Kamelot Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Witam!! Jak mogł bym ustawic zapłon w Uralu nie majac zadnego znaku na kole zamachowym?? Pozdrawiam!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Musisz wykręcić świecę, w gniazdo wsadzić np. szprychę, czy inny kawał pręta i kręcić silnikiem. Wyczujesz ową szprychą/prętem gdzie masz GMP, i wtedy będziesz miał niej więcę obraz sytuacji. O ile mnie pamięć nie myli, a mylić może, maksymalne wyprzedzenie zapłonu następuje 3mm przed GMP. Reszta ustawienia zapłonu to czysta teoria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietroni Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Zapłon ustawiony prawidłowo jest wtedy, gdy rozwarcie młoteczka z kowadełkiem ( przerwanie kontaktu i jednoczesny przeskok iskry na elektrodach świec ) następuje w odległości 9,5-10,5 mm tłoka przed zwrotem zewnętrznym przy położeniu wału korbowego na 40stopni przed ZZa dzwigienki regulatora wyprzedzenia zapłonu są rozchylone na maxa do oporu.Powodzenia tak na pewno będzie oki. :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.