Skocz do zawartości

Duży problem z Hondą NS-1 80 błagam o pomoc... :(


SeibR
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no ale tu niechodziło mi oto że dozownik źle działa, ź,e podaje czy coś, tylko Damiano mi napisał że może mam zafes podkręcony dozownik i źle jeździ... Dozownik mam dobrze wyregulowany więc to nie od tego... a wogule to świece mam cały czas białą niezakopconą wogule i jest cały czas zalana... nawet po przejechaniu 22 km jest biała i mokra... prosze o dalsze odpowiedzi... p00zdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorry winetou ale biala swieca swiadczy o malej ilosci oleju, tudziez zlej regulacji gaznika :icon_mrgreen: :smile:

 

swieca powinna miec umownie kolor kawy z mlekiem, zarowno w 2t jak i 4t, rozumiem ze 2t sa bardziej "ryzykownymi" (nie wiem jak to ujac:P) wiec mozna dac w nim troszke wiecej oleju...

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok z dozownikiem wezme podkręce na maxxa żeby dużo oleju brał... i zobacze czy będzie w końcu kawa z mlekiem świeca bo nigdy niemiałem takiej świecy że była w odcieniach kawy z mlekiem... a co do zalewania się to sądze jak i sądzą inni mechanicy że poprostu gaźnik 24MM + dysza 115 to poprostu zadużo na ten motor... i nawet jak jes wyregulowany na maxxa żeby brał dużo powietrza a mało benzyny to i tak zalewa świece ! zmienie dysze na 95... i musi byc lepiej... wszystkie problemy powinny zniknąc... a wy jak sądzicie... plZ o odpowiedzi...

 

nom i jest DUŻY PROBLEM... :icon_mrgreen::(:smile: wziełem dysze od simsona rozmiar 65 mała no ale cóż wziełem żeby sprawdzic czy żeczywiście wina dyszy powoduje złe chodzenie motorka... więc wziełem wyjebłęm dysze 115 i dałem 65... i podregulowałem gaźnik żeby więcej benzyny brał bo dysza zamała więc regulacja musiała byc... i się okazało ze nawet na tej małej dyszy przy 7-8 tysiącach jest dółłł muli goo jak wcześniej, długo siedzi natych obrotach :smile::( więc to dysza niebędzie... myśle że może to byc wina lewego powietrza... zimering po stronie oleju moga byc walnięte... bo znam jedną osobe co dzieje jej się tak samo jak mi że na 7-8 tys. długo siedzi natych obrotach motor i przyczyna jest taka że gośc miał zimering walnięty wymienił i dobrze jeździł motor... umnie też może byc już doniczego... ale ale zimeringi miałem wymianiane w servisie hondy i powymianie lepiej motor chodził no ale na tych 7-8 tys. to niechodził dobrze... czy mogło odrazu po wymianie lekko wypchac te zimeringi ?? prosze o odpowiedzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no też tak może byc... no ale gaźnik był wymieniany na większy 24MM i dysza jest 115 to i tak duża dysza i jeszcze ten gaźnik... niewiem, co do regulacji to regulowałem żeby dużo dostawał benzyny i tez nic niepomogło ale jeszcze pogorszyło!... no ale hmmm... niewiem... ja się trzymam tego że lewe powietrze jest gdzieś... prosze o dalsze odpowiedzi... pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dysza ~60 jest w zablokowanej MBX, ktora nie dokreci sie do 10tys... chyba ze z ladnej gorki.

 

wniosek; zreszt apomysl sam, wsadziles dysze dwa razy mniejsza, wiec nie dziw sie skutku.

a to ze podciagnales gaznik zeby bral wiecej paliwa to to i tak za wiele nie da bo zablokuje sie ono wlasnie na dyszy.

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

link do zdjęc gaźnika: http://www.bikepics.com/members/SeibR/96ns1-80/

 

Magneto co do dyszy to wsadziłem 65 i 115 i tak samo jeździ... tzn. na 7-8 tys. długo siedzi natych obrotach muli go ma dołek i jak przejdzie to faze dostaje kopyto...(a mi chodzi żeby płynnie się wkręcał... a nie na 7-8 na dołaaa) PROSZE O POMOC... według mnie leewe powietrze to będzie gdzieś chyba :buttrock: prosze o pomoc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlaśnie to moze byc przyczyna takiej pracy silnika... mieszanka nie ma płynnego przplywu bo trafia na wezszy kruciec. To tak dziala jak byś zatkał cześć dolotu i mieszanka musi pokonac prog... A ty kupiłeś moto z tym gaznikiem czy kupowałeś go poznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

motor kupiłem z tym gaźnikiem... kupiłem motor na zajchaniu (do wymiany, tłok i pierścienie) i jak motor był na zajechaniu to go nietrzymało niemuliło natych 7-8 tys... motor wtedy miał dużo słabsza kompresje... teraz po remoncie zaczeł się problemy natych 7-8 tys. mulii, trzyma go natych obrotach, hamuje go natych obrotach, tylko teraz motor na nowych częściach ma dużo lepszą kompresje... p00zdro czekam na odpowidz...

Edytowane przez SeibR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...