August~VF1000 Opublikowano 11 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Dzięki chłopaki!! Może nieedługo komarek ożywi się:) Ale to dam jeszcze znać:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 (edytowane) Przepraszam, że odświeżam, ale tam rzeczywiście wkradł się błąd oczywiście chodziło mi o minimalny luz na boki, bo ten góra dół, może mieć maksimum 0,05mm (nie do wyczucia ręką). Chciałem to poprawić od razu ale net mi siada ostatnio. Ale widzę, że niektórzy też zorientowani w temacie, gadają o simku. :buttrock:Co do tego, że się nie kręci, to może korbowód się zapiekł? Chyba, że opór jest tylko na biegu, to coś musi blokować w skrzyni. Edytowane 12 Października 2006 przez malys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 ja proponuje silnik rozłorzyc wyczyścić i wymień łozyska na wale i uszczelniacze i złóz go tak aby wał nie miła luzu na boki a nastepnie zrób nieszanke 1:25 w czasie dotarcia bo szkoda tak dobrego silnika a jak sie dotrze to :buttrock: Pozdro ja proponuje silnik rozłorzyc wyczyścić i wymień łozyska na wale i uszczelniacze i złóz go tak aby wał nie miła luzu na boki a nastepnie zrób nieszanke 1:25 w czasie dotarcia bo szkoda tak dobrego silnika a jak sie dotrze to :bigrazz: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
August~VF1000 Opublikowano 12 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 No to panowie złożyłem go jednak na starych częciach, okazały się dość dobre i dziś nawet sie fura ocknela się troche ale jeszcze nie chodzi. Dała znalk i teraz kweestai regulacji. Niech odpali a potem będziemy go remontować. Pzdro :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek89 Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 A zimeringi chociarz zmieniles? Moze dlatego ci nie chodzi. Wedlug ksiazki serwisowej olej do benzyny powinno sie lac w okresie docierania 1:20 czyli na 1l paliwa 50 ml oleju, a potem 1:25 czyli 40 ml oleju na 1l paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek :) Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 fakt simmerigi jak wiesz, że nie są nowe to trzeba wymienić; po tylu latach mogą się "zastać" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
August~VF1000 Opublikowano 13 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Spokojnie panowie. Wszystko jest ok. Zrobione jak trzeba. jutro reguluje gnoja i odpalam. jak bedzie ok to złoże go, wszystko sprawdze a potem rozkładam wszystko i remonuje na igłe;0 Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malys Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Te simmery napewno nadają się tylko i wyłącznie do śmietnika, po takim czasie one poprostu pękają, więc śmieszą mnie nieraz aukcje z np. jakimś komarem i ktoś pisze, że ma wszystkie plomby.Co do elementów silnika to powinny dłuugo wytrzymać, to wbrew pozorom nie chińskie zabawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmatteuszz Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 wez wywal te zimery. moja detka stala tak samo 18 lat i po 3 dniach wywalilo mi olej spod walka zdawczego. lepiej wymienic jak pozniej rozwalic bestie. pozdro! :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Punkbuster Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 silnik od komara jest starszy od romeciarskich wiec potszena 1:20 albo 1:25 polecam wam ten programik do obliczania http://www.przecinak.republika.pl./files/benzol.rar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
August~VF1000 Opublikowano 21 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Mam chłopaki ``Instrukcje obługi`` i tam wszystko jest wiec spoko. Komarek nawet już dał oznaki życia jakieś ale niestety teraz brakuje mi czasu i nie moge przy nim posiedzieć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiekddd Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 co do silika to juz masz wszystko napisane wyzej. a co do rejestracji to tez kiedys mialem problem z rejestracja komara, gdy wlasciciej juz nie zyl. bylo to z 6 lat temu i nie pamietam diokladnie ale: są 2 wyjscia-cos było ze wspołmażonka albo dzieci prawowitego własciciela może mieć cos do tego i z tym da sie załatwic, zależy jaki był podział majątku po właścicielu-najlepsze wyscie, z ktorego sam skorzystalem, bo miła pani w urzedzie mi tak podpowiedziala, ze oni (urzad) nie wiedza ze własciciel nie zyje i normalnie sprzadzasz umowe jakby z właścicielem, u mnie ten sposób przeszedł:icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
August~VF1000 Opublikowano 22 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 No mój urząd nie jest za miły... A poza tym mój znajomy miał bardzo nieprzyjemne zdarzenia związane z umową. Z tym że to było na auto...Chyba że komarów itd nie prawdzają... Bo przecieź oni sprawdzają też czy były właściciel go wyrejestrował. A sprawa wygląda tak, ż ten komar był tymczasowo wyrejestrowany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.