Skocz do zawartości

Czyzby następca LC4?


jarek s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No i w try miga zdejmujesz/zakładasz bezspinkowy zakuwany łańcuch. Sprytne. W warunkach rajdowych chyba nie używają łańcuchów spinkowych, to duże ułatwienie serwisowe.

Ciekawi mnie ile sztuka kosztuje, poprzednie wersje Rally Replica-właściwie rajdówki bliźniacze z tymi które ujeżdżali Czachor&Dąbrowski były dostępne za ok. 40 tys. euro,jak mnie pamięć nie myli.

Zwróć też uwagę jak nisko jest poprowadzona linia baku-siodło od razu przechodzi w bak, podobnie jak w typowych crossówkach.

Czytałem wywiad z szefem sportu KTM-po angielsku, rozumiałem piate przez dziesiąte ale zrozumiałem że w Dakarze wprowadzono nowe przepisy ograniczające długość odcinków specjalnych, a co za tym idzie zmniejszono obciążenie motocykli paliwem. Mniejsza masa gotowych do startu motocykli przełożyła się na podwyższenie o 30% bezpieczeństwa zawodników. Widać po tych nowych Rally że faktycznie optycznie są trochę lżejsze. Ciekawi mnie ich pojedynek z bardzo nielicznymi LC8-ja trzymam kciuki za single!

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ze maszynka ma tez otwarta rame (tak jak DR125) przez co latwiej jest wyciagnac silnik

 

a wyglad przedniej owiewki kojarzy mi sie z feniksem :icon_mrgreen:

ponizej foty wersji SM

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%2...ermoto%2007.jpg

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%2...2007%20%201.jpg

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%2...2007%20%204.jpg

 

http://www.motoplus-web.com/images/stories...li/cl442_05.jpg

 

 

 

a tu jeszcze inne wersje kolorystyczne

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%2...2007%20%203.jpg

 

 

a tu nawet wersja na zwyklych felgach (nieszprychowanych)

http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%2...2007%20%202.jpg

 

 

silniczek

 

http://www.motoplus-web.com/images/stories...li/cl442_06.jpg

 

http://www.motoplus-web.com/images/stories...li/cl442_07.jpg

 

 

 

 

 

z tego co wyczytalem to maszynka ma 63KM, calkiem nowa 6 stopniowa skrzynie biegow oraz wazy 335lbs czyli jakies 151,9kg

 

 

 

 

 

 

 

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik wyglada troszke kosmicznie :icon_mrgreen: ciekawe czy ma skomplikowana budowe , bo tak z widoku to ciezko sie polapac co gdzie i od czego :) szczegolnie ta gora (pokrywa zaworow ?? ) z kroccami do podlaczenia wezy chlodzacych

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...