Skocz do zawartości

Problem z Yamahą XT


Motorrader88
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Od momentu zakupu mojej Xt 600 mam problem z skrzynią biegów. Niwiem co jest grane ale dzisiaj zauważylem dlaczego na jazdach próbnych nie miałem z tym problemu. Jak motocykl trochę postał to na jakiś czas problem zniknoł. dziwne...

 

Nie będę się dwa razy rozpisywał tutaj jest link z forum śląskich motocyklistów: Problem z xt 600

 

dzięki i pozdrawiam Mateusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem to samo w kacie az sie przeraziłem jak to miałem bo w pewnym momencie nie miałem biegow w dól a to przez to ze poluzniła sie sroba ktora trzymała drazek na tym wałku i do gory bieggi wskakiwały bo bodciagasz noge pod ukosem a jak w doł obslizgiwała sie dzwignia na zabkach

odkrec dzwignie ustaw jak tam ci jest najlepiej i dokrec dobrze powinno byc dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to w XT ale w KLR caly walek zmiany biegow i lapka krecaca walek z wodzikami sa wyciagalne bez rozbierania silnika, jedynie pokrywe sprzegla musze zdjac i mam dostep do calego mechanizmu dzwigni . Zapewne w twoim XT walek sie zaciera , albo wyrobiona jest sprezyna odpowiadajaca za powrot lapki do pozycji neutralnej. Jesli masz mozliwosc zobacz w manualu jak to jest zrobione , jesli tak jak w KLR to mozna zrobic to samemu . Musisz sprawdzic mocowanie sprezyny w skrzyni , jej stan i czy przypadkiem simmering nie jest za ciasny

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to w XT ale w KLR caly walek zmiany biegow i lapka krecaca walek z wodzikami sa wyciagalne bez rozbierania silnika, jedynie pokrywe sprzegla musze zdjac i mam dostep do calego mechanizmu dzwigni . Zapewne w twoim XT walek sie zaciera , albo wyrobiona jest sprezyna odpowiadajaca za powrot lapki do pozycji neutralnej. Jesli masz mozliwosc zobacz w manualu jak to jest zrobione , jesli tak jak w KLR to mozna zrobic to samemu . Musisz sprawdzic mocowanie sprezyny w skrzyni , jej stan i czy przypadkiem simmering nie jest za ciasny

no tylko że niemam manuala... jak ktoś ma to może zapodać :D

w ogóle żaden ze mnie mechanik więc niechciałbym czegoś spiepszyć ale może z serwisówką coś bym popróbował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam!

 

Narazie nic nie grzebałem i nic nie sprawdzałem ale od momentu kiedy wtedy tak postał to to jakoś samo się naprawiło. Narazie nie jeździłem nim dużo (tylko 30km) ale po usterce już sladu niema. Mam tak jeździć??? Teraz oddawanie go do serwisyu byłoby głupotą. Mechanik powie że coś zrobił a w rzeczywistości nic nie zrobi.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...