Wioslarz Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Witam! potrzeban mi pomoc kogos kto sie na tym zna! Nie wiem co jest ale dzisiaj jak zlzyłem motocykl po naprawie ustawilme luzy zaworowe i dopalilem motocykl zaczol ladnie chodzic 1 ale po jakim czasie tzn jak sie nagrzal to zaczely dziac sie diwne rzeczy! Np motocykl zaczol tracic obroty wolne nie dawal sie odpalic! Po czym jak odpalil dziala sie starsznie dziwna rzecz mianowicie tak jak by cofała sie kompresja w ganiki poniewaz odskakiwaly one do tyłu! co to moze byc?? POmocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bezdomny Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 moze zle ustawiles luzy zaworowe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 j.w sprawdz luzy zaworowe na cieplym silniku Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dargo Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 witam,tak naprawdę to wiele rzeczy może się dziać - ale na początek sprawdź czy wszystko gra z filtrem powietrza (czy nie jest zatkany) - raczej jak masz doświadczenie w regulacji zaworków i synchronizacji gaźników to nie powinien być ich problem - jak nie jesteś pewien to poproś o pomoc kogoś kto ma o tym - pojęcie - dobra rada lepiej nie eksperymentować....wspomnę jeszcze o rozrządzie i świecach jskby wszystko inne było w porządku...Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wioslarz Opublikowano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Witam!wlasnie tez dzisiaj postanowilem wymienic na nowe swiece zobaczymy! Co do rozrzadu to ustawialem go według serwisowki i jak kulalem moto na 6 biegu to wszystko chodzilo ok wiec nie sadze zeby była to jego wina choc jesli przestaawienie np. o jeden zab jest istotne to moze jeszcze raz sprawdzic?? Tyle ze moim zdaniem przestawienie o jeden zab skutkowało by tym ze tlok zawadzil by o zawór Czyz nie !!!!!! Co do filtra to wlasciwie go nie ma poniewaz jestem wlasnie w trakcie oczekiwania na nowy. A jeszcze co do regulacji zaworów to jak mam w serwisowce podane luzy za dolotowych od 13 do 18 to ustawiłem 15 wiec chyba nie powinna byc zle a tym bardziej nie powinno sie to zmieniac po nagrzaniu silnika! Czy sie myle????? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dargo Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 (edytowane) hej,co do rozrządu to w sumie tylko.... - chodzi o to czy jest nowy czy stary wyciągnięty i na dodatek napinacz do bani - (w sumie to nie powinno wpływać na pracę silnika nagrzanego ale różnie to bywa....głównie obroty pływają- zmiana o jeden ząb nie wchodzi w grę - zbyt kosztowne jak rozrząd kolizyjny) -co do luzów to sprawdź jak serwis prawi czy ustawiiać na zimnym czy na ciepłym silniku - na ciepło to bardzo rzadka opcja.No to zostaje metoda prób i błędów - sprawdź świece (najlepiej żeby były o ciepłocie którą zaleca producent motorka).Moja Kawa zaczyna wariować jak nie założę filtra a zatem upatruje tu problem - napisz jak wszystko złożysz do kupy.No i może zabrzmi to jakbym zasiewał niekontrolowany pesymizm ... trzeba sprawdzić moduł zapłonowy podobne problemy miałem z Bandytą...powodzenia Edytowane 3 Października 2006 przez Dargo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Po nagrzaniu silnika, chyba to sie zmienia, poniewaz metal pod wplywem ciepla sie rozszrza. U mnie w serwisowce pisze, zeby sprawdzac luzy na zimnym silniku. Czasem jest takie zabezpieczenie, ze jak przestawisz o jeden zab to nie uderzy, tyle ze moto nie dziala. Kolega tak mial, rozrzad byl przestawiony o jeden zabek, kopniak sie "stawial" mimo autodekompresji a moto jak juz odpalilo to chodzilo nie rowno i strzelalo. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wioslarz Opublikowano 4 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 ok sprawdziłem na cieplym silniku luzy ok! A moto jak strzelal w gazniki tak strzela! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bezdomny Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 moze jak cewka Ci sie rozgrzeje to gubi iskre?? jak sie rozgrzeje to moze chodzic nie nas wszystkich cylindrach. moze jedna cewka juz jest tak zmeczona praca, ze po rozgrzaniu jej izolacja nie spelnia swojego zadania i dostaje przebicia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dargo Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 (edytowane) Ostry język, lichy charakter. Blaise Pascal Edytowane 30 Października 2006 przez Dargo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.