Skocz do zawartości

Wydech Przelotowy


>DANIEL<
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Na wstępie pzrepraszam, że nie w temacie mechanika, ale z uwagi, że chodzi mi o motocykl enduro to jest własnei ten dział :P Ehh... zagmatwałem, no ale nie o tym. Chodzi mi o wydech przelotowy, planuje zrobić przelot w mojej Hondzie, no ale nie wiem jak, myslałem nad strumiennicą samochodową, ale nie wiem czy to jest dobry pomysł, później dostałem od kolegi wydech robiony, całkowicie pusty, no ale słyszałem, że takie coś tylko osłabi motocykl i trzeba zrobić coś w środku w nim, jakąś rurke, tylko teraz jak to zrobić?? Trzecie możliwość to kupienie jakiegos wydechu, ale to sie wiąże z kosztami, a ja chce jak najmniej wydac..... Znalazłem coś takiego http://moto.allegro.pl/item137023055_tlumi...cowy_honda.html czy to se nada?? i co wy polecacie zrobić??, a może macie jakies tłumiki do sprzedania?? w bardzo niskich cenach, nie musza byc piękne wizualnie

 

pzdr i sory, że w tym temacie, czekam na odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bylo tysiace razy!!! sam pisalem z 3 razy jak ma wygladac przelot i z czego go zrobic dodawalem nawet fotki (na moim bikepics'ie w fotach DT'tki sa zdjecia samej koncowki, a w fotach Baji jest caly wydech zrobionyt z czesci wydechu samochodowego), a jeszcze wiecej pisal o tym Strzalek :P

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ta rurka http://www.bikepics.com/pictures/334890/ czarna, ona ma latac w wydechu?? Czy musi pasowac idealnie i sie nie ruszac?? i z czego to zrobić??

Ma być sztywno. Przez nią przelatują spliny, na około jest wata mineralna. Zrobić można to z dziurkowanej blachy , lub jak masz czas to nawierć sobie rurke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta rurka nie ma byc luzna...Ona ma lączyc wlot do tłumnika z wylotem...Tylko ze jest dziurkowana i na okolo oblozona wata wygluszajaca etc.aby ograniczyc halas...A ma byc sztywno zeby spaliny wlatywaly w nią i z niej kierowaly sie w kierunku wylotu...

 

Sorry za powtorzenie tego samego ale gdy Strzalek dał odpowiedz to ja jeszcze pisalem i sie nie zorientowałem ze juz zostało odpowiedziane na to pytanie...

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma być sztywno. Przez nią przelatują spliny, na około jest wata mineralna. Zrobić można to z dziurkowanej blachy , lub jak masz czas to nawierć sobie rurke.

 

To nie wiem czy to robić, czy kupic jakis wydech?? co sądzicie o tym??

 

http://moto.allegro.pl/item136697868_yamah...ydech_ixil.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi osobiscie sie wydaje ze tłumnik powinien miec taka srednice przelotu jak koncowka dyfuzora (chodzi juz o ten koncowy element dyfozora ktory ma jednakową srednice i do niego przylącza się tłumnik)...Wtedy jest prawdopodobnie najlepiej..

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi osobiscie sie wydaje ze tłumnik powinien miec taka srednice przelotu jak koncowka dyfuzora (chodzi juz o ten koncowy element dyfozora ktory ma jednakową srednice i do niego przylącza się tłumnik)...Wtedy jest prawdopodobnie najlepiej..

Pozdr.

Tak o tym wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam przelot w mojej XLR...poza tym że pierdzi to moto traci troche mocy. Ostatnio rozszczelniło mi się połączenie przed samym tłumikiem.... moment spadł strasznie.

 

Tutaj foto: http://t.bramson.googlepages.com/xlr.jpg

 

pierdzi? traci na mocy? u mnie po zalozeniu przelotu motocykl mial piekny basowy dzwiek i charakterystyka zmienila sie diametralnie. z dolu zaczela brac jak nigdy dotad!

pozdrawiam

 

PS. >Daniel< jakbys zamiast kombinowac i wachac sie podszedl do sprawy powaznie to juz bys mial wydech. Kup kwasowke, idz do kogos kto ma spawarke poswiec 3 godzinki - wszystko sie uda :P . mozna zrobic taki patent ze odcina sie orginalna koncowke od lacznika miedzy kolektorem a koncowka i wtedy do lacznika spawany nowy wydech. Jednak wg mnie latwiej pokombinowac bez ruszania orginalu zeby byla mozliwosc powrotu.

Moze te fotki Ci w czyms pomoga:

http://www.bikepics.com/pictures/712843/ ( potem zrezygnowalem z tej kryzy na koncu wydechu - maszyna nie tracila wiele mocy ale dzwiek byl znacznie mniej "dorosly")

http://www.bikepics.com/pictures/712842/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierdzi? traci na mocy? u mnie po zalozeniu przelotu motocykl mial piekny basowy dzwiek i charakterystyka zmienila sie diametralnie. z dolu zaczela brac jak nigdy dotad!

pozdrawiam

 

PS. >Daniel< jakbys zamiast kombinowac i wachac sie podszedl do sprawy powaznie to juz bys mial wydech. Kup kwasowke, idz do kogos kto ma spawarke poswiec 3 godzinki - wszystko sie uda :P . mozna zrobic taki patent ze odcina sie orginalna koncowke od lacznika miedzy kolektorem a koncowka i wtedy do lacznika spawany nowy wydech. Jednak wg mnie latwiej pokombinowac bez ruszania orginalu zeby byla mozliwosc powrotu.

Moze te fotki Ci w czyms pomoga:

http://www.bikepics.com/pictures/712843/ ( potem zrezygnowalem z tej kryzy na koncu wydechu - maszyna nie tracila wiele mocy ale dzwiek byl znacznie mniej "dorosly")

http://www.bikepics.com/pictures/712842/

 

A ta rura to jest w takim kaształcie, czy ty ją jeszcze przerabiałeś??A co dałeś do środka, tą rure z dziurkami??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie o ludzi siedzacych w temacie:

 

czy uzyc wewnetznej perforowanej rury o takiej samej srednicy, co kolanko wydechowe?

ktos mi burknal, zeby koncowka wydechu byla rozszerzona takim jakby stozkiem, co niby mialoby powodowac rozprezenie gazow i lepsze osiagi... bajka czy prawda?

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie ja mam srednice rury wchodzacej do tlumika 42 mm, a wyjsciowa z tlumik ma 24 mm czy mozliwe ze to jakas kastarcja przez tlumik ??

 

wlasnie ja mam srednice rury wchodzacej do tlumika 42 mm, a wyjsciowa z tlumik ma 24 mm czy mozliwe ze to jakas kastracja przez tlumik ??

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...