jabsei Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 I co by tu wybrac??? :bigrazz: z tego co wyczytalem na forum to jedyna zasadnicza wada VTX-a (ktory chybami sie bardziej podoba, no moze oprocz szprychowych kol,bo wolalbym pelne) sa slabe hamulce (jedna tarcza z przodu), czy jest jakas mozliwosc polepszenia ich wydajnosci, np. linka w stalowym oplocie?silnikowo jednak chyba VTX wymiata - 123 Nm i 75 kucy, co myslicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Silnikowo napewno wymiata - w rzeczywistości też nie tylko na papierze. Odjazd to ma niezły a licznik kończy się daleko. Hamulce - nie są rewelacyjne chociaż to kwestia przyzwyczajenia. A linki w stalowym oplocie zawsze można załozyć i napewno będzie lepiej. Co do pełnych kół - są VTX na pełnych ale nowsze roczniki.Pozdrawiam. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Można poprawić i można też się przyzwyczaić he he. Wild Stary też mają kiepskie hamulce, mimo 2 tarcz. Stalowe przewody, tarcze od R1 i po sprawie. Może w VTX też uda się podobna operacja, gdyby było tragicznie. Ale poogladaj dokładnie zanim kupisz, napatrz się. VL 1500 - opasły, robi wrażenie, ale suzuki :bigrazz: (jakoś po 2 suzuki nie mogę się przekonać, to moje zdanie). Poza tym mały zbiornik, a sprzęt raczej paliwożerny (ok. 160 km i rozgladamy się za stacją). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabsei Opublikowano 24 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 ten VTX http://polkom.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M305886 rzeczywiscie najbardziej mi sie podoba (lubie taki clean look, a nie obwieszanie sprzeta fredzelkami, oczywiscie pewnie kiedys mi sie zmieni;), tylko jedna sprawa - jak zreszta widac na zdjeciach ma kompletnie lysa lewa czesc przedniej opony, co to moze znaczyc z waszego doswiadczenie, bo ja nie mam pojecia?? jak z awaryjnoscia tego sprzeta pozatym? bo ja nie lubie i nie chce robic nic poza dolewaniem plynow zyciowych:) a swoja droga czy prawda jest to co mowia wszyscy sprzedawcy "japonczykow", ze HD (ktorego Fat Boya tez caly czas rozpatruje, tylko kasa troche boli;)) sa strasznie awaryjne, cale Stany na tym jezdza i jezeli polowa stoi w warsztatach to maja tego naprawde duzo - bo na ulicach zatrzesienie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Co do opony - ona cała jest łysa - nie tylko jedna strona - choć czasem zdarza sie, że jedną stronę minimalnie bardziej bierze. Wniosek - jeśli to pierwsza opona to przebieg podawany w ogłoszeniu może być autentyczny. Awaryjność VTX - żadna - przynajmniej kolega jeżdząc 2 lata to go tylko polerował. Oczywiście wszystko można zarznać ale generalnie VTX to dobre konstrukcje. HD - awaryjność będzie zależała od tego jak będziesz dbał, jak sprawdzał, dokrecał, dmuchał na instalację to pojeździsz. Jak to olejesz - może być różnie. Fat Boy jest ładny ale jakis taki mały.:) Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabsei Opublikowano 24 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Co do opony - ona cała jest łysa - nie tylko jedna strona - choć czasem zdarza sie, że jedną stronę minimalnie bardziej bierze. Wniosek - jeśli to pierwsza opona to przebieg podawany w ogłoszeniu może być autentyczny. Awaryjność VTX - żadna - przynajmniej kolega jeżdząc 2 lata to go tylko polerował. Oczywiście wszystko można zarznać ale generalnie VTX to dobre konstrukcje. HD - awaryjność będzie zależała od tego jak będziesz dbał, jak sprawdzał, dokrecał, dmuchał na instalację to pojeździsz. Jak to olejesz - może być różnie. Fat Boy jest ładny ale jakis taki mały.:) widzialem w realu i wyraznie jedna strona jest lysa, a druga ma jeszcze kawalek bieznika, ok. 2 mm. Fat Boy jest maly :) przeciez jest "Fat"!!! - jezdzilem caly dzien za oceanem i naprawde maly nie jest, mniejszy oczywiscie od Road Kinga czy innej Electry, ale to sa juz "kredensy" jak GoldWing, nie wiem jak mozna takim czyms wejsc w winkiel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 VTX jest dłuższy od każdego z HD Suzuki zresztą też ,a po zakrętach daje radę , próbowałem na sprzecie Zenobinga . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jabsei Opublikowano 27 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 VTX jest dłuższy od każdego z HD Suzuki zresztą też ,a po zakrętach daje radę , próbowałem na sprzecie Zenobinga .no wlasnie i jak? bo rozpoczalem z Zenobingiem powazne rozmowy :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Jabsei, nie kupujesz złomu, tylko motocykl pożądny, więc tutaj trudno o sensowne rady, bo kwestia dotyczy bardziej gustu niż strony technicznej. A o gustach się nie dyskutuje. Plusy i minusy mniej więcej zostały opisane, teraz decyzja należy do Ciebie. Nadal nie wiem, na którego VTX-a się zdecydowałeś. Pozdrawiam i czekamy na konkretne wieści w stylu "mam!!!"p.s. zainwestuj tyle w moto, żeby wystarczyło na ciuchy, gadzety i oblewanie :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 gaznik syf wersja retro ladna kazda inna syf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Stan, rok Ci przybyło... Jeżdżę na gaźniku, ale masz rację - jak wybierać, to na wtrysku. Classic lubi chromy ($$$$) a customowi wystarczy parę agresywnych dodatków - to już rzecz gustu, chociaż z głebokimi błotnikami odpada problem ochlapania w deszczu. Ha, jakoś nie widzę wypowiedzi na temat VL 1500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 vl 1500 robi wrazenie ale na zywo na zdjeciach nie wyglada za fajnie, o jaki rok mi przybylo ? o co chodzi?co do moich wypowiedzi zawsze wypowiadam sie w swoim imieniu i sa to odpowiedzi jak najbardziej subiektywne :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 (edytowane) widzialem i to i to .jesli chodzi o wyglad ,a kupujac takie moto tym nalezaloby sie moim zdaniem kierowac, JA wybralbym klasyke- czyli suzuki.sprzet na zywo robi wrazenie swoja prostota i konserwatywnoscia ogulnego ksztaltu. honda tak jak inne nowe tego typu konstrukcje, stylizacyjnie mi nie odpowiada. ale "degustibus".ja jestem bardziej konserwatysta i jak widac po moim moto gustuje w czystych tradycyjnych formach.oczywiscie technicznie moga byc zaawansowane ale jak juz wczesniej wspomnialem lubie czyste klasyczne ksztalty.pozdrawiam i zycze udanego wyboru pralat- powielasz chlopie stereotypy.nie chce mi sie kolejny raz dyskutowac na ten temat.[dot. suzuki]hmm... a, nic .pzdr Edytowane 28 Października 2006 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Kulka, przecież zaznaczyłem "moje prywatne zdanie", a nie "opinia publiczna". A że mały zbiornik w stosunku do zapotrzebowania to chyba żadna tajemnica. Widzę, że jeździsz na suzuki :icon_twisted: :) ale to nie V-ka, a ja :icon_razz: zapomniałem dodać, że wypowiadam się o tych motocyklach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 ok pralat nie mam pretensjimoim zdaniem nie wieadomo jakby sie potoczyly losy motocyklizmu gdyby nie wspomniana m-ka suzuki-prekursorzy w budowie i wprowadzaniu nowych tredow w motocyklizmie jakby nie bylo-faakt niezaprzeczalny.to mi wystarczy zaby miec szacun dla ludzi z suzuki.o reszcie nie wspomne Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.