zygizz Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Ja też słyszałem od wielu doświadczonych motocyklistów , że szerokośc opon ma znaczenie i to całkiem spore :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 (edytowane) (...)W niedzielę wracałem po zlocie, na liczniku 80km/h, ostry zakręt w lewo, przyhamowywuję,skręcam, a moto nie skręca. Nie chciałem szlifa zaliczyć i wybrałem podróż do rowu na wprost. Moto troche poobijane, ja najadłem sie strachu i mam pamiątkę.(...)Trzeba odpychać od siebie wewnętrzną strone kierownicy. Zatem na lewym zakręcie lewa ręka powinna wywierać nacisk na kierownicę OD SIEBIE. Czyli trzeba świadomie i odważnie stosować przeciwskręt (countersteering).Zakręt inicjuj i kontroluj przez jednostajne i spokojne odpychanie kierownicy wewnętrzną reką. Promień skrętu zmieniamy przez zmianę nacisku. Wsio. P.S. Nie odchylać się ciałem na zewnątrz! Kłaść sie razem z maszyną! W razie potrzeby zacisnąc pośladki! Edytowane 8 Października 2006 przez Tomek Kulik Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Dziękuję Tomek, muszę troche jeszcze poćwiczyć, mam nadzieję,że nie połamie siebie ani motocykla :banghead: Ale na razie Kawa poszła w przymusowy sen zimowy bo z silikiem mam lekkie problemy ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.