej z mozliwoscia regulacji cisnienia powietrza. jednak nie wiem, czy amortyzator ze zbiorniczkiem gazowym zmiesci sie u mnie w ramie.

 

powaznie zastanawiam sie nad kupnem centralnego od KLR 600 - ma te same mocowania, wiec nic nie trzeba by przerabiac, nie ma zbiorniczka z gazem, jednak jest zawor/wentyl, przez ktory mozna wpomowac powietrze, jest o 3-4 cm dluzszy niz amor od KLR 250.

wydaje mi sie, ze skoro KLR 600 wazy te paredziesiat kilo wiecej (nie wiem dokladnie ile.. 25-40?), to w lzejszym motocyklu tym bardziej da rade.

cena uzywki to ok 300 zl

 

natomiast zawiasy od wyczynow albo crossow sa dosc drogie.. za uzywke od KXa krzycza miedzy 500 a 700 zl.

 

macie jakies inne sensowne propozycje?

 

 

 

p.s.

czy ktos slyszal badz ma jakies doswiadczenie z łańcuchami MGM?

musze na wiosne wymienic naped, a nie usmiecha mi sie wydawac 250-300 zl na oring DIDa 520.

MGM 520 na oringach w Merlin Motocykle kosztuje 160 zl i sprzedawca zapewnia mnie, ze w takim niewysilonym moto jak moj (ma 24 kuce) da sobie dobrze rade. Pytanie, czy nie rozciagnie sie jak gumka od majtek po paru przejazdzkach w blocie, piachu i bagnach..

Edytowane przez thefex

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez nieuszczelniony lancuch w lesie to porazka. schodzi w mgnieniu oka. Stosowanie zwyklego lancucha do enduro nie jezdzac na zawodach to wg mnie strata kasy ;) . ROzumiem ze 125cm3 troche na tym traci ale amator raczej nie odczuje.

A ten MGM to raz dobry raz zly. Eloelo mial w WR'ce to mimo nieduzego przebiegu juz sporo sie rozciagnal i odstaje. pOzatym nawet nowka ma straszny luz na boki

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do DRy dałem oringowy i chwale sobie,spytaj się Żubra co YZ robiła ze zwykłymi łańcuchami.

hmmm no tamten lancuch juz byl skarcony, w mojej krotkiej karierze matocyklowej zajechalem troche lancuchow bez oringowych, o-ringowych i obcnie x-ring i najlepiej sprawuja mi sie zwykle bez uszczelniaczy pozatym takie rozwiazanie polecil mi znajomy mechanik. Ja gdy zakladalem n-ringowe lancuchy faktycznie nie rozciaglay sie itp ale za to gdy lancuch byl jeszcze "dobry" konczyly sie zebatki wiec od razu wymienialem caly zestaw, przy zwyklych lancuchach powiedzmy ze i zebatki i lancuch koncza sie w miare rownym czasie. Dobra my tu gadugadu a thefex pytal o konkretny lancuch, wg mnie bierz smialo w kawie da rade

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ten MGM to raz dobry raz zly. Eloelo mial w WR'ce to mimo nieduzego przebiegu juz sporo sie rozciagnal i odstaje. pOzatym nawet nowka ma straszny luz na boki

ale złoty - i to sie liczy ...

no to jezeli chodzi o ten lancuch to mysle ze warto troche dolozyc i kupic troszeczke lepszy, w moim przypadku lancuch wystarczyl na tyle ile potrzebowalem, czyli jakies 3 miesiace

Edytowane przez eloelo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...