wysiukrzys Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Posiadam gs500 zdławionego na 25KW co zrobić zeby miał swoje 35KW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Bylo o tym nie raz, poszukaj na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petereq Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Rozkrec gazniki i spawdz czy nie masz jakiejs blaszki metalowej w gardzielach prowadzacych z gaznika do cylindra. Nie jestem fachowcem ale moj GS byl w taki sposob zdlawiony. Wiec pracy nie jest wiele a efekt duzy - kazdy moze to zrobic samemu !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZimnY Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Rozkrec gazniki i spawdz czy nie masz jakiejs blaszki metalowej w gardzielach prowadzacych z gaznika do cylindra. Nie jestem fachowcem ale moj GS byl w taki sposob zdlawiony. Wiec pracy nie jest wiele a efekt duzy - kazdy moze to zrobic samemu !!! :) :) :( pierwsze slysze zeby gs-y byly tak zdlawione........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Don_Corleone Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 Mój znajomy tez łasnie mi opowiadał, że jego GS byłzdławiony jakoś .... własnie jakaś blaszką która blokowała całkowite otwarcie przepustnicy.. poszukaj w gaźnikach.... troche odwagi i rozumu i powinienes sam bez problemu sobie z tym poradzic :P pozdro 600 :banghead: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Wydaje mi się że mogą tam być jakieś przesłonki w kolektorach dolotowych a poza tym nie wiem czy nie jest podobnie jak w innych moto że dodatkowo były w gaźnikach zakładane jakieś słabsze sprężynki. A tak na marginesie, jak można tłumić jeszcze GS-a który ma fabrycznie 45 kucy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 24 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2006 Z tego co wiem to GS500 w zależności od rocznika byl blokowany w ten sposob ,ze pokrywki membran miały dłuzsze od standardu wystajace od srodka ograniczniki na ktorych osadzone są spręzynki .Powoduje to nie otwieranie sie przepustnic suwakowych do konca. W przepustnicach znajduja sie dodatkowe otworki zmniejszajace podcisnienie nad membrana co powoduje iz nie podnosza sie gwałtownie i do końca. Pozatym wieksze sa w zdławionym dysze główne - 130 przy odblokowanym 122,5 oraz ustawienia iglicy. Zciągnij sobie serwisowke i porównaj ze swoim.W moim pokrywki miały juz usuniete ograniczniki , zmienione dysze i ustawienia iglic mimo ze w karcie pojazdu pisze 25kW. Przepustnice były z tylko 2 otworkami a nie z 3, wiec były chyba wymienione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.