Bartas Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Wczesniej przez 3000 km nie mialem problemow z GSem. Dzisiaj postanowilem kupic nowe swiece zaraz po zajeciach na uczelni, skoczylem, kupilem. Gdy wracalem, to podczas przeciskania sie w korku obroty nagle spally mi pozniej 1000, bardzo mulowato reagowal na gaz, w efekcie zgasl. Dotargalem moto na chodnik, odpalam- pali na jeden gar. Dopchalem moto na pobliski cpn, zmienilem swiece na nowe ( te co 20 min wczesniej kupilem) i smigalem do domu. Po jakis 7 km nagly spadek mocy, obroty w dol. Zjechalem na pobocze, sytuacja ta sama. Lewy cylinder nie pali, brak iskry na swiecy. Do domu dojechalem jadac na 1 cylindrze... Gdy bylem juz w domu, probowalem jeszcze raz odpalic, ale nadal chodzil na 1 cylinder, po jakims czasie znowu odpalilem- chodzil na 2. Zrobilem 29 km testowej jazdy, bylo ok, ale tyko do zgaszenia. Gdy po 30 sek chcialem odpalic, pracowal juz 1 cylinder. Odpalalem jeszcze ze 2- 3 razy. Za 4 odpalil na oba i dojechalem do domu. Zgasilem, odpalam i znowu pali na 1 gar. Jutro przejrze przewody wys napiecia, moze ten od lewej fajki jest nadkruszaly/ nadpalony. Moglo sie cos innego uszkodzic? Tzn jakas cewka czy cos w tym stylu? :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid482 Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 najpierw sprawdź przewody, nie sądzę żeby to była jakaś cewka ponieważ gdyby była zepsuta to nie działała by w ogóle. Mam jeszcze jeden pomysł możesz mieć zbyt ubogą miesankę i będzie świece wywalać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 30 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Gazniki sa ok, swieca z cylindra, ktory nie pali chodzi w drugim. Zaraz ide posprawdzac przewody. Zatem tak, spawdzilem przewod wys napiecia, fajke, sa ok. Gdy moto sie nagrzalo przez jazde zgasilem go, odpalilem i juz pracowal na 1 cylinder. Zamienilem cewki miejscami, nadal nie palil lewy gar- czyli wychodzi na to, ze obie cewki sa ok. Nastepnie spawdzalem przewody- z lewej cewki ida 2 kable, z ktorych jeden laczy sie z kablem z drugiej cewki ( polaczona sa ok, dobrze zaizolowane). Zostaje wiec bialy przewod idacy do cewki- idzie on razem z innymi kablami glowna wiazka do kostek za ako. Tutaj slad po tym kablu sie urywa... do czego on idzie?? Do zaplonu w silniku? Przeczyscilem styki, przejechalem sie, po ok 7- 10 km znowu " wylaczyl" sie jeden cylinder, iskry na lewym cylindrze brak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Mozesz miec klopot z kablami laczacymi signal generator, z modulem i dalej z kablem miedzy cewka i modulem jak rowniez z kazdym z tych elementow, tzn nie z cewka bo ta wyglada na dobra. Zaopatrz sie w schemat elektryki w tym moto. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 1 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 (edytowane) Moto zimne odpala na 2 cylindry, zatem cos sie musi nagrzewac. Odkrecilem dekiel impulsatora, a same impulsatory podgrzalem suszarka :) - okazalo sie, ze po podgrzaniu iskra jest tylko na 1 cylindrze. Gdy ostygl, odpala na 2, po ponownym nagrzaniu- na 1. Wiec wychodzi na to, ze ktorys impulsator zakonczyl swoj zywot ( dokladnie ten zamocowany po lewej w deklu)... bo raczej nie da sie tego naprawic i konieczna bedzie wymiana. Edytowane 1 Października 2006 przez Bartas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroMCZ Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 no proszę, grtuluję pomysłowości(naprawdę) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.