Skocz do zawartości

VTX 1300 kontra Intruder1500


jabsei
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

I co by tu wybrac??? :bigrazz: z tego co wyczytalem na forum to jedyna zasadnicza wada VTX-a (ktory chybami sie bardziej podoba, no moze oprocz szprychowych kol,bo wolalbym pelne) sa slabe hamulce (jedna tarcza z przodu), czy jest jakas mozliwosc polepszenia ich wydajnosci, np. linka w stalowym oplocie?

silnikowo jednak chyba VTX wymiata - 123 Nm i 75 kucy, co myslicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnikowo napewno wymiata - w rzeczywistości też nie tylko na papierze. Odjazd to ma niezły a licznik kończy się daleko. Hamulce - nie są rewelacyjne chociaż to kwestia przyzwyczajenia. A linki w stalowym oplocie zawsze można załozyć i napewno będzie lepiej. Co do pełnych kół - są VTX na pełnych ale nowsze roczniki.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można poprawić i można też się przyzwyczaić he he. Wild Stary też mają kiepskie hamulce, mimo 2 tarcz. Stalowe przewody, tarcze od R1 i po sprawie. Może w VTX też uda się podobna operacja, gdyby było tragicznie. Ale poogladaj dokładnie zanim kupisz, napatrz się. VL 1500 - opasły, robi wrażenie, ale suzuki :bigrazz: (jakoś po 2 suzuki nie mogę się przekonać, to moje zdanie). Poza tym mały zbiornik, a sprzęt raczej paliwożerny (ok. 160 km i rozgladamy się za stacją).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten VTX http://polkom.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M305886 rzeczywiscie najbardziej mi sie podoba (lubie taki clean look, a nie obwieszanie sprzeta fredzelkami, oczywiscie pewnie kiedys mi sie zmieni;), tylko jedna sprawa - jak zreszta widac na zdjeciach ma kompletnie lysa lewa czesc przedniej opony, co to moze znaczyc z waszego doswiadczenie, bo ja nie mam pojecia??

 

jak z awaryjnoscia tego sprzeta pozatym? bo ja nie lubie i nie chce robic nic poza dolewaniem plynow zyciowych:)

 

a swoja droga czy prawda jest to co mowia wszyscy sprzedawcy "japonczykow", ze HD (ktorego Fat Boya tez caly czas rozpatruje, tylko kasa troche boli;)) sa strasznie awaryjne, cale Stany na tym jezdza i jezeli polowa stoi w warsztatach to maja tego naprawde duzo - bo na ulicach zatrzesienie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do opony - ona cała jest łysa - nie tylko jedna strona - choć czasem zdarza sie, że jedną stronę minimalnie bardziej bierze. Wniosek - jeśli to pierwsza opona to przebieg podawany w ogłoszeniu może być autentyczny.

Awaryjność VTX - żadna - przynajmniej kolega jeżdząc 2 lata to go tylko polerował. Oczywiście wszystko można zarznać ale generalnie VTX to dobre konstrukcje.

HD - awaryjność będzie zależała od tego jak będziesz dbał, jak sprawdzał, dokrecał, dmuchał na instalację to pojeździsz. Jak to olejesz - może być różnie. Fat Boy jest ładny ale jakis taki mały.:)

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do opony - ona cała jest łysa - nie tylko jedna strona - choć czasem zdarza sie, że jedną stronę minimalnie bardziej bierze. Wniosek - jeśli to pierwsza opona to przebieg podawany w ogłoszeniu może być autentyczny.

Awaryjność VTX - żadna - przynajmniej kolega jeżdząc 2 lata to go tylko polerował. Oczywiście wszystko można zarznać ale generalnie VTX to dobre konstrukcje.

HD - awaryjność będzie zależała od tego jak będziesz dbał, jak sprawdzał, dokrecał, dmuchał na instalację to pojeździsz. Jak to olejesz - może być różnie. Fat Boy jest ładny ale jakis taki mały.:)

 

widzialem w realu i wyraznie jedna strona jest lysa, a druga ma jeszcze kawalek bieznika, ok. 2 mm.

 

Fat Boy jest maly :) przeciez jest "Fat"!!! - jezdzilem caly dzien za oceanem i naprawde maly nie jest, mniejszy oczywiscie od Road Kinga czy innej Electry, ale to sa juz "kredensy" jak GoldWing, nie wiem jak mozna takim czyms wejsc w winkiel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jabsei, nie kupujesz złomu, tylko motocykl pożądny, więc tutaj trudno o sensowne rady, bo kwestia dotyczy bardziej gustu niż strony technicznej. A o gustach się nie dyskutuje. Plusy i minusy mniej więcej zostały opisane, teraz decyzja należy do Ciebie. Nadal nie wiem, na którego VTX-a się zdecydowałeś. Pozdrawiam i czekamy na konkretne wieści w stylu "mam!!!"

p.s. zainwestuj tyle w moto, żeby wystarczyło na ciuchy, gadzety i oblewanie :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stan, rok Ci przybyło... Jeżdżę na gaźniku, ale masz rację - jak wybierać, to na wtrysku. Classic lubi chromy ($$$$) a customowi wystarczy parę agresywnych dodatków - to już rzecz gustu, chociaż z głebokimi błotnikami odpada problem ochlapania w deszczu. Ha, jakoś nie widzę wypowiedzi na temat VL 1500.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzialem i to i to .jesli chodzi o wyglad ,a kupujac takie moto tym nalezaloby sie moim zdaniem kierowac, JA wybralbym klasyke- czyli suzuki.sprzet na zywo robi wrazenie swoja prostota i konserwatywnoscia ogulnego ksztaltu. honda tak jak inne nowe tego typu konstrukcje, stylizacyjnie mi nie odpowiada. ale "degustibus".

ja jestem bardziej konserwatysta i jak widac po moim moto gustuje w czystych tradycyjnych formach.oczywiscie technicznie moga byc zaawansowane ale jak juz wczesniej wspomnialem lubie czyste klasyczne ksztalty.

pozdrawiam i zycze udanego wyboru

 

pralat- powielasz chlopie stereotypy.nie chce mi sie kolejny raz dyskutowac na ten temat.[dot. suzuki]

hmm... a, nic .

pzdr

Edytowane przez kulka

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kulka, przecież zaznaczyłem "moje prywatne zdanie", a nie "opinia publiczna". A że mały zbiornik w stosunku do zapotrzebowania to chyba żadna tajemnica. Widzę, że jeździsz na suzuki :icon_twisted: :) ale to nie V-ka, a ja :icon_razz: zapomniałem dodać, że wypowiadam się o tych motocyklach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok pralat nie mam pretensji

moim zdaniem nie wieadomo jakby sie potoczyly losy motocyklizmu gdyby nie wspomniana m-ka suzuki-prekursorzy w budowie i wprowadzaniu nowych tredow w motocyklizmie jakby nie bylo-faakt niezaprzeczalny.to mi wystarczy zaby miec szacun dla ludzi z suzuki.o reszcie nie wspomne

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...