kacper_84 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Mam maly problemikWczoraj mylem swoj motorek i pomyslalem ze sprawdze olej, no i dupa troche brakuje. Dodam ze przez 8000 km ubytek byl niezauwazalny bo nie bede wymyslal ze go nie bylo. A tu po 1000 nagle brakuje ??Podczas mycia zauwazylem jednak slady tego oleju na mocowaniu stopki i nie wiem jak wam wytlumaczyc ale bylo go tez sporo tam gdzie jest wajcha zmiany biegow na tej czesci ramy bodajrze. Czy moze olej wyciekac gdzies ze skrzyni ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejkruk13 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 hej, po tym co opisałeś wygląda najprowdopodobniej na uszkodzony simmering od strony zębatki zdawczej i tamtędy wycieka Ci olej. Musisz ściągnąć zębatkę zdawczą i oczyścić simering ,odczytać rozmiar i kupić taki sam, jak już go będziesz miał to wtedy zmieniasz i po kłopocie :buttrock: pozdrawiam maciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper_84 Opublikowano 12 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 dzieki wielkie :buttrock: 4um i po klopocie :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 albo uszczelniacz od walka zmiany biegow tez jest taka mozliwosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Podczepię się do tematu. Jak zmienić uszczelniacz zębatki zdawczej? Czy wystarczy stary wydłubać i wcisnąć nowy :buttrock: , czy więcej z tym zabawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejkruk13 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 hej Jacek kiedyś wymieniałem w XS400. to przechyliłem moto na prawą stronę żeby nie spuszczać oleju i stary simmering wydłubałem, pewnie w niektórych moto są zabezpieczenia z zewnątrz, po wydłubaniu delikatnie nabijasz nowy i gra! pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meniu Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Podczepię się do tematu. Jak zmienić uszczelniacz zębatki zdawczej? Czy wystarczy stary wydłubać i wcisnąć nowy :buttrock: , czy więcej z tym zabawy? ja teżmam taki problem ale na razie zalepiłem to delikatna warstwą sylikonu :bigrazz: taka prowizorka ale na nowy sezon trzeba to będzie to wymienić.mam jeszcze takie pytanie:ja mam cb 450s czy w tym modelu też da się wymienic ten simmering na zasadzie wydłubać stary i wcisnąć nowy :biggrin: czy trzeba będzie rozbierać silnik :notworthy: :biggrin: :notworthy: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 na 100% jesli widzisz simera od zewnatrz to da sie go wydlubac i wlozyc nowy w ciagu 5 minut :buttrock: moze miec jakies zabezpieczenie typu pierscien segera ale nie koniecznie Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 :flesje: Dzięki, dzięki..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.