Soku11 Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Hehe dlatego sie robi mieszanki samemu :icon_mrgreen: Trzeba tylko miec obszerny bak bo co kawalek dolewac i mieszac to sie robi nudne :smile: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 14 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 no ale tu niechodziło mi oto że dozownik źle działa, ź,e podaje czy coś, tylko Damiano mi napisał że może mam zafes podkręcony dozownik i źle jeździ... Dozownik mam dobrze wyregulowany więc to nie od tego... a wogule to świece mam cały czas białą niezakopconą wogule i jest cały czas zalana... nawet po przejechaniu 22 km jest biała i mokra... prosze o dalsze odpowiedzi... p00zdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 sorry winetou ale biala swieca swiadczy o malej ilosci oleju, tudziez zlej regulacji gaznika :icon_mrgreen: :smile: swieca powinna miec umownie kolor kawy z mlekiem, zarowno w 2t jak i 4t, rozumiem ze 2t sa bardziej "ryzykownymi" (nie wiem jak to ujac:P) wiec mozna dac w nim troszke wiecej oleju... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 15 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 no ok z dozownikiem wezme podkręce na maxxa żeby dużo oleju brał... i zobacze czy będzie w końcu kawa z mlekiem świeca bo nigdy niemiałem takiej świecy że była w odcieniach kawy z mlekiem... a co do zalewania się to sądze jak i sądzą inni mechanicy że poprostu gaźnik 24MM + dysza 115 to poprostu zadużo na ten motor... i nawet jak jes wyregulowany na maxxa żeby brał dużo powietrza a mało benzyny to i tak zalewa świece ! zmienie dysze na 95... i musi byc lepiej... wszystkie problemy powinny zniknąc... a wy jak sądzicie... plZ o odpowiedzi... nom i jest DUŻY PROBLEM... :icon_mrgreen::(:smile: wziełem dysze od simsona rozmiar 65 mała no ale cóż wziełem żeby sprawdzic czy żeczywiście wina dyszy powoduje złe chodzenie motorka... więc wziełem wyjebłęm dysze 115 i dałem 65... i podregulowałem gaźnik żeby więcej benzyny brał bo dysza zamała więc regulacja musiała byc... i się okazało ze nawet na tej małej dyszy przy 7-8 tysiącach jest dółłł muli goo jak wcześniej, długo siedzi natych obrotach :smile::( więc to dysza niebędzie... myśle że może to byc wina lewego powietrza... zimering po stronie oleju moga byc walnięte... bo znam jedną osobe co dzieje jej się tak samo jak mi że na 7-8 tys. długo siedzi natych obrotach motor i przyczyna jest taka że gośc miał zimering walnięty wymienił i dobrze jeździł motor... umnie też może byc już doniczego... ale ale zimeringi miałem wymianiane w servisie hondy i powymianie lepiej motor chodził no ale na tych 7-8 tys. to niechodził dobrze... czy mogło odrazu po wymianie lekko wypchac te zimeringi ?? prosze o odpowiedzi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 A nie sadzisz ze te dysze sa za male i moze to powodowac niedobor paliwa czyli dlugie stanie na obrotach?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 15 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 no też tak może byc... no ale gaźnik był wymieniany na większy 24MM i dysza jest 115 to i tak duża dysza i jeszcze ten gaźnik... niewiem, co do regulacji to regulowałem żeby dużo dostawał benzyny i tez nic niepomogło ale jeszcze pogorszyło!... no ale hmmm... niewiem... ja się trzymam tego że lewe powietrze jest gdzieś... prosze o dalsze odpowiedzi... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 dysza ~60 jest w zablokowanej MBX, ktora nie dokreci sie do 10tys... chyba ze z ladnej gorki. wniosek; zreszt apomysl sam, wsadziles dysze dwa razy mniejsza, wiec nie dziw sie skutku.a to ze podciagnales gaznik zeby bral wiecej paliwa to to i tak za wiele nie da bo zablokuje sie ono wlasnie na dyszy.pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 A możesz wstawic fotke gaznika bo mozliwe ze mamy identyczne i jesli tak bedzie to powiem ci jakie powinny byc w nim dysze itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 16 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 link do zdjęc gaźnika: http://www.bikepics.com/members/SeibR/96ns1-80/ Magneto co do dyszy to wsadziłem 65 i 115 i tak samo jeździ... tzn. na 7-8 tys. długo siedzi natych obrotach muli go ma dołek i jak przejdzie to faze dostaje kopyto...(a mi chodzi żeby płynnie się wkręcał... a nie na 7-8 na dołaaa) PROSZE O POMOC... według mnie leewe powietrze to będzie gdzieś chyba :buttrock: prosze o pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Mam taki sam gażnik on ma 23mm a nie 24 ale mniejsza z tym dysze jakie powinny byc to 115 głowna i 42 od wonych obratów. A masz moze odpowiednia średnice krucca??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 16 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 (edytowane) krucciec niewiem czy był zmieniany... a ma miec srednice krucca taką jak gaźnik czyli 23mm ?? (mi się zdaje że to jest gaźnik 24mm ale dobra:P) Edytowane 16 Października 2006 przez SeibR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Musi kruciec mieć taką sama srednice a jesli nie ma to trzeba go rozwiercic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 16 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 (edytowane) dysze sprawdziłem niedawno i mam dysza główna 115 i dysza od wolnych obrotów 42 czyli takie jakie mają byc tak jak mówisz... zobacze jutro jaką ma średnice kruciec... Edytowane 16 Października 2006 przez SeibR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 Wlaśnie to moze byc przyczyna takiej pracy silnika... mieszanka nie ma płynnego przplywu bo trafia na wezszy kruciec. To tak dziala jak byś zatkał cześć dolotu i mieszanka musi pokonac prog... A ty kupiłeś moto z tym gaznikiem czy kupowałeś go poznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeibR Opublikowano 16 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 (edytowane) motor kupiłem z tym gaźnikiem... kupiłem motor na zajchaniu (do wymiany, tłok i pierścienie) i jak motor był na zajechaniu to go nietrzymało niemuliło natych 7-8 tys... motor wtedy miał dużo słabsza kompresje... teraz po remoncie zaczeł się problemy natych 7-8 tys. mulii, trzyma go natych obrotach, hamuje go natych obrotach, tylko teraz motor na nowych częściach ma dużo lepszą kompresje... p00zdro czekam na odpowidz... Edytowane 16 Października 2006 przez SeibR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.