Skocz do zawartości

Kawasaki LTD 450


dosman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hmm... no przede wszystkim podoba mi się ale nie wiem jak sprawdza się w praktyce czy łatwo znaleść do niego części i wszystkie inne rzeczy o których chyba warto wiedzieć... to oczywiście miałby być mój pierwszy motocykl więc jak na początek to coś małego i nie drogiego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Równie ładny nieco młodszy i nieco droższy:)

 

Ogólnie LTD niejest chyba jakimś wadliwym sprzetem ale: bedzie to motoyckl kilkunastoletni, szanse na sprawny egzemplarz są małe. Nie ździw się jak koszty eksploatacji po 10 tys km przerosną wartośc motocykla (napęd pasem zdaje się?).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem szczęsliwym posiadaczem motocykla Kawasaki EN 450 LTD.

 

Jeśli nie masz wzrostu powyżej 185 to motocykl gabarytowo dla Ciebie, ja mam w swoim dodatkowo przesuniete pdnóżki do przodu - akcesoryjne, razem z dzwigniami, plus, kierownica zmieniona, wiec bardzo wygodnie siedzę.

 

Motocykl bardzo chwalę. Silnik pojemności 450ccm, 50 KM, kręci sie wysoko, rzedówka, po 4 zawory na cyl.

 

Częsci są bardzo łatwo dostępne,pasują od EN500,KLE500,ER5,GPZ500, są to bliźniacze silniki, a 90%częsci jest zunifikowanych.

Silnik jest przekrojona na pół Kawasaki900R, niegdyś najszybszego motocykla na świecie seryjnie produkowanego.

Może od startu do 5-6tyś obr.nic specjalnego,ale od ok.7tyś obr do 10-11, pokazuje swoje prawdziwe pazury ten motocykl, zresztą bardzo ostre. Większość 500 objeżdzasz bez problemów, ja nawet spróbowałem Dragstara 650 objechac i udało sie,ktos z forum tez to nawet zrobił. Mało pali(4-4,5dm3/100km), choc mój chleje,ale te kwestja regulacji gaźników.

Budowa silnika jest prosta. Niestety, trzeba bardzo przestrzegać regulacji i wymian płynów, gdyż ten silnik jest na nie bardzo uczulony. Na szczęscie zawory są na śrubki.

 

Minusem jaki uważam są hamulce, przedni jest taki sobie, tył jak na bęben spoko, na szczęscie czuć na ile sie siłe dozuje.

Przód jest zbyt miękki,ale można zalać twardszego oleju.

 

Ogólnie motocykl żadko spotykany. Bardzo oryginalny, soft chopper.

Pas napędowy... jestem w fazie poszukiwań układu napędowego zastępczego, mianowicie łańcucha i zębatek. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

 

Jak cos chcesz więcej wiedzieć to pisz,chętnie odpowiem.

 

Ten LTD z aukcji prezentuje sie ładnie, ale to mało ważne.

trzeba przede wszystkim osłuchac silnik,czy nie suchać dziwnych stuków,łańcuchów, czy nie dymi... ect...

 

Pozdrawiam!

 

Co do eksploatacyjnych rzeczy to do swojego musiałem kupić: sprzęgło,linkę obr., bezpieczniki, akumulator, uszczelkę pod głowicę, łańcuch sprzęgłowy i kilka dupereli, koszt ok700zł, wiec nie jest źle, poza tym wszystko sam robie, wiec robocizna odpada, plus rejestracja po sprowadzeniu z Niemiec. A ten z Allegro jest juz zarejestrowany :D

Edytowane przez Lukass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym całym osprzętem to może jest wart,ale nie ma co sie sugerować.

 

Najważniejsze jest osłuchanie silnika jak wcześniej pisałem, czy motocykl nie jest krzywy, czy jedzie prosto... itd, co jest do wymiany, a na pewno jest :banghead:

 

Na odleglość ciężko powiedzieć. Musiałbyś sie przejechać i sam zobaczyć.

 

Na serio to ten facet zejdzie do 4500,może troszkę niżej.

 

Ja swojego kupiłem za 3550zł a koleś chciał 4300 :banghead: ale mój po dokładnym obejrzeniu okazał się podlinowaty z lekka i muszę tak czy siak, dokładac do niego, ale sam tego trochę chciałem..

 

Przy okazji pomysl, ze jak kupisz sprzeta, to musisz wymienic filtry,płyny, porobic regulacje, opony jaki stan, bo jak wiadomo, nie zawsze sprzedający pisze prawdę... ych!

Edytowane przez Lukass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc,

sam mialem KZ550LTD z 84go roku. Babcia byla i jest nadal( obecny wlasciciel tez ja chwali) niezawodna. Trzeba o nia dbac jak o kazdą kobiete ale odwdzięcza sie szczerze. Jesli ta 450 jest ok to bedziesz mial duzo frajdy :buttrock:

Edytowane przez Unek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...