Nitomen Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 witam Poszedl mi jeden uszczelniacz zawieszenia , co jest dosc dziwne bo ma nie wiecej jak 5 miesiecy. Jako ze musze i odrazu olej swiezy zalac to mam pytanie, czy duza roznica bedzie jak zamiast 10W zaleje 5W ?? i czy jak w jednej ladze bedzie 10W a w drugiej 5W to sie bedzie cos dzialo ? pozdro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FrAnEk654321 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 dokladnie ci nie powiem ale lepiej zeby w oby dwoch byl taki sam olej, dziwisz sie czemu ci poszedl ten uszczeniacz???? ..........bo ja nie, po prostu nasze hu.....we drogi. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 (edytowane) nooo ja mam enduro ostatnio troszke dalem mu w ...zawieszenie :banghead: ale czemu tylko 1 :/, nic to juz zamowilem uszczelniacze QMP i olej 10W valvoline , obecne uszczelniacze to Athena ale nie wydolaly za dlugo ( znaczy sie jeden). A pytalem sie o olej, bo w sklepie ktorym zamawiam uszczelniacze mieli tylko 5W , ale napisalem maila i odpisali ze maja tez 10W, wiec spawa w sumie zamknieta :biggrin: Edytowane 7 Listopada 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Jak masz porysowane lagi, to też może być przyczyna....Mi poszedł się walić prawy, po pół roku i 6000km. Przy kupnie, też prawy ciekł. Kolega mi polecał wyjęcie druta simmeringa, odcięcie 1cm i zmontowanie do kupy, ponoć lepiej trzyma przy sfatygowanych rurach. Po zimie wytestuję. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Nitomen pod uszczelniacz mogło ci się tylko napchać jakiegoś syfu i dla tego cieknie. Mam prosty patent, który czasami pomaga. Trzeba włożyć pod uszczelniacz kawałek kliszy do aparatu ( odciąć pasek z rowkami ), wyciągać i wkładać do okoła uszczelniacza. Piach i syf zbiera się w rowkach kliszy. Czasami pomaga. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 (edytowane) kiedys juz testowalem , ale nie dalo rady wlozyc kilszy , pozatym mam uszczelniacze przeciwpylowe/zgrubne nad olejowymi i one zatrzymuja wiekszosc syfu , ale hmm zobacze jeszcze raz :icon_mrgreen: BTW gdzie i ile kosztuje nalozenie chromu technicznego na lagi ? Edytowane 8 Listopada 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 BTW gdzie i ile kosztuje nalozenie chromu technicznego na lagi ? Chromu technicznego się nie nakłada. Jest skurczybyk tak twardy, że starego się nie zedrze. Już to przerabiałem. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 wiec jak by cos to tylko nowe rury albo uzywki ?? hmm wtedy chyba poszukal byc cos z KLX-a na upsach moze by podpasowal :icon_question: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 wiec jak by cos to tylko nowe rury albo uzywki ?? hmm wtedy chyba poszukal byc cos z KLX-a na upsach moze by podpasowal :wink:Niestety. Kolega mówił, że chrom techn. tylko mechanicznie zedrzesz, na jakieś szlifierce wałów, czy coś....Ale jak mają choć troszkę od pionu....... Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 Chrom techniczny można założyć. Trzeba jednak wcześniej przygotować powierzchnię (szlifowanie, odtłuszczanie, wytrawianie).Uszczelniacz mógł ci pójść przez zużytą powierzchnię, krzywe lagi, zbyt dużo oleju, słabej jakości materiał użyty do produkcji simmeringu.Najpierw sprawdź czy masz idealnie proste lagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 hm moto nigdy nie mialo dzwona , mam je od 3 lat i dopiero wiosna simmeringi wymienilem ( poprzednie NGK chyba jeszcze orginalne) , moze to przypadek , moze przepompowalem go kiedys :/ zaloze nowy simer jak na wiosne padnie wtedy bede myslal co dalej.. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 No to jaaaaasne. Na polskich drogach jak simmering trzyma 3 lata to sukces :) Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 dobra wymienilem simera , nowy tzryma a stary chociaz nie mial duzo wiekszego luzu ( minimalnie ) to byl dosc sztywny . Ciekawe ile ten wytrzyma Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.