Skocz do zawartości

aprilia rally 125


Rekomendowane odpowiedzi

itam serdecznie wszystkich uczestników!

 

całkiem przypadkiem zostałem ostatnio włascicielem aprili tuareg rally 125, całkiem spox maszyna! silnik oczywiscie rotax!

no i własnie w zwiazku z tym szukam informacji na temat tego moto, szukałem na necie ale to chyba troche mało popularne moto!

 

1 pytanie: czy istnieją jakies blokady w tym moto(raczej na pewno), jesli tak to jak je mozna zdjąć

z tego co piszą w neci to prawie zawsze jest takowa w wydechu!?

 

2 pytanie jak moge zregenerowac przednie amory, trzeba do serwisu? nie jest zle ale trochę dobija na wiekszych dołach!

 

3 pytanie tylne zawieszenie. Jestem laikiem w tym temacie, jesli usiądę na moto opada, normalne, ale jesli wstane to nie podnosi sie do końca, jest tak jakieś pokretlo, mysle ze od twardosci zawieszenia, ale nie na pewno. czy tył tez bedzie do roboty, moze mozna jakos regenerować? banghead.gif

 

z góry dziex za wszystkie odpowiedzi napewno bardzo mi pomogą!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem z ktorego roku masz ta Ape. Ja miealem rocznik '91 i u mnie to wygladalo tak.... :

 

Ad.1 Moja Apa byla juz odbokowana i posiadala 30KM. Blokowana napewno byla na wydechu i wlocie powietrza.

 

Ad.2 W mojej Apie bylo zawieszenie typu UPS, ale tak czy siak jak ciekna lagi to musisz wymienic uszczelniacze. Jesli zorbisz to sam to koszt ok 50zl+olej do lag, a jesli w warsztacie to napewno drozej.

 

Ad.3 Jak kupile moja Ape to nie mialem gazowo-olejwego zawieszenia tylko zwykla sprezyne (wiec nie wiem jak jest u Ciebie). Jesli zwykla sprezyna to twardosc regulujesz dwoma nakretkami, jesli masz gaz-olej to juz bardziej skomplikowana opcja.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach