robbiak Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Czy wiecie jak mozna odblokować jawke robby ponad przepisowe 45km/hWiem że mozna zmniejszyć tylnią zembatke ale czy sa jeszcze jakies blokady w silniku albo wydech?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xelibri Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Jakieś podkładki w gaźniku, zwężka w tłumiku przy cylindrze, moduł :banghead: Najłatwiej tłumik sprawdź, wykręć i posprawdzaj :flesje:Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaleg Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Z tego co wiem to tylko zębatki... Ja niedawno zmieniłem tylną (na chyba 47 zębów z 55) i różnica jest ale nie tak duża jakiej się spodziewałem. Moto idzie bez zbytniego katowania do 75km/h. Następnym krokiem będzie 70 albo 80cc ale to za sezon lub 2 bo rodzice się martwią :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 I jak zmieniles ta zembatke to pod wieksze gory go pchasz ? kekkeke :banghead:Powiedz mi czy jedziesz to 45km/h juz na maksymalnych obrotach na ostatnim biegu ?Jesli tak to tylko zembatki a jesli nie to jest blokada ... Proste i logiczne ...I przestancie mowic rzeczy typu "Wiem ze jedna z blokad jest zembatka" :flesje: omg Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaleg Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 W Jawce z normalnymi (fabrycznymi) ustawieniami dużo wcześniej kończą się obroty a nie moc więc nie pcham jej :banghead::P Wjeżdza spokojnie na 4 albo 3 jak większa górka. A i z jazdą z pasazerem nie ma problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 (edytowane) to jest 4T czy 2T jesli 4T sciagnij tlumik i zobacz jak idziesz bez tlumika jesli idzie o wiele lepiej to masz w tlumiku blokade np moze byc tez w gazniku blokada na mebranach a i jeszcze jesli to 4T to z 50ccm duzo nie wyciszniesz to i tak dobrze idzie jak na 50 4T Edytowane 15 Października 2006 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaleg Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 To jest 4t.Zdejmowałem tłumik i nie ma większej różnicy. Nic nie słyszałem też o blokadzie na gaźniku i wyadje mi się że pozostaje tylko zmiana zębatek.P.S. Nie zmieniałem tylko jednej zębatki tylko cały zestaw napędowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robbiak Opublikowano 16 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Ja tez nie bende zmieniał tylko jednej zembatki tylko po 1500 km przysla mi cały naped. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RazieL Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Bożee widzisz i nie grzmisz.... od kiedy to zębatki są blokadą????Nie rozumie was.. zmieniasz zebatki jak chcesz zeby moto było silniejsze lub szybsze i tyle... to nie są blokadu. Blokada tylko na wydechu, gazniku, module moze jeszcze cos czesi wymyslili..moze ewentualnie stojan, ale z tym to tyylko sie w małych hondach spotkałem :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaleg Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Ale o to właśnie chodzi że moto chce iśc na seryjnych zębatkach ale nie może bo biegu brakuje. Jeśli chodzi ci tylko o nazwanie tego blokadą to ok :buttrock: "Przepraszam, zachowałem się jak gówniarz, to się więcej nie powtorzy" :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaWaK Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 (edytowane) Pewnie że zębatki (dokładnie przełożenie) są blokadą i niema co nawet się zastanawiać, jak ci sie biegi kończyły i teraz po zmianie dalej ciągnie jak powinien to ok, poszukaj najpierw blokady na gaźniku, zwężki albo podkładek nad przepustnicą, potem tłumik morze być zmniejszony przelot zapłon weź pod uwagę tez. Edytowane 17 Października 2006 przez JaWaK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 przeciez pan kolega napisal ze brakuje biegow czyli pozostaje zmiana zembatek, poniewaz motor wkreca sie na obroty na ostatnim biegu ale jedzie pomalu ... bo ma zembatki na moc ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robbiak Opublikowano 2 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 jakie dokladnie zembatki dales (ile zębów) I Łańcuch (ile ogniw) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SimsonFun Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Gadalem kiedys w sklepie na temat takich Jawulców podobno mozna tylko pojemniosc zwiekszyc sa cylindry 70ccm to tyle... nic wiecej z tym, nie zrobisz... to nie jest przecinak tylko spokojne 4T :biggrin: Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Z ciekawości: jaki to ma gaźnior i jakie są czasy O/Z zaworów?Można kupić silnik 125cc do tego - jechałem na chińskim DAXie z takim motorem - idzie jak burza :P Facet miał też Jawkę robby 107cc, ale za cenę 5 czy 7kpln można kupić sporo fajniejszych motocykli... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.