norbik Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Witam,mam pytanko do użytkowników i nie tylko cebeerek 600 F4i po 2001?????Mam pękniętą dżwignię zmiany biegów (przy samym dżingsie :biggrin: z gumową osłoną- sorrki ale nie znam fachowego okreslenia) - czy jest możliwosć założenia samej dźwigni od hondy cbr 600 F2, bo takową znalazłem i sprzedający mówi że to samo?? I czy ewentualnie praktykuje się spawanie tego typu elementów (nie wiem czy to nie aluminium??) i czy warto - jakich kwot mogę się spodziewać.... pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Daj do pospawania. Zapłacisz grosze i bedziesz miał oryginał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
norbik Opublikowano 13 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 (edytowane) a czy materiał to jakaś stal, czy aluminium czy cuś:) bo zieloniutki jestem, a nie każdy spawa w alu??? Edytowane 13 Listopada 2006 przez norbik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Jeśli planujesz jakieś ewolucje robić, to proponuję Ci dorobić sobie biegałkę z miękkiej stali. Jeśli będzie szlif na lewo, to się najwyżej wygnie. Wałek skrzyni nie dostaje a biegałkę tylko prostujesz i śmigasz dalej. Wypróbwane :)hikor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.