jarek s Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 Na innym forum (jako gajowy) wrzuciłem kilka informacji i fotografii nowej LC4 690, nie chce mi się jeszcze raz przepisywać, więc daję linka:Tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekD Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 No ładna sztuka.Zauważyłeś, ze łancuch nie idzie standartowo za ramą tylko cały jest na zewnątrz?Czyli po rozebraniu prowadnic da się go zdjąć bez rozpinania :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 20 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 (edytowane) No i w try miga zdejmujesz/zakładasz bezspinkowy zakuwany łańcuch. Sprytne. W warunkach rajdowych chyba nie używają łańcuchów spinkowych, to duże ułatwienie serwisowe.Ciekawi mnie ile sztuka kosztuje, poprzednie wersje Rally Replica-właściwie rajdówki bliźniacze z tymi które ujeżdżali Czachor&Dąbrowski były dostępne za ok. 40 tys. euro,jak mnie pamięć nie myli.Zwróć też uwagę jak nisko jest poprowadzona linia baku-siodło od razu przechodzi w bak, podobnie jak w typowych crossówkach.Czytałem wywiad z szefem sportu KTM-po angielsku, rozumiałem piate przez dziesiąte ale zrozumiałem że w Dakarze wprowadzono nowe przepisy ograniczające długość odcinków specjalnych, a co za tym idzie zmniejszono obciążenie motocykli paliwem. Mniejsza masa gotowych do startu motocykli przełożyła się na podwyższenie o 30% bezpieczeństwa zawodników. Widać po tych nowych Rally że faktycznie optycznie są trochę lżejsze. Ciekawi mnie ich pojedynek z bardzo nielicznymi LC8-ja trzymam kciuki za single! Edytowane 20 Października 2006 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptasiorr Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Marka KTM pokazuje klase!! To dzieła sztuki!! :D :D :D pozdrawiam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 wydaje mi sie ze maszynka ma tez otwarta rame (tak jak DR125) przez co latwiej jest wyciagnac silnik a wyglad przedniej owiewki kojarzy mi sie z feniksem :icon_mrgreen: ponizej foty wersji SM http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%2...ermoto%2007.jpg http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%2...2007%20%201.jpg http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%2...2007%20%204.jpg http://www.motoplus-web.com/images/stories...li/cl442_05.jpg a tu jeszcze inne wersje kolorystyczne http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%2...2007%20%203.jpg a tu nawet wersja na zwyklych felgach (nieszprychowanych)http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%2...2007%20%202.jpg silniczek http://www.motoplus-web.com/images/stories...li/cl442_06.jpg http://www.motoplus-web.com/images/stories...li/cl442_07.jpg z tego co wyczytalem to maszynka ma 63KM, calkiem nowa 6 stopniowa skrzynie biegow oraz wazy 335lbs czyli jakies 151,9kg pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 (edytowane) silnik wyglada troszke kosmicznie :icon_mrgreen: ciekawe czy ma skomplikowana budowe , bo tak z widoku to ciezko sie polapac co gdzie i od czego :) szczegolnie ta gora (pokrywa zaworow ?? ) z kroccami do podlaczenia wezy chlodzacych Edytowane 21 Października 2006 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.