Prałat Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Witam. Założyłe do XV 1600 wyamrzone Vance&Hines'y. Mam 2 pytania:1. Czy i jakie są konieczne ustawienia, regulacje w gaźniku itp. Pracuje bezproblemowo, ale chcę temat mieć zamknięty.2. Pytanie laika - na dodatkowych wkładach tłumiących jest taśma samoprzylepna, mocująca otulinę. Mogę wkłady montować z lepcem?dzięki za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Na to pytanie niema jednoznacznej odpowiedzi. Albo próby w czasie jazdy (plus "czytanie" świec) albo hamownia z pomiarem AFR.Być moze że nie bedziesz musiał nic robić a moze trzeba będzie zakupic kilka dysz i/lub iglicę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 18 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Dzięki. Przyrost mocy jakiś tam zaobserwowalem, bo przy 170 z szybą kręci się dalej, wczesniej nie. Natomiast nie jestem przekonany co do mom.obr. Mam wrażenie, że nie zbiera sie jak uprzednio. Ale to moga byc tylko wrażenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareksit Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Przy wymianie samych koncówek raczej nie trzeba nic regulować :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 18 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 To nie końcówki, ale kompletny uklad wydechowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareksit Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 To nie końcówki, ale kompletny uklad wydechowy.To raczej na 100% trzeba zrobić regulację :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boby Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 regulacja na 100 % dobrze by było wrzucić go na hamownie przed wymianą i po wymianie wydechu wtedy miałbyś pewność co i jak się zmieniło w jakim zakresie obrotów rezultaty z hamowni mogą być bardzo zaskakujące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodar Opublikowano 19 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Widzę Prałat, że nałożyłeś normalne wydechy. Dobry wydech w naszych sprzętach to podstawa. Ja mam Cobrę i dźwięk niesamowity. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 19 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2006 Nom! Jaka to radocha - ten dźwięk. Mam nadzieję, że ograniczy się do regulacji w gaźniku, ale zostawię ten temat na wiosnę, bo teraz nawet nie mam kiedy podjechać do serwisu. Poza tym mam do wymiany filtr powietrza (znowu kasa), a na zanieczyszczonym regulacja chyba jest bezcelowa. Pomyślę nad wkładem K&N. Czeka mnie jeszcze regulacja zaworów i wymiana świec - wiosna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.