Skocz do zawartości

Olej do zawiechy 5W zamiast 10W ??


Nitomen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

Poszedl mi jeden uszczelniacz zawieszenia , co jest dosc dziwne bo ma nie wiecej jak 5 miesiecy. Jako ze musze i odrazu olej swiezy zalac to mam pytanie, czy duza roznica bedzie jak zamiast 10W zaleje 5W ?? i czy jak w jednej ladze bedzie 10W a w drugiej 5W to sie bedzie cos dzialo ?

 

pozdro

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nooo ja mam enduro ostatnio troszke dalem mu w ...zawieszenie :banghead: ale czemu tylko 1 :/, nic to juz zamowilem uszczelniacze QMP i olej 10W valvoline , obecne uszczelniacze to Athena ale nie wydolaly za dlugo ( znaczy sie jeden). A pytalem sie o olej, bo w sklepie ktorym zamawiam uszczelniacze mieli tylko 5W , ale napisalem maila i odpisali ze maja tez 10W, wiec spawa w sumie zamknieta :biggrin:

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz porysowane lagi, to też może być przyczyna....

Mi poszedł się walić prawy, po pół roku i 6000km. Przy kupnie, też prawy ciekł.

 

Kolega mi polecał wyjęcie druta simmeringa, odcięcie 1cm i zmontowanie do kupy, ponoć lepiej trzyma przy sfatygowanych rurach. Po zimie wytestuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nitomen pod uszczelniacz mogło ci się tylko napchać jakiegoś syfu i dla tego cieknie. Mam prosty patent, który czasami pomaga. Trzeba włożyć pod uszczelniacz kawałek kliszy do aparatu ( odciąć pasek z rowkami ), wyciągać i wkładać do okoła uszczelniacza. Piach i syf zbiera się w rowkach kliszy. Czasami pomaga.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys juz testowalem , ale nie dalo rady wlozyc kilszy , pozatym mam uszczelniacze przeciwpylowe/zgrubne nad olejowymi i one zatrzymuja wiekszosc syfu , ale hmm zobacze jeszcze raz :icon_mrgreen:

 

BTW gdzie i ile kosztuje nalozenie chromu technicznego na lagi ?

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec jak by cos to tylko nowe rury albo uzywki ?? hmm wtedy chyba poszukal byc cos z KLX-a na upsach moze by podpasowal :icon_question:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec jak by cos to tylko nowe rury albo uzywki ?? hmm wtedy chyba poszukal byc cos z KLX-a na upsach moze by podpasowal :wink:

Niestety. Kolega mówił, że chrom techn. tylko mechanicznie zedrzesz, na jakieś szlifierce wałów, czy coś....

Ale jak mają choć troszkę od pionu.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chrom techniczny można założyć. Trzeba jednak wcześniej przygotować powierzchnię (szlifowanie, odtłuszczanie, wytrawianie).

Uszczelniacz mógł ci pójść przez zużytą powierzchnię, krzywe lagi, zbyt dużo oleju, słabej jakości materiał użyty do produkcji simmeringu.

Najpierw sprawdź czy masz idealnie proste lagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hm moto nigdy nie mialo dzwona , mam je od 3 lat i dopiero wiosna simmeringi wymienilem ( poprzednie NGK chyba jeszcze orginalne) , moze to przypadek , moze przepompowalem go kiedys :/ zaloze nowy simer jak na wiosne padnie wtedy bede myslal co dalej..

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra wymienilem simera , nowy tzryma a stary chociaz nie mial duzo wiekszego luzu ( minimalnie ) to byl dosc sztywny . Ciekawe ile ten wytrzyma

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...