hary2323 Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 (edytowane) MAM PROBLEM Z MOJĄ WSK 125 M06, KTÓRY TKWI W UKŁADZIE ZAPŁONOWYM. JAK ZAPALE MOTOCYKL TO NIE CHCE WCHODZIĆ NA OBROTY TYLKO PRZERYWA. PALI NA DOTYK,JEDEN KOP I CHODZI ALE NIE WEJDZIE NA OBROTY. WYMIENIŁEM KONDENSATOR, PRZERYWACZ, CEWKE ZAPŁONOWĄ, ŚWIECE, KABEL FAJKE, MAGNETO. USTAWIŁEM PRZERWE NA PRZERYWACZU 0,25 mm I ROZWARCIE NASTĘPUJE 3 mm przed GMP.NIEMAM JUZ NERWÓW NORMALNIE.WCZESNIEJ MIAEM SZESC TAKICH MOTOROW I Z ZADNZM NIE MIALEM TAKICH PROBLEMOW.P O M O C Y :flesje: Edytowane 18 Listopada 2006 przez hary2323 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Może fałszywe powietrze sie gdzieś dostaje? Sprawdz dokładnie, bo nawet jeśli troszkę to będą problemy z obrotami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GaCek Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 (edytowane) Po mojemu świaca. To niec że zmieniłeś ją, jeden silnik będzie normalnie pracował z drugi nie. Poprostu musisz znaleść odpowiednią. Ewentualnie tak jak kolega już napisał możliwy przedmuch. Ale umnie z reguły takie objawy były spowodowane złą świeczką. Edytowane 18 Listopada 2006 przez GaCek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareczek804 Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Witam! za mało paliwa.. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 dobrze wyregulowany gaznik? moja dt miala tak gdy sciagnolem filtr powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 łapaniem lewego powietrza moze byc zurzyty zimering od strony magneta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary2323 Opublikowano 21 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 DZIĘKI ZA TYLE ODPOWIEDZI, DOSZEDŁEM DO WNIOSKU ŻE GOŚĆ OD KTÓREGO KUPIŁEM TEN MOTOR NIE MIAŁ POJĘCIA O NAPRAWIE, ZAŁOZYŁ NA WAŁ MNIEJSZE SIMERINGI NIŻ POWINNY BYĆ I OBLAŁ JE W KOŁO CZERWONYM SILIKONEM DLA USZCZELNIENIA.CO ZA BARANIA GŁOWA, DODAM JESZCZE ŻE ON JEST MECHANIKIEM SAMOCHODOWYM OD SZESCIU LAT I STRZELIŁ TAKIEGO BABOLA :buttrock: .TERAZ CZEKA MNIE KAPITALKA SILNIKA ALE JAK JA JA ZROBIE TO BEDZIE RWAŁA ASFALT.POZDRAWIAM!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 ...6 lat w zawodzie, mechanik no juz nie skomentuje tego wyczynu, brawa dla niego :) :icon_rolleyes: A tak z ciekawosci z ktorego roku jest Twoja WSK ? na tablicce znamionowej jest tylko same M06 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.