Pawik Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Siema znalazlem dzisiaj blokade w mojej NSR 50 . Znajduje sie ona jakies 30cm od kolektora idac w doł . Przepychajac tlumik pancerzem od linki natrafilem na opor krecilem tym pancerzem ale za hu*a sie nie dalo .Odpalilem honde bez tlumika choc to nie wskazane :flesje: delikatnie odkrecilem manetke a moto inaczej niz zwykle do 5 tys RPM wkrecilo sie niewiarygodnie szybko a wskazowka obrotomierza duzo zwawiej wedrowala na osi :flesje: :D :P Dzisiaj moze to rozetne wywale to i napisze jakie sa efekty. w najgorszym wypadku dam znac w nastepnym tygodniu . Problem mam ze spawarka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Litrus Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 no tak ... jesli zrobisz to dobrze to napewno Ci sie polepszy Najlepiej to kupic tuningowy caly wydech... pozdraw!am :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 :flesje: Tak czy srak mi sie widzi ze wiele wiecej z tego silnika sie nie wydusi.Z tego 2 cylindra co mi pokazywales widac ze kanalki są nawet fajne jest ich chyba 7 .Gdybym ja to mial to Wstawil bym silnik od 80cmm.Alllbo przynajmniej odblokowal i wstawil 6skrzynie bo pasuje bankowo.bo co z tego ze ci wykreci te 12 tys.ja ona kreci 8,-9 tys i leci 65-70 na godzine:Pa jak pozmieniasz zebatki potem to bedziesz mial za dlugie biegi i znow braknie mocy zeby tą 100 poleciala :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.