dosman Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Witam! Noszę się z zamiarem kupienia motocykla i jak na poczatek myslalem o Kawasaki LTD 450. Czy mozecie mi powiedzieć coś na jego temat? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 A dlaczego akurat ten motur jesli wolno zapytac ?Co Toba kieruje przy zakupie tego sprzeta ?Rozumiem ze pierwsze moto ? Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dosman Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 hmm... no przede wszystkim podoba mi się ale nie wiem jak sprawdza się w praktyce czy łatwo znaleść do niego części i wszystkie inne rzeczy o których chyba warto wiedzieć... to oczywiście miałby być mój pierwszy motocykl więc jak na początek to coś małego i nie drogiego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Wyglad to nie wszystko, ale bardzo wazne pierwsze odczucie. Niestety nic na temat tego sprzeta nie wiem. A próbowales przymiarek na inne ???Czy tylko ten i juz ??? Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dosman Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Mialem kila modelow na oku ale postanowilem wybrac ten... pasuje mi i podoba sie wiec raczej ten na sto procent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shadok Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Mialem kila modelow na oku ale postanowilem wybrac ten... pasuje mi i podoba sie wiec raczej ten na sto procent. A może EN500? Też ładniutki i mały włos sam byłbym kiedyś jego posiadaczem.Trochę młodszy... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dosman Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Równie ładny nieco młodszy i nieco droższy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Równie ładny nieco młodszy i nieco droższy:) Ogólnie LTD niejest chyba jakimś wadliwym sprzetem ale: bedzie to motoyckl kilkunastoletni, szanse na sprawny egzemplarz są małe. Nie ździw się jak koszty eksploatacji po 10 tys km przerosną wartośc motocykla (napęd pasem zdaje się?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dosman Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Zgadza się... Rocznik '89... tak w ogóle to można go zobaczyć na http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M317492 Wydaje się być zadbany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 (edytowane) Ja jestem szczęsliwym posiadaczem motocykla Kawasaki EN 450 LTD. Jeśli nie masz wzrostu powyżej 185 to motocykl gabarytowo dla Ciebie, ja mam w swoim dodatkowo przesuniete pdnóżki do przodu - akcesoryjne, razem z dzwigniami, plus, kierownica zmieniona, wiec bardzo wygodnie siedzę. Motocykl bardzo chwalę. Silnik pojemności 450ccm, 50 KM, kręci sie wysoko, rzedówka, po 4 zawory na cyl. Częsci są bardzo łatwo dostępne,pasują od EN500,KLE500,ER5,GPZ500, są to bliźniacze silniki, a 90%częsci jest zunifikowanych.Silnik jest przekrojona na pół Kawasaki900R, niegdyś najszybszego motocykla na świecie seryjnie produkowanego.Może od startu do 5-6tyś obr.nic specjalnego,ale od ok.7tyś obr do 10-11, pokazuje swoje prawdziwe pazury ten motocykl, zresztą bardzo ostre. Większość 500 objeżdzasz bez problemów, ja nawet spróbowałem Dragstara 650 objechac i udało sie,ktos z forum tez to nawet zrobił. Mało pali(4-4,5dm3/100km), choc mój chleje,ale te kwestja regulacji gaźników.Budowa silnika jest prosta. Niestety, trzeba bardzo przestrzegać regulacji i wymian płynów, gdyż ten silnik jest na nie bardzo uczulony. Na szczęscie zawory są na śrubki. Minusem jaki uważam są hamulce, przedni jest taki sobie, tył jak na bęben spoko, na szczęscie czuć na ile sie siłe dozuje.Przód jest zbyt miękki,ale można zalać twardszego oleju. Ogólnie motocykl żadko spotykany. Bardzo oryginalny, soft chopper. Pas napędowy... jestem w fazie poszukiwań układu napędowego zastępczego, mianowicie łańcucha i zębatek. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Jak cos chcesz więcej wiedzieć to pisz,chętnie odpowiem. Ten LTD z aukcji prezentuje sie ładnie, ale to mało ważne.trzeba przede wszystkim osłuchac silnik,czy nie suchać dziwnych stuków,łańcuchów, czy nie dymi... ect... Pozdrawiam! Co do eksploatacyjnych rzeczy to do swojego musiałem kupić: sprzęgło,linkę obr., bezpieczniki, akumulator, uszczelkę pod głowicę, łańcuch sprzęgłowy i kilka dupereli, koszt ok700zł, wiec nie jest źle, poza tym wszystko sam robie, wiec robocizna odpada, plus rejestracja po sprowadzeniu z Niemiec. A ten z Allegro jest juz zarejestrowany :D Edytowane 16 Listopada 2006 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dosman Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 wielkie dzięki za tak długą odpowiedz:) Jakbyś mógł mi jeszcze napisać czy ten motocykl co pokazałem jest warty tej kwoty? Bo nie mam jeszcze jako tako rozeznania cenowego. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 (edytowane) Z tym całym osprzętem to może jest wart,ale nie ma co sie sugerować. Najważniejsze jest osłuchanie silnika jak wcześniej pisałem, czy motocykl nie jest krzywy, czy jedzie prosto... itd, co jest do wymiany, a na pewno jest :banghead: Na odleglość ciężko powiedzieć. Musiałbyś sie przejechać i sam zobaczyć. Na serio to ten facet zejdzie do 4500,może troszkę niżej. Ja swojego kupiłem za 3550zł a koleś chciał 4300 :banghead: ale mój po dokładnym obejrzeniu okazał się podlinowaty z lekka i muszę tak czy siak, dokładac do niego, ale sam tego trochę chciałem.. Przy okazji pomysl, ze jak kupisz sprzeta, to musisz wymienic filtry,płyny, porobic regulacje, opony jaki stan, bo jak wiadomo, nie zawsze sprzedający pisze prawdę... ych! Edytowane 16 Listopada 2006 przez Lukass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unek Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 (edytowane) czesc,sam mialem KZ550LTD z 84go roku. Babcia byla i jest nadal( obecny wlasciciel tez ja chwali) niezawodna. Trzeba o nia dbac jak o kazdą kobiete ale odwdzięcza sie szczerze. Jesli ta 450 jest ok to bedziesz mial duzo frajdy :buttrock: Edytowane 17 Listopada 2006 przez Unek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.