Sniper77 Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Witam. Postanowiłem założyć stronę www o tych pięknych motorkach. Sam posiadam(niestety jeszcze nie sprawną) cagive mito z 92r. Myślę, że znajdzie się kilka osób, które pomogą mi w rozbudowie stronki. Każdy pomysł jest dobry i na pewno nie będzie "olany". Muszę przyznać, że nie znam się na robieniu stron, dlatego obeznani w tym temacie mogą pomóc, udzielić wskazówek, lub poprowadzić wraz ze mną stronkę :D Adres: www.mito125.za.pl Strona ledwo co założona, wersja testowa, że tak powiem :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobieś Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 witamMam obecnie mito evo 99 co prawda sezon sie powoli konczy ale jescze latamNa dysku mam pare filmikow i zdjec mojej maszynki jezeli znalazłbys jakies miejsce to daj znac na privamam tez jakies serwisowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil125 Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Ja tez mam cagive tylko Planet ale silnik ten sam co w Mito.Stronka mi sie podoba.Tylko pasowało by umniescic poszczegolne modele i w jakich latach były produkowane,jakies filmiki,serwisówki itp. Cos w podobie do tej: www.mito125.de Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...